karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-20 01:37:01

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-06 07:33:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenta kaikille tasapuolisesti. :D Olen hyvällä tuulella sillä tänään oli mittailu/punnitus päivä. Kiloista en niinkään välitä, ne ovat ennenkin tippuneen hitaammin kun sentit. Suluissa oleva luku on aina +- edellinen punnitus/mittaus.

Mitat olivat
74,5 kg (-1)
Vyötärö 74 (-1)
Lantio 93 (-2) OHHOH :D
Reisi: 58 (+-0)

Tähän vielä merkkaan aloituspainon sekä mitat kun illalla menen kotiin. Ei ne sitten unohdu. Pitää jostain kaivella aloitus mitat jotka oli 2v sitten. ennen kun aloitin virallisesti karpiksi.

MUOKS: tässä aloitus mitat kun aloitin viljattoman VHH:n toukokuun alussa.

75,5 kg
vyötärö 75,5
lantio 97
reisi: 59

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-07 13:28:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla on pari päivää ollu ihan norsu olo. Ihan senki takia kun olen näin pitkä (180) ja sitten vielä persevä ja mahava.. Ei kyl oo oikein maailman paras fiilis, kun kaikki muut tytöt on paljon lyhkäsempiä ja siten paljo sopusuhtasempia ku tällanen jumalaton halko. Ohhoh. :cry:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-07 17:39:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

OHO. Musta on tullu junnukarppi :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-09 19:40:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huh, olipas venäjän reissu. Vähän tuli syötyä pahaa mutta niistäkin sitten oppi että ei enää. Kävelyä tuli kyllä monia kilometrejä, en tosin kirjaa niitä liikuntapäikkyyn kun ne oli enemmän sellaista "hyötyliikuntaa". :D
Huomenna ensimmäinen aamu kun saa nukkua vaikka kuinka myöhään ja koko päivän saa olla pyjamassa jos siltä tuntuu. Ihanaa kun on loma. Hkissa on niin ruuhka että ei haittaa lomailu ollenkaan. :D Ehkä sit heinäkuussa olis vähän rauhallisempaa esim työmatkoilla julkisilla...
Ah, kun on väsy. Nyt saunaan ja sitten nukkumaan... :smt006

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-13 10:31:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Keskiviikko jälleen käsillä... Kylläpä jännitti, varsinkin kun olen löhölomaillu yli puoli viikkoa. Elikkäs vaaka oli tänään kyllä kaverini ja näytti lukua 73,8kg. Eli pudotusta 0,7kg :D Ihanaa. Pelotti kyllä että nyt tulee takkiin mutta ei vielä tullutkaa. Ikäväkseni sentit olivat tällä haavaa päättäneet jäädä viimeviikkoisiin mittoihin (johtuu varmaan lomailun vähemmästä liikkumisesta)... Mutta tämä taas innostaa jatkamaan. Mitenköhän Ahiksella meni kun on myös reissussa??

P.S. Tämä kilojen pudotus voi myös kostautua ensi viikolla sillä täällä käyttämäni digivaaka ei ollut oma... :?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-15 21:47:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään onkin ollut vetelys päivä. En oo oikeestaan jaksanu tehä mitään. Matkalaukut purkasin, tein ruokaa ja kävin kirppiksellä, juurikaan muuta ei oo tullu tehtyä. Tänään on jostain syystä ollut todella ihana päivä viitaten läskisektoriin. Tänään siis fiilis katossa ja olo ku olis laiha ja kaunis :D Mulla tuntuu olevan tätä mielialan vaihtelua kun peiliin katsoo. Toisinaan on ihan hirveän lihava olo ja toisinaan sitten tuntuu et voi miten hyvässä kunnossa onkaan. Outoa olla näin ailahtelevainen, tosin se on kaiketi useamman liikakiloisen ajattelumaailma, toisinaan huono toisinaan oikein hyvä... Mutsini on laihtunu lihavimmilta vuosiltaan lähes 20 kg ja sanoo että ei siitä lihavuudesta helpolla eroon pääse, ainakaan henkisesti. Menee kauan ennen kun aivot oppii että ei olekaan enää lihava. Niin vaan ajattelee kun asian laita on ennenkin ollut niin. Toivotaan että mä pääsen lähelle tavoitetta (väh 70kg) ennen lomareissua. Se vasta oliski ihana ku vois kerranki bikineillä olla aamusta iltaan eikä vaan makuu asennossa :wink: Ja sit saa vielä elää toivossa että en ajattele itseäni ylilihavana kaatopaikkajätteenä niin sittenhän se reissu menee loistavasti. :lol: Sori kun olen näin jotenkin jäykkä tässä oman läskin ajatusmaailmassa mutta toivon oppivani paremmaksi laihtumisen myötä...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-19 14:46:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ohhoh. Tänään on ollut niin kiire töissä ettei pahemmin kissaa ehtinyt sanomaan. Vetelin salaati varttissa (kun olin ensin varronnut tunnin että pääsen hakemaan sitä). Nyt oli pakko ottaa hedelmä ja istua vähän aikaa ihan ajattelematta työasioita. Muuten alkaa mennä sekaisin kaikki kuviot. Huh. Eilisen konsertin jäljiltä ollu vähän väsynyt olo. Sitä kyllä edelsi 2 yön unettomuus joten ehkä on ihan oikeutettua olla hieman väsynyt.
Eilinen konsertti ruokailu meni niin päin mettää että oikein pelottaa huomenna menna vaa'alle.

