karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-17 00:16:03

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 182 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 510 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-10 09:48:48 
Kiitos Kissimirri!
Minä pääsisin varmaan aika helposti tavoitteeseen ilman niitä kompastuskiviäni, karkkia, suklaata, jätskiä ja pullaa. :evil:
Täytyy vaan niitten suhteen löytää itsekuria. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-11 11:08:08 
Poissa
sintti
sintti

Tulin vastavierailulle :) Hienosti sulla menee! Oot jo niin kevyt alunperinkin, että varmasti on vaikea tiputtaa painoa. Mulla se lähtee vielä suht helposti kun on reilusti mistä ottaa :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-11 13:14:19 
Kiitos mamma!
Näin lähellä tavoitetta tuntuu motivaatiokin olevan välillä kadoksissa. Ja kun olen vielä oikea sokerihiiri, karkit ja jätski kuiskuttelee kaupassa aina vaan kovempaa. :evil:
Tänään ostin kookosöljyä, sitä on paljon kehuttu. Saas nähdä minkälaista vaikutusta sillä on. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-13 21:17:06 
Nyt on vietetty äitienpäivä. Kun tein ruuan, niin ei sitten tarvinnut mitään täytekakkua, jätskiä vaan kahvin kanssa.
No, sitä jätskiä tuli sitten syötyä vähän enemmänkin, mutta huomenna taas ruotuun. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-14 19:48:39 
Eipä se ruotuun palaaminen ihan onnistunut, kun sitä jätskiä eilisestä jäi.
Itsekuri ei näköjään riitä, jos kotona jotain herkkua on. :oops:
Onneksi ei enää tule mitään antaa mennä fiiliksiä. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 06:58:51 
Käytän Kalorilaskuria, että näen hiilareitten noin-määrän. Olen nyt muutamana päivänä ottanut kookosöljyä. Tänään aamulla ruokalusikallisen. Vaikken kaloreita laskekaan, niin silti vähän "kauhistuin" kun siinä ruokalusikallisessa öljyä oli 133 kaloria. Ohjeen mukaan niitä pitäisi ottaa 2 - 3 päivässä, siitähän tulee aikamoinen kalorimäärä. :shock:
Toisaalta sitten tuntuu, että rasvalisäys vie makeannälkää ja naposteluntarvetta. Ja se, jos mikä on hyvä juttu. :smt026

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 08:28:53 
Paino pudonnut 200 g, ei paljon, mutta oikea suunta. \:D/
Välillä kävi jo tickerin lukemissa, mutta liika suklaa ja jätski kai on syyllisiä, ettei siinä pysynyt. :shock:
Semmosta hienosäätöähän tämä on. Mutta stressaamaan ei kannata alkaa, aikaa on vielä reilusti. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 09:36:09 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hienoa että paino putoaa jätskistä ja suklaasta huolimatta :wink: Sulla on niin vähän pudotettavaa, että tuollainen rauhallinen tahti riittä ihan hyvin!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 10:11:56 
Paino putoaa, mutta kun jätskit ja suklaat on ihan turhia. On se vaan kumma, etten niistä eroon pääse. Kaloreitahan ei tässä tuijoteta, mutta jos sen tekis, niin niitten turhien makeitten tilalla voisi syödä aika paljon hyvää ruokaa. :evil:
Ja sitäpaitsi minulle on ilmaantunut päänsärkyä, jota ei ole koskaan ennen ollut. Voisiko se johtua jätskistä, lisäaineista ehkä? Onko kellään vastaavanlaista kokemusta? :shock:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 14:41:32 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

En oo jätsikiä maistanut... eikä päänsärkyä juurikaan ole ollut. Jos on ollut, niin on ollut ihan "itse aiheutettua" :wink:
Herkkuja kaipailen minäkin, vaikka ruoka on jo itsessään niin hyvää, että luulis sillä herkkuhimojen haihtuvan. Vaan ei. Aina olen ollut perso jälkiruokaherkuille, enkä siitä pääse näemmä eroon. Sokerisia juttuja olen tunnollisesti vältellyt, mutta kermaa ja suklaata menee senkin edestä. Siitä paheesta kun saisi itsensä vieroitettua, luulis tämä silavan sulattelukin olevan kuin ruusuilla tanssimista :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-17 20:46:38 
Tämä päivä on mennyt hienosti. Kaksi pitkää sauvakävelylenkkiä tein, toisen aamulla ja toisen illalla. Ihana ilma. :smt051
Sellaisen päätöksen tein, että jätskit saa jäädä kauppaan karkkien seuraksi. Suklaa on ainoa sallittu herkku. Tietysti kermarahkat yms. on sallittuja. :idea:
Pakko tehdä jotain, kun alkoi jatkuvasti lipsumaan. Silavien sulatus oli uhattuna.
Saas nähdä kuinka Turren käy. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-17 20:49:10 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Hyvin sun käy, Turre! hyvä päätös varmaan. Saman olen myös minä tehnyt. Jää kiusaukset edes vähän vähemmälle...

