Esittäydyn mielelläni,itsestä on niin mukava puhua
Eli ikää on kertynyt yli 40 ja koko aikuisikäni olen vaihtelevasti kärsinyt lievästä ylipainosta.
Laihduttamisen olen aloittanut jo alle parikymppisenä ja mitä enemmän olen laihduttanut,sitä enemmän olen lihonut
Jokunen vuosi sitten otin itseäni niskasta kiinni ja nutrasin itseni 23kg laihemmaksi,eli olin todella sutjakassa kunnossa,mutta kuten arvata saattaa,ei syömättömyydellä voi saada aikaiseksi pysyvää tulosta,vaan kaikki tuli korkoineen takaisin vuodessa.
Kyllähän se harmitti,kun olin totaalisesti syömättä 4,5kuukautta,enkä mitään pysyvää sillä uhrautumisella saavuttanut.
Olen kuitenkin sitä mieltä,että kaikesta oppii jotain.Nutraamisesta opin arvostamaan ketoosia.Nälkä ei vaivannut missään vaiheessa,ainoastaan mieliteot saivat välillä valtavat mittasuhteet...oli pakko lähteä aina lenkille,kun suklaan himo iski.Arvata saattaa,että lenkkeilin 10 km päivässä
Viimeiset kolme vuotta ovatkin sitten olleet katastrofaalista aikaa niin terveyden kuin syömisien suhteen.En ole liikkunut nimeksikään koko aikana,enkä välittänyt yhtään,mitä olen suuhuni pistänyt.
Suklaata olen syönyt niin paljon,että Fazerin pitäisi palkita minut suuresta panoksestani yhtiön menestyksen ylläpitämiseen ja valtiokin voisi muistaa jotenkin työllisyyttä lisäävästä kulutuksesta.
Vihdoin olen ymmärtänyt,mitä sanonta"Ihminen on mitä syö" merkityksen.
Kun vihdoin uskalsin vaihtaa uuden lampun kylpyhuoneeseen ja näin itseni alastomana peilistä:shock: kaksoisleuan roikkuessa veikeästi rintakehän päällä,päätin tehdä asialle pysyvästi jotakin.
Nyt en selviäkään enää 23kg pudotuksella,vaan tavoite on 27kg.
Iso urakka,mutta saavutettavissa,kunhan ei pidä liian kiirettä
Siskoni on saavuttanut mahtavia tuloksia karppaamalla,joten päätin sitten minäkin yrittää
Aloitin tämän karppauksen Heikkilän ohjeilla kesäkuun alussa,viikko sitten siirryin Atkinsille,jotta pääsin ketoosiin.
Nyt on hyvä olo ja ihme kyllä,kaksoisleuka ei enää ole niin silmiinpistävän suuri kuin vielä kuukausi sitten,se ei peitä enää kuin kaulan
Luulin tietäväni paljon laihduttamista,mutta täällä olen teidän kirjoituksianne luettuani huomannut,etten tiedä mitään
On ollut todella mielenkiintoista lukea niin mielipiteitä,kokemuksia kuin tutkimustuloksiakin.
Olen saanut enemmän tietoa laihduttamisesta kuin koskaan minkään yritykseni yhteydessä ja ainakin minun kohdallani tieto lisää onnistumisen mahdollisuuksia