Samassa tilanteessa täälläkin

Stressi on kova ja paino senkun jatkaa nousuaan, mikä nyt ei ainakaan helpota asiaa yhtään (+1.7 ekan viikon saldo

). Aika samoilta ongelmat kuulostaa, joten tässä omia havaintoja
Mä tein talvella sen virheen, että vaan nostin rasvan osuutta ruuasta, koska kuvittelin sen pitävän nälkää. Kaikkea muuta

Koko ajan piti sitten syödä enemmän ja enemmän eikä silti ollut hyvä olo. Oon nyt tullut siihen lopputulokseen, että (ainakin tällä hetkellä) mulle sopii parhaiten aika korkeat hiilarit (nostin 60g kieppeiltä 80 grammaan) ja prodet samaten (siellä 100g pintaan tuntuu toimivan parhaiten). Rasvaa puolestaan en enää lisäile yhtään mihinkään ja sen osuus on jäänyt reiluun 60E%. Ja olo on silloin kun nää suhteet saa pidettyä oikeina mitä mainioin.
Kahvi on nyt selkeästi tällä hetkellä ongelmakohta. Niinä päivinä kun sitä tulee lipitettyä pitkin päivää, tulee ongelmia syömisten kanssa eli siinä olis tarkoitus siirtyä kofeiinittomaan Lemmun esimerkin mukaisesti

Vähentäminen ei nyt tunnu toimivan
Toinen ongelma on koko ajan pysynyt samana. Aamuisin ei ole nälkä, mutta jos syön vasta siinä vaiheessa, kun on, menee koko loppupäivä sitten syöpöttelyks. Mikään ruokamäärä ei tuo siinä vaiheessa enää kylläistä oloa. Eli vaikka tuntuu ikävältä syödä aamuisin väkisin, niin omalla kohdalla se tuntuu kuitenkin ainoalta tavalta pysyä kolmessa ateriassa.
Eli periaatteessa alkaa olla selvillä se, mitä pitäis tehdä, mutta tuo koulustressi aiheuttaa tällä hetkellä sen, ettei jaksa keskittyä näihin juttuihin tarpeeksi ja on tullut syötyä ihan liikaa ja väärällä tavalla