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-18 05:22:16 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Hyvin Turren käy, tähämasti jo päästy niin nyt mennään loppuun asti vai mitä? 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-18 11:12:45 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Kiitos Turre tsempityksestä! Sinullahan menee tosi hienosti, mutta eihän sun oikeasti tarvitsisi laihtua enää yhtään. Vaan silloin kun se itsestä siltä tuntuu, niin silloinhan sitä pitää...
Kyllä mulla on se kokemus, että rasvan kohtuullinen lisääminen auttaa naposteluun, ja myös se, että pyrkii siihen kolmen ruokakerran rytmiin. Tai sitten vielä pieni iltapala. Vaan jokaisellahan tässä on oma rytmi ja tavat. Minulla auttaa se, että syön päivän tukevimman aterian illalla, nykyään vasta tuolla klo 19:n tienoissa. Sitten en enää tarvitse mitään iltapalaakaan, mutta ei ole mikään ähky olo nukkumaan mennessä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-18 21:20:38 
Hyvin meni tämäkin päivä. Muutaman palan tavallista suklaata söin. Illalla söin kermarahkaa, seassa oli mustikoita, eikä mitään makeutusta. Oli ihan hyvää. Se makeansyöntikin taitaa olla pelkkä tapa. Tai sitten se on riippuvuus, josta täytyy pysyä kokonaan erossa. Ota sitten siitäkin selvää, kumpi on. :evil:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-19 11:08:00 
Kiva kun käy vierailijoita. :D
lillamaria, minun ei tosiaan välttämättä tarvii enää laihtua, mutta yritän vielä pari kiloa hävittää. Minulla on polvissa ja lonkissa nivelrikko, ne kestää paremmin, jos painoa on vähemmän.
Ihana kesäinen ilma ulkona vaikkakin aikamoinen tuuli. :smt051

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-19 20:03:22 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Mulla nää viimeiset on kanssa sellaisia "varmuuden vuoksi" poistettavia kiloja. Eikä mun elämää nyt niin masenna jos en niitä enään saavuta-on kiva olla mukana silavissa ja kiva kun on joku tavoite itselle.

Mulla on karppauksen myötä hävinnyt kaikki vatsaoireet (närästykset, turvotukset ym). Tää on kiva elämäntapa :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-21 09:11:28 
Viikonloppu meni vaihtelevalla menestyksellä syömisen suhteen, pääasiassa kuitenkin hyvin. :D
Enemmän pitäis alkaa karppiruokia kokkaamaan itselle ja miehelle sitten omat sapuskat. Eikä se niin vaikeatakaan ole, joku kasvislaatikko uuniin tai kasvissosekeitto, aika helppoja ja nopeita tehdä. Missä mahtaa sitten olla vika, kun niitä ei tule tehtyä. :shock:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-21 16:12:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Turre kirjoitti:
Enemmän pitäis alkaa karppiruokia kokkaamaan itselle ja miehelle sitten omat sapuskat. Eikä se niin vaikeatakaan ole, joku kasvislaatikko uuniin tai kasvissosekeitto, aika helppoja ja nopeita tehdä. Missä mahtaa sitten olla vika, kun niitä ei tule tehtyä. :shock:

Samaa asiaa minäkin olen välillä pohtinut :-k Sitten kun ei jaksa tehdä mitään, niin minä kuittaan asian perussalaatilla johon nakkaan jotain protskuntynkää ja rasvaa. MUTTA, se kun ei vaan tunnu Oikealta Ruoalta ja se johtaa sit siihen, että tunnin päästä minä syön vähän juustoa ja sitten pikkusen makkaraa ja ehkäpä pari kourallista suolapähkinöitä ja jos mäihä käy niin kaapissa on tummaa suklaatakin :shock:

Nyt olen huomannut, että jos edes vähän viitsin laittaa salaatin sekaan jotain lämmintä niin se tuntuu enemmän ruoalta. Tänään paistoin purkillisen herkkusieniä mukaan. Saa nähdä kauanko menee ennenkuin norkoilen kaapilla. Toivottavasti iltapalaan asti :lol:

Tsemppiä! :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-21 17:08:43 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Mulla on käynyt vähän samoin ton ruokailun suhteen. Kaksi kertaa viikossa syön ihan lämpöisen aterian kun olen töissä muuten napostelen jotain pientä karppi murkinaa joka ei mustakaan enään tunnu ruoalta. Tähän pitäis tehdä mun muutos. Jos kokeilis taas yhtä ns.pääateriaa joka olis vähän ruokaisampi. Eikä siihen ruoan laittoonkaan paljon aikaa mene.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 182 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 510 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00