karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-19 21:07:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2007-05-27 10:10:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mäkin nyt liityin sulatellen silavia. Toivottavasti lähtee hyvin käyntiin. On ollu nyt hieman hankaluuksia vierottautua ihan pienistä iloista kuten jäätelö ja popcorni.noh, jospa onnistuisin, ekalla viikolla oli heti kilo pudonnut, harmi etten vielä ollut liittynyt tänne joten ei näy tikkerissä vielä.. toivottavasti ens viikolla alkais jo jotain näkymään.. :idea:
Olen nyt yrittäny kovasti tehdä töitä että pääsisin taas kiinni tähän karppaamiseen. Hankalia tilanteita on tullu ja on tullu lipsuttua mutta en yleensä lipsu kun sokerin kanssa eli kun jauhot ei sovi niin niitä ei haluakkaan enää syödä, vaan sit ennemmin joku pieni namu pala. Voi jessus, kyllä tästä ojasta on nyt noustava ettei tuu itku kun lähden rantareissuun elokuun lopussa. Argh. Onkos jollain hyvii ideoita elokuvateatteriin mukaan otettavaks? Ei siis namua ja popparia joten päässä lyö taas vaan tyhjää. Eteenpäin sano mummo lumessa. Niin täytyy sit tehä !!! :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-27 23:27:46 
Poissa
vapaakampela
vapaakampela

Heippa nassu,

Kuulostaa hyvin tutulta tuo makeasta eroon yrittäminen ja takaisin karppailun rytmiin pääseminen :? . Minäkin olen nyt taas ottamassa itseäni niskasta kiinni ja aloitin tänään silavissa. Olisi tarkoitus tiputella n.6,5 kg kesän aikana, mäkin siis normipainon sisällä tiputtelen.

"Kiva" kuulla, että on muitakin samankaltaisessa tilanteessa. Tsemppiä suvisilavien sulatukseen! :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-28 10:32:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei Viikuna ja kiitos tsempeistä. Niitä todella tarvitaan viikonlopun jälkeen. :lol: Noh, ei se onneksi mennyt ihan mettään ja sehän nähdään sitten keskiviikkona vaa'alla että kuinka sitä itseään yrittää myrkyttää.. Ruokavalion olen nyt saanut tosi hyvin kuntoon, en syö mitään vilja/peruna/riisi tuotteita. Kuhan vain erkanis myös noista namuista kokonaan.. Mukavaa että on muitakin herkkusuita :o Olen kanssa normipainoindeksin sisällä mutta olen kuitenkin iso (nainen reilusti yli 70kg) tällä indeksillä joten kavennusta tarvitaan. Onneks on tällainen sivusto jossa on paljon ihania ihmisiä tukena. Tuntuu ettei yksin kertakaikkiaan jaksa. [-(

Onko täällä muuten muita ihmisä joilla on ongelmia pudottaa painoa lääkityksen vuoksi :?:
Itselläni on astmalääkkeet jotka huomattavasti hidastavat laihtumista ja edistävät lihomista mikäli lipsuu.. Se kyllä keljuttaa mutta sen kanssa on vaan elettävä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-28 17:23:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Voih, tänään käytiin ulkona lounaalla. Tilasin pataa ja mulle tuotiin iso lautasellinen riisiä jossa oli pari lihan könttää päällä. Pakko oli n. desin verran syödä riisiä kun ei kerran muuta ollu koko työpäivään tarjolla. Kyllä keljutti. Oli viimeinen kerta kun sinne ravintolaan itseni änkesin.
Ei siis odotettavissa laskua keskiviikon punnitukseen...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-30 12:16:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt089 Arvasin että en ainakaan ole kiloissa laihtunut sillä olen kuitenkin syönyt viikonloppuna makeaa. Kilohan se oli takas tullu vaikka alaspäin pitäis suunta olla... :( Tosin tästä syytän myös näitä naistenpäiviä jotka ovat juuri ovella. Silloinhan sitä on muutenkin turvonnut. Noh, tämä tarkoittaa vain sitä että nyt ei meikäläinen enää osta eikä syö mitään väärää vaikka pakotettais. Pakko päästä namuhimosta kun karppailemalla siitä on ennenki päästy. :D
Ärsytys. No ens keskiviikkoon oooooon piiiiitkä aika, enköhän mä siihen mennessä oo taas ihan hyvässä laskussa... Toivotaan :wink:

Mitat olivat :oops:
75,5 kg (+-0)
Vyötärö 75 (-0,5)
Lantio 95 (-2) OHO :lol:
Reisi: 58 (-1)

Oon muuten aloittanu taas kotijumpan :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-30 12:41:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Senttejä lähtenyt hurumycket! Siinä ei painon plusmiinusnolla ole mitään.. jos joka viikko joku luku pienenee, niin se on hyvä suunta se :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-30 18:35:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos tsempeistä. Tämä tosin vaan innoittaa minua lisää siellä tiedän että se on mahdollista. Tässä kuussa on tullut täyteen 2v jolloin aloitin alakarppina syömään. Tosin viime kesän jälkeen repsahdin ja nyt takaisin ruodussa. :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-30 18:49:29 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

