karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-30 17:52:14

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Uusi keskustelualue-ehdotus
ViestiLähetetty: 2004-07-10 19:50:40 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

Nyt kun foorumin suosio kasvaa ja uusia ja wanhoja karpittelijoita löytää tänne, olisikohan alue, jossa saisi esittäytyä ja kertoa hiukan itsestään, aiheellinen?

Vanhalla foorumilla meni aika pitkä ketju aiheesta. Nämä jutut tuppaavat vaan hukkumaan tuolla pääosioilla. Noita juttuja omista kokemuksista ja taustasta on ainakin minusta mielenkiintoista lukea.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-12 17:05:45 
Totta puhut. Olisi kiinnostavaa tietää uusista karpeista vähän taustoja! Ja me vanhatkin voitaisiin uusille taas esittäytyä (onhan oma napa aina mielenkiintoinen aihealue :wink: )

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-13 09:54:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Esittäydyn mielelläni,itsestä on niin mukava puhua :lol:

Eli ikää on kertynyt yli 40 ja koko aikuisikäni olen vaihtelevasti kärsinyt lievästä ylipainosta.
Laihduttamisen olen aloittanut jo alle parikymppisenä ja mitä enemmän olen laihduttanut,sitä enemmän olen lihonut :roll:

Jokunen vuosi sitten otin itseäni niskasta kiinni ja nutrasin itseni 23kg laihemmaksi,eli olin todella sutjakassa kunnossa,mutta kuten arvata saattaa,ei syömättömyydellä voi saada aikaiseksi pysyvää tulosta,vaan kaikki tuli korkoineen takaisin vuodessa.
Kyllähän se harmitti,kun olin totaalisesti syömättä 4,5kuukautta,enkä mitään pysyvää sillä uhrautumisella saavuttanut. :(

Olen kuitenkin sitä mieltä,että kaikesta oppii jotain.Nutraamisesta opin arvostamaan ketoosia.Nälkä ei vaivannut missään vaiheessa,ainoastaan mieliteot saivat välillä valtavat mittasuhteet...oli pakko lähteä aina lenkille,kun suklaan himo iski.Arvata saattaa,että lenkkeilin 10 km päivässä :lol: :lol:

Viimeiset kolme vuotta ovatkin sitten olleet katastrofaalista aikaa niin terveyden kuin syömisien suhteen.En ole liikkunut nimeksikään koko aikana,enkä välittänyt yhtään,mitä olen suuhuni pistänyt.
Suklaata olen syönyt niin paljon,että Fazerin pitäisi palkita minut suuresta panoksestani yhtiön menestyksen ylläpitämiseen ja valtiokin voisi muistaa jotenkin työllisyyttä lisäävästä kulutuksesta.

Vihdoin olen ymmärtänyt,mitä sanonta"Ihminen on mitä syö" merkityksen.

Kun vihdoin uskalsin vaihtaa uuden lampun kylpyhuoneeseen ja näin itseni alastomana peilistä:shock: kaksoisleuan roikkuessa veikeästi rintakehän päällä,päätin tehdä asialle pysyvästi jotakin.

Nyt en selviäkään enää 23kg pudotuksella,vaan tavoite on 27kg.
Iso urakka,mutta saavutettavissa,kunhan ei pidä liian kiirettä :)

Siskoni on saavuttanut mahtavia tuloksia karppaamalla,joten päätin sitten minäkin yrittää

Aloitin tämän karppauksen Heikkilän ohjeilla kesäkuun alussa,viikko sitten siirryin Atkinsille,jotta pääsin ketoosiin.

Nyt on hyvä olo ja ihme kyllä,kaksoisleuka ei enää ole niin silmiinpistävän suuri kuin vielä kuukausi sitten,se ei peitä enää kuin kaulan :)

Luulin tietäväni paljon laihduttamista,mutta täällä olen teidän kirjoituksianne luettuani huomannut,etten tiedä mitään :)

On ollut todella mielenkiintoista lukea niin mielipiteitä,kokemuksia kuin tutkimustuloksiakin.
Olen saanut enemmän tietoa laihduttamisesta kuin koskaan minkään yritykseni yhteydessä ja ainakin minun kohdallani tieto lisää onnistumisen mahdollisuuksia

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-13 10:01:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ai niin...olisi mukabva tosiaan kuulla teidän "vanhojen" taustaa ja tuloksia :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-13 21:15:58 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi

Iltaa Make , rouvaQ , Mökö sekä muut
olen 49 v , nainen, 160 cm...tällä hetkellä 95 kg :cry:
Historiani on sama kuin monella muulla , olen aloittanut laihduttamisen murrosikäisenä laihdutuspillereillä , akunastoilla ja painonvartijoilla...
vuosien mittaan olen laihduttanut itseni olemattomiin ; kaksi kertaa sain pois 30 kg syömällä vain pakastevihanneksia ja kävelemällä hervottomia määriä...mutta kuten tiedämme läski näkyy olevan tosi hyvin uusiutuva luonnonvara :lol:
joten tässä sitä taas ollaan -olen kokeillut vuosien mittaan Atkinsia ym. välillä on lähtenyt n 7 kg suht helposti sitten olen sortunut pizzaan ja leipään vaikka saankin leivästä vatsavaivoja...
nyt taas löydettyäni nämä sivut ja roikuttuani täällä tuntikausia lukemassa teidän kirjoituksia - yritän taas ...
mutta nyt tuntuu olevan tosi tiukassa mikä on todella masentavaa .
En jaksa syventyä laskemaan paljonko syön, luultavasti liian vähän koska olen ollut aina jollain dieetillä...ainoastaan hiilareita lasken ja niitä tulee kyllä vähän ...
mutta kiitos TEILLE KAIKILLE kiinnostavista jutuista ja kommenteista ; ehkäpä tässä jaksaa punnertaa hyvässä seurassa ! :oops:

ViestiLähetetty: 2004-10-07 12:39:18 
Poissa
modekarppi
modekarppi

Make kirjoitti:
Nyt kun foorumin suosio kasvaa ja uusia ja wanhoja karpittelijoita löytää tänne, olisikohan alue, jossa saisi esittäytyä ja kertoa hiukan itsestään, aiheellinen?

Vanhalla foorumilla meni aika pitkä ketju aiheesta. Nämä jutut tuppaavat vaan hukkumaan tuolla pääosioilla. Noita juttuja omista kokemuksista ja taustasta on ainakin minusta mielenkiintoista lukea.

Eikö tuonne käyttäjätietoihin tai jonnekin käyttäjälistaan voisi lisätä kenttää, johon jokainen voisi omalle kohdalleen kirjoittaa lyhyen, muillenäkyvän bion?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00