Muutenkin ollu nyt niin kiire pari päivää että ei ole ehtinyt juuri mitään ylimääräistä tehdä tai harrastaa. Ehkä juhannuksena vois mennä salilla käymään ja muuten vaan ulkoilla ja liikkua. Olis kiva jos pääsis grillaa, mikä on kyllä epätodennäköistä kun ei ole vielä omaa grilliä..

Ei oo kyl mitään jussi suunnitelmia kun mies on varmaan töissä ainakin osan juhannuksesta. Taidan hautautua kotiin, peiton alle leffaa katselemaan karppisafkojen kera. Kuulostaa ainakin hiton hyvältä suunnitelmalta. Onneks torstaina on vaan puolikas päivä, vaikkakin loppu päivä on silti niin kiireinen että en varmaan ehdi syödä kun lounaan ja sitten yöllä jotan.. Huh. Ajatuskin väsyttää. Jussina otan kyllä niin rennosti että ei rennommin voi enää ottaa... :smt095

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-19 14:50:34 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

täällä myös yksi, joka tuntee olevansa yhtenä päivänä hoikka ja toisena tosi läski. täytynee harjoitella vielä pitkään tuntemaan itsensä hoikaksi. tosin on tuota pudotettavaakin vielä ainakin kymmenen kiloa, joten ei tässä niin keijukaisia vielä ollakkaan. kait se aika näyttää.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-20 12:23:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

rauli kirjoitti:
täällä myös yksi, joka tuntee olevansa yhtenä päivänä hoikka ja toisena tosi läski. täytynee harjoitella vielä pitkään tuntemaan itsensä hoikaksi. tosin on tuota pudotettavaakin vielä ainakin kymmenen kiloa, joten ei tässä niin keijukaisia vielä ollakkaan. kait se aika näyttää.

Hei, Kiva kun kävit visiteeraamassa. Ei tuu ihan sellanen olo että itsekseen höpisee :D Mulla on tota mielialan heittoa läskin ja laihan väliltä niin armottomasti että en tiedä muuttuuko se ikinä. Ehkä sitten kun on päässyt tavoitteeseen niin vois mahdollisesti tuntea itsensä normaalikokoiseksi.. :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-20 12:28:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt089 :smt090 :smt093 Vaaka päivä siis.

Itseäni kunnioittaen hyppäsin kuitenkin vaa'alle vaikka sitä pitkään pohdinki uskaltaako. Noh, saldohan oli sellanen sopivasti plussanpuoleinen. Voi perhana. En anna itselleni ikinä anteeks sitä maanantain syöppöilyä. Tästä lähin pidän kiinni siitä että laihtuminen tapahtuu ja jos ei tapahdu niin pannaan tapahtumaan!

74.4 kg (+0,6g)
Vyötärö 75 (+1)
Lantio 94 (+1)
Reisi 58 (-1)

Kiloihin voi myös vaikuttaa se että edellisviikkoinen punnitus tapahtui vieraalla vaa'alla. Mutta vatsanalueen sentit johtuvat selvästikin liiasta syömisestä ja väärästä syömisestä ennen kaikkea. Huh, ei ku eteenpäin sano mummo lumessa...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-27 14:31:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tämän viikon vaaka jäi siis pölyyntymään mittanauhan kanssa nurkkaan. Viime viikolla tuli jo ennen juhannusta pariin otteeseen syötyä pahiksia ja jussina viel vähän jotain lisää. Ihan masentaa. Miks ei ihminen osaa olla syömäti mitään pahiksia? Tällä viikolla sama jatkunu paitsi tänään. Eka päivä ruodussa. :D Jotain hyvää edes. Joten syystäkin tiedin että vaakaan en menen kun ei kerran oo lahduttukaan. Turhaa mennä itseensä ahistelemaan. Vatsa vielä hieman turvonnu kaikesta herkuttelusta niin en sitten viitsiny edes mittailla.

