karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-23 00:51:30

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: DogToffeen kesä
ViestiLähetetty: 2007-05-23 10:22:41 
Liityin minäkin mukaan, tuolla sivulla on niin kiva painokäyrä. :)

Eli kesällä tavoitteena olisi oppia eroon siitä, että kaikki pyörii ruuan ja juoman ympärillä. Alkoholia en siis myöskään aio kesällä ottaa (perinteisesti kesät ovat olleet kosteanpuoleisia).

Olen ainakin toistaiseksi warriorilla.

Raportoin tänne sitten kesäkuulumisia! Tällä hetkellä menee mainiosti, tyhjän bussikortin hautasin laatikon pohjalle ja liikun päivittäin polkupyörällä 10-20 km. Repsahduksia tai pahoja mielitekoja ei ole ollut ainakaan vielä. Enää pitäisi saada itsensä useammin salille...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-30 08:45:07 
Olen tässä pari päivää ajatellut, että paino ei putoa tarpeeksi, mutta näköjään se hujahti sopivasti puoli kiloa alaspäin punnituspäiväksi. Mahastakin on pari senttiä lähtenyt viikossa. Selvästi teen jotain oikein!

Perjantaina menen ostamaan lipun Provinssiin. \:D/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-30 10:50:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

:smt039 Tervetuloa mukaan!

Sinulla minun mieleinen nimimerkki, koska rakastan koiria(itsellä viisi) ja myös toffeeta! :wink:

Ja todella hieno alku painon pudotuksen osalta. :smt026 :smt026 :smt026 :smt026

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-04 19:56:34 
RiKo kirjoitti:
Sinulla minun mieleinen nimimerkki, koska rakastan koiria(itsellä viisi)

Pakko kysyä, että minkä rotuisia? Itselläni ei valitettavasti vielä ole omaa.

Viestin otsikko: sukulaiset
ViestiLähetetty: 2007-06-06 06:53:39 
Paino on taas heitellyt, mutta näköjään menee alaspäin kilon viikkotahtia. Mitatkin pienenevät tasaisesti, mahanympärys 2 senttiä viikossa.

Viikonlopun olin sukulaisissa ja mökkeilemässä. Pullaa ja jätskiä ja olutta ja kaikkea mahdollista tyrkytettiin, mutta kieltäydyin kohteliaasti vedoten mahdolliseen keliakiaan (mullahan saattaa se olla) ja välillä siihen, ettei tee mieli / en välitä. Äidille sanoin, että laihdutan ja se oli iloinen mun puolestani.

Kyllähän sieltä aluksi tuli jotain kommentteja, että miten niin et voi ottaa, maistahan nyt edes pullaa, kamalasti toi rajoittaa elämää, mitä sä muka voit syödä jne, mutta aika nopeasti tarjottiin hedelmiä, kananmunia ja maustamatonta jugurttia (jota heidän kauhukseen söin pelkiltään).

Ihan hyvin voi sanoa ei. Näitä tyrkytystilanteita kuitenkin tulee, enkä aio pilata hyvää oloani sen takia, etten loukkaisi tarjoajaa. Jos joku loukkaantuu, se ei todellakaan ole minun vikani. Odotan jo puhelinsoittoa joltain sukulaiselta, joka ei edes ollut paikalla: "milläs atkinssilla sitä ollaan" (näin kävi viimeksikin. oikeasti).

Ihmetyttää vaan nuo heidän syömistapansa. Aamulla kahvia ja leipää ja pullaa, parin tunnin päästä kahvia ja pullaa, sitten ehkä jotain kunnollista, jonka perään kahvia ja pullaa, illalla vielä lisää pullaa ja leipää. Itselläni tuli nälkä ehkä pari kertaa päivässä, kun taas he olivat koko ajan syömässä jotain. Leivonnaisten mättäminen meni ihan yli ymmärryksen.

No, eihän asia minulle kuulu. Onneksi tajuan itse syödä fiksummin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-06 08:28:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

No oho, aikamoisia pullahiiriä. Hienoa, kun jaksoit pysyä erossa. Oikein mukava lukea, kun joku osaa tuon tyrkytyksen sujuvasti välttää, eikä asiasta tehdä numeroa. Paitsi ehkä jälkikäteen, ihmetyttää, jos joku vielä perään viitsii soitella.. Tsemppiä pudotukseen, hienosti sulta senttejä ja kiloja lähtenyt.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-06 15:07:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

DogToffee kirjoitti:
[

Pakko kysyä, että minkä rotuisia? Itselläni ei valitettavasti vielä ole omaa.

Minulla on leonberginkoira, saksanpaimenkoira, muutama jackrussellinterrieri ja cairnterrieri, ihania kaikki. :) Ja hommaisin enemmänkin jos olisi aikaa enemmän. Harrastan kasvattamista ja pk-koulutusta. Taivaallista vaihtelua kotioloille ja lapsille sekä hevosille. :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-13 09:10:01 
Oho, sujuupas kaikki hyvin. Nautin kesästä ja laihtuminen sujuu kuin itsestään. Tänään illalla kohti Seinäjokea, viikonloppuna Provinssi! :smt041

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-21 07:25:55 
Provinssikin meni täysin ruodussa lukuunottamatta alkoholitonta olutta.

Olen ulkona melkein koko ajan ja liikuttua tulee ihan itsestään näillä keleillä. Ruokana menee edelleen enimmäkseen hedelmiä ja vihanneksia, pähkinöitä (myös suolapähkinät), oliiveja ja joskus tummaa suklaata. Iltaisin sitten lihaa ja juustoja jne. Piknikit on kivoja. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-27 05:32:45 
Paino näyttäisi pysyneen suunnilleen samana. En ole noudattanut warrior dietiä ehkä viikkoon, en tiedä miksi. Ihan karppiruokaa olen kyllä syönyt. Tänään ohjelmassa paluu tiukkaan linjaan.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-27 18:42:25 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Sullahan on paino pudonnut tosi rivakasti :smt023 .Noi on aika palkitsevia tilanteita kun on huomannut ettei ole sortunut ylettömään mässäilyyn just esim. festareilla.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00