No joo, myönnetään, mä oon vähän malttamaton

Siis kyllähän mä tiedän ettei nää kilot ole tulleet yhessä yössä, joten ei ne voi äkkiä pois edes lähteä. Olis vaan niin ihanaa kun tosiaan ees pikkuriikkisen vähemmän ois sitä painoa tasaseen tahtiin. Mut mulla on myös erittäin paha vaakariippuvuus, hyppään joka ikinen aamu siinä. Sen verran oon kuitenkin saanu vieroitettua itteäni jo, etten käy kuin kerran päivässä..
Sitten tuosta "ihmedieetistä". En ajatellutkaan karppausta minään ihmedieettinä. Olen niin paljon lukenut (täältäkin) vähähiilarisen ruokavalion eduista, että ihan mielenkiinnosta päätin kokeilla. Olen lueskellut netistä ohjeita ja juttuja ja lisäksi ajan salliessa Atkinsin uusinta opusta. On tosin enkuksi, niin ihan yhtä nopeeta ei tule luettua kuin suomenkieleistä.. Ja nyt jo tänä aikana mitä oon ollu vähillä hiilareilla, olo on kohentunut huomattavasti. Ei tule enää semmosia kauheita väsymyskohtauksia syömisen jälkeen kuin ennen. Turvotus on vähentynyt, vatsnseutu on pienentynyt. Mieli on virkeä ja positiivinen, ahmimiskohtaukset on pysyneet poissa, mitään makeaa ei tee edes mieli. Ja oon jopa oppinut syömään säännöllisesti kolme/neljä kertaa päivässä! Tähän saakka olen ollut syömättä koko päivän ja iltaisin syönyt aivan tajuttomia määriä

Nyt siis sekin on poissa
Pakko on myöntää että monien epäonnistuneitten laihdutusyritysten jälkeen tää kuullosti liian hyvältä ollakseen totta. Siis laihdutusmielessä. En uskonut että ainakaan montaa kiloa minä tällä(kään) laihdun kun kuitenkin saa syödä kunnon lihaa ja kalaa eikä tarvitse varoa rasvaa kuten ennen. Mut vaikken laihtuiskaan tällä ruokavaliolla sitä 30kg (mitä kyllä salaa toivon) niin tuskinpa enää palaan siihen hiilarimaahan, olo on nyt niin paljon parempi

Ainoo mikä enää ahdistaa, on nuo kilot..