Jospa mä nyt taas pääsen ruotuun.. Noi maissipallerot koituu vielä kuolemaks mulle. Ne vaan jostain syystä on niin hyvii... Valkkaan aina niitä jos jotain naksua haluaa kun huijaan itseäni ajattelemalla että nää karpimpia ku perunalastut ku nää on maissia.. :smt044 Itteensä on nii hiton helppo huiputtaa että oikein pelottaa.

Nyt tarvitaan joku potku persiille että pääsis taas tähän systeemiin mukaan.. Hmm pitäiskö käydä illalla vaa'assa? Se tehoo aina tosin siitä tulee lisäksi itku, paha mieli, itsesyytökset ja mahdollisesti lannistuminen.. Hmm, en taidakka mennä vaakaan ku ens viikolla vasta :wink:

Yritän muistaa kirjailla tonne reseptipuolelle raparperitortun ohjeen. Löysin aika hyvän ohjeen ihan ruokalehdestä ja karpiksi muuttamalla tulee varmaan ihan yhtä hyvä. Kokeiluun.. :D
Ihastuin niihin lettuihin että niitä tekee kovasti mieli vieläki... NAM. :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-05 10:09:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ja tänään oli mitta päivä.
Mitat olivat samat kun ennen:

73.9kg (-0,5) Onneks ollaan jo päästy näistä mässy kiloista ja taas laihtuminen on alkanut. :)

Vyötärö: 75cm (+-0)
Lantio: 94 (+-0)
Reisi: 56 (-2)

Ihana oli kun olin saanut mässykilot pois. Nyt taas hyvällä mielellä jaksaa laihduttaa. :)

Olin jälleen työmatkalla Pietarissa ja olen niiiiin iloinen että eräs edustaja oli myös karppi :D Ei siis tuottanyt yhtään koko reissun aikana ongelmia syödä oikein kun oli muitankin samoilla linjoilla... Muutenkin Venäläisissä ravintoloissa on helpompi karppailla kun useimmissa suomalaisissa. Ja siellä vihanneksetkin on hyvii eikä mitään vetistyneitä pakaste vihanneksia.. NAM!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-05 12:06:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Järkytyin kun vihdoin ja viimein löysin 2v. sitten kirjaamani "aloitusmitat", kun ensimmäisen kerran aloitin karppauksen.. Ohhoh. Mä olen elänyt kyllä niin hirveassä kieltäytymisessä että mulla ei ole oikeasti mitään muistikuvaa että olisin joskus ollut niin paksu. Siis ei minkäänlaista hajua asiasta. Voiko olla totta? Siis muitan olleeni yläasteella sekä lukiossa omasta mielestäni ihan ok. sen jälkeen on mielikuva vaan tästä vartalosta joka on nykyisin. Huisin pelottavaa miten olen itse sulkenut mielestäni koko läski jupakan. Nyt kuitenkin puhutaan jo kymmenistä senteistä.. Apua. Kirjaan aloitus sentit tälle illaalla.. Tätä saa kommentoida. Onko jollain muullakin ollut samanlaisia kokemuksia?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-05 12:07:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Järkytyin kun vihdoin ja viimein löysin 2v. sitten kirjaamani "aloitusmitat", kun ensimmäisen kerran aloitin karppauksen.. Ohhoh. Mä olen elänyt kyllä niin hirveassä kieltäytymisessä että mulla ei ole oikeasti mitään muistikuvaa että olisin joskus ollut niin paksu. Siis ei minkäänlaista hajua asiasta. Voiko olla totta? Siis muistan olleeni yläasteella sekä lukiossa omasta mielestäni ihan ok. sen jälkeen on mielikuva vaan tästä vartalosta joka on nykyisin. Huisin pelottavaa miten olen itse sulkenut mielestäni koko läski jupakan. Nyt kuitenkin puhutaan jo kymmenistä senteistä.. Apua. Kirjaan aloitus sentit tälle illalla.. Tätä saa kommentoida. Onko jollain muullakin ollut samanlaisia kokemuksia?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-11 11:43:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No niin. Mittari päivä oli ja on edelleen.