On lähtenyt hyvin senttejä jo pois. Mulla menkkojen aikaan saattaa tulla 1-2kg lisää painoa vaikka söisin miten karpisti/hyvin. Tsemppiä jatkoon.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-31 18:23:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No niin. Huomenna se alkaa. Eli ensimmäinen viikonloppu tiukkis karppina. Menen mieheni luokse :smt058 koko viikonlopuksi ja se onkin nyt tämän homman suurin haaste. Toivotaan parasta että minä en ratkea mihinkään mitä pitäisi katua myöhemmin, syömisissä siis :P
Yksinkertaisesti en halua muuta kun karppi ruokaa joten lienee parasta tulostella parit piirakka/jälkkäri ohjeet valmiiksi. En siis ole viikonloppuna koneen ääressä joten ei saa täältäkään apua. Mutta kerron kaiken sitten maanantaina kun palaan takaisin kotiin (siis tänne arkikotiin).. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-01 12:17:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä olen nyt päättänyt että en kiellä itseltäni näitä työpaikalla tapahtuvia herkutteluja kokonaan. Tällä tarkoitan nyt jäätelöä tms. En ikinä enää lähde pulla linjalle mutta jäätelöä on aika ajoin kun synttäreinä usein on tarjolla ja nyt kesällä varsinkin. En koe jäätelöä pahana jos sitä ei nauti hirveästi joka päivä. Tulee vaan itselle ja tarjoajalle paha mieli kun pitää kieltäytyä joten työssä saa syödä tarjottua jäätelöä tästä lähin! :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-01 14:35:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nyt mä sit lähen viikonlopun viettoon ja oon ilman konetta su iltaan saakka. Pitäkää peukkuja!! :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-03 19:23:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No niin, olen palannut. Viikonloppu meni oikein loistavasti. Tai ainakin paremmin kuin kuvittelin. Viikonloppuni meni kokolailla karpisti aina sunnuntaille saakka kunnes menin sukulaisiin (isille ja mummolle).
Tänään tulikin syötyä epäkarpimmin ja toivo elää että se ei kaatanut koko viikon laihdutus urakkaa.. Keskiviikkonahan sen näkee... Itku tulee jos perunan ja pienen riisipuuron takia kaatuu koko hyvä urakka.... :roll:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-04 06:56:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ei kai se siihen kaadu, nyt vaan jatkat taas hyvään malliin :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-04 13:09:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos tsempeistä :wink:
Ah miten ihanaa kun on kesä. Vihdoin. Olen aina pitänyt lämpimästä sillä olen hyvin vilukissa... Jokseenkin on paljon elävämpi olo kesällä. Harrastan liikuntaakin paljon enemmän kun esim sydäntalvella jolloin en juuri pistä nokkaani ulos edes salille...
Menen ystäväni kanssa piknikille keskiviikkona. Voi miten kivaa se varmaan on. Olen jo suunnitellut monenmoiset herkut mukaan, karppeja tietenkin. Ystäväni on South Beachilla mutta isoin rajoituksin (terveydellisistä syistä) joten meillä ei ruokailu kauheasti eroa toisistaan. Hienoa siitä varmasti tulee kun kerrankin lähtee ulos ystävän kanssa eikä aina ole kiire salille, kauppaan ja kotiin...

Seuraava haaste on ensi viikon loma. Olen ison osan ensi viikosta äidin luona sekä Venäjällä reissaamassa. Äiti, 2v. koko ajan karpanneena kyllä tietää ruokavalion joten siitä ei huolta. Hän seuraa enemmän Heikkilää, minä kun taas olen ottanut oppia aika monesta vhh dieetistä. :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-04 18:06:37 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Miten ne sulle riisipuuroa syotti viime viikonloppuna? karppi tai ei-karppi mutta eihan se ole mitaan kesaruokaa?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-04 18:22:25 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Moi Nassu! On mustakin kiva päästä reissuun ensiviikolla. Tulee pakko tauko ainakin salilla käyntiin mikä varmaan tekee hyvää ainakin motivaatiolle.
Huomenna punnitus - mulla ei varmaan muutosta tule tälläkertaa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-04 18:26:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pangolin kirjoitti:
Miten ne sulle riisipuuroa syotti viime viikonloppuna? karppi tai ei-karppi mutta eihan se ole mitaan kesaruokaa?

Juu no mä oon pienestä pitäen tykänny riisipuurosta ja mummo ei millään suostu uskomaan että en mieliisti sitä söis enää. Se sit tekee sitä aina jos tietää etukäteen mun vierailusta. En viitsi pahoittaa mummon mieltä kun se tuntuu olevan tärkeä asia...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-04 18:27:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

ahis kirjoitti:
Moi Nassu! On mustakin kiva päästä reissuun ensiviikolla. Tulee pakko tauko ainakin salilla käyntiin mikä varmaan tekee hyvää ainakin motivaatiolle.
Huomenna punnitus - mulla ei varmaan muutosta tule tälläkertaa.

Juu. Tauko on ihan hyvästä rutiinin keskellä. Mulla vasta keskiviikkona punnitus/mittailu ja itku pääsee jos en ole yhtään laihtunu. Eletään siis huominen vielä toivossa... :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-05 11:48:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllä kaali on sitten laihduttajan paras kaveri. :lol:
Eilen tein kaalipataa ja teinpä vielä aivan tuoreesta suomalaisesta varhaiskaalista. On ainakin jyty kaali kun laitto suoliston liikkeelle, mikä tosin ei haittaa ainakaan huomista punnitusta.. :respect:

Olen alkanut juomaankin enemmän. En ole ikinä ollut mitenkään erikoinen veden juoja mutta nyt menee parikin litraa päivässä (aiemmin muutamia lasillisia päivässä) :smt041

Olo ollu taas paljon parempi ku ei oo namuja syöny eikä sitä viljaa ollenkaan. Kyllä se vaan pitäis muistaa että tällä mennään ja sillä selvä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-05 18:29:33 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Moikka! Kaali on mustakin tosi hyvää ja varhaiskaali on ihan parasta.
Toivottavasti huomenna olisi pudotusta tullut molemmille. Sitä vettä tosiaan kannattaa ainakin se pari litraa juoda tällaisella helteellä. Muutenkin ainakin mulla puhdistaa ihoa myös hyvin. Itse laitan kannuun sitruunan viipaleita antamaan vedelle enemmän makua.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00