Tervetuloa takaisin, anna67! Toivottavasti sulla oli kiva reissu. Kiitos sullekin kannustuksesta, nyt mulla on sellainen lehmänraivo päällä, että jätän ne suklaat ja varsinkin lasten karkit rauhaan. Molkosanista en oo huomannut, että olis tullut oireita. Lähinnä tuo ruokapuoli on edelleen ongelma.
Mä ostin luontaistuotekaupasta sellaista Silicea -merkkistä piihappogeeliä, jonka pitäis rauhoittaa vatsaa. Pari kertaa oon sitä ottanut, enpä osaa vielä sanoa auttaako yhtään. Omituisinta tässä on se, että vatsa on täynnä ilmaa vaikkei olisi pitkiin aikoihin syönyt mitään (esim. aamulla heti herättyä)!
Tänään ihan itseäni kiusatakseni hyppäsin aamulla vaa'alle:
59,6
08:00
aamukahvi mustana (vedellä lantrattuna)
e-epat, molkosan, silicea, kookosöljyä rkl
14:00
salaattia 30g, kurkkua 90g, savupallasta 100g, 2 rkl oliiviöljyä, vettä
...jatkuu...
18:30
2 munan munakas, joukossa paloiteltu herkkusieni 60g
21:30
maustamaton grillattu kananfilee n. 70g, herkkusientä n. 100g, pekonia n. 50g, sipulia n. 40g, kesäkurpitsaa n. 70g, aurajuustoa n. 30g
vettä ja vissyä n. 2 litraa
Makeaa teki mieli koko illan, en sortunut. Makeanhimossani söin noita grillin antimia, ja kylläpä tulin täyteen... Olen paljon miettinyt tuota ruuan määrää. Eccomin yhdessä ketjussa on puhetta vatsan täyttämisestä/syömisestä niin, että nälkä lähtee. Olen pohtinut, että vaikka syön määrällisesti mielestäni melko vähän (ainakin muitten ruokapäikkyjä luettuani!) niin syönkö silti liikaa, kun esim. eilisen grillauksen jäljiltä vatsa oli
todellakin täynnä?

Siis ei mulla varsinaisesti nälkä ollut, olinhan juuri syönyt sienimunakkaan. Makeaa vaan teki mieli, ja ajattelin tappaa sen himon ihan kunnon ruualla. Onkohan mun näläntunteessani jotain pielessä, kun mä varmaan pärjäisin koko päivän vaikka vaan sillä munakkaalla ja lounaaksi nautitulla salaatilla + kalalla, vai onkohan se sellainen määrä, joka on mulle sopiva? Hankalaa tämä säätäminen

Kasviksiakin pitäisi syödä se puoli kiloa, ja tuntuu etten mä millään saa sellaista määrää alas.
Makeaan en sentään eilen sortunut, siitä taputukset omalle olalle. Syömisiäni taaksepäin selatessani huomasin, että mullahan on mennyt jotain makeaa joka päivä
Se loppu ny!