:smt013 :smt010 :smt088 :-k :smt017 [-X

Tossa käytännössä käyty läpi koko tunne skaala joka mulla oli aamupäivän aikaan.
Eli mitat olivat täsmälleen samat ja kilot! Eli ei muutosta vaikka mitä tekis.. höh.
Ajattelin nyt alkaa täydentää päikkyä tarkemmin. Kirjoitan kaikki tarkkaan mitä olen syönyt/juonut. Sitä saa sitten kommentoida jos huomaa suurestikin vikaa...
Kirjoitan päikkyyn nyt myös liikunnat sillä parempi seurata. Suljen erilisen liikuntapäikyn.

Toissapäivänä löysin vyötärön mutta ei se sit kai ollut löytynytkään kun en ollutkaan laihtunu.. :( Itku turhasta ilosta....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-11 11:48:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sä pyörit bmi:n mukaan jo niin mukavasti normipainon sisällä, että kroppa yrittää jarrutella ehkä siksikin laihtumista :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-11 12:39:09 
Olen samaa mieltä Lihapullattaren kanssa.
Muutenkin normaalipainon sisällä laihdutus ei etene aina kovin nopeasti. :D
Lisäksi nyt taidat stressata liikaa painosta, ehkä sekin vaikuttaa.
Minulla paino lähti laskusuuntaan, kun sain jatkuvan mässäämisen taas kuriin, toivottavasti pysyvästi. :shock:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-11 19:28:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moikka Lihapullatar ja Turre. Kiva kun kävitte. :D

Ymmärrän asian että laihdutan normipainon sisällä mutta se että en tässä painossa ole parhaimmillani (selluliittia takapuolessa/reisissä ja maha makkarat). En todella aio laihduttaa olemattomiin mutta olis mukava olla vaan normaali ilman makkaroita. Olen kyllä sitä mieltä että ei tuo BMI kerro ihan kaikkea, pidän sitä enemmänkin suuntaa antavana. Nyt kuitenkin vedän tiukalla linjalla ja ruokapäikystä löytyy tarkennusta. Lähden rantalomalle elokuun lopussa ja olisi mukava jos voisi käyttää bikinejä. Totta, stressaan liikaa kiloista. tars lopettaa moinen. :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-12 19:01:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenna taas Turkuun :smt007 :smt008

Yritän kirjailla kaikki ylös ja päästä koneelle kirjoittelemaan syömisiäni mutta viimeistään maanantaina päivityksiä JA maanantaina myös ne 2v takaiset alkumitat josta olen puhunut vaikka iät ja ajat mutta se kalenteri johon ne on merkitty on turussa jotenka. Viimeks kirjoitin ne kyl paperille mut se paperi sit otti ja hävis :oops:

Maha ollu tällä viikolla hieman kipeä, tai siis olo ei oo ollu mainioin. Olisko mulla kuitenki vieroitusoireita? ? ? Ei muuten yleensä oo tällainen olo montaa päivää ainaka. Tiistaina se alko joten voi olla että jonkun asteisia vieroitus oireita. ei mahdottomuus ku muistelee millaiset oireet oli 2v sitten ku ekan kerran aloitin. Huh huh. Meinasin oikeesti kuolla, ihan kirjaimellisesti. Olo oli niin paha että meinasin luovuttaa moneen kertaan mutta en luovuttanu vaan jatkoin 2 induktionvkoa. Huh. sillonpa sitä häviski läskiä vaik kuin ja paljon. :lol: Mut katellaan miten etenee...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-16 15:42:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nyt se läks. Jätän kaikki jogurtit pois ruokavaliosta ja vedän ainakin tämän viikon niin tiukkaa linjaa että alkaa itteekin pelottaa. Aamupalaks jo suunnitteilla pekoni-raejuustomunakasta... NAM: :) Ja tänään teen kaalilaatikkoa erittäin karpisti. Ärsyttää ku ei laihdu. Perskales! ! ! :smt076

MUOKS: Huomis aamusta aloitan pidemmän työmatkakävelyn.
Nyt kun metro ei ole toiminut normaalisti, olen mennyt bussilla mutta nyt kun ei enää ole pahoja ruuhkia metronvaihdossa niin aloitan taas metrolle kävelyn, eikä enää ovelta bussille. :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00