Kiitos mielenkiinnosta

Minä olen tällainen kotiliikkuja, en ole koskaan tykännyt mistään ohjatuista jumpista tai pumpista joita pitäisi tehdä tiettyyn aikaan. Tykkään että voin itse valita että mitä harrastan ja milloin, ja jos ei huvita tehdä mitään niin sitten vaan ollaan. Vaikka ennemmin taitaa olla niin päin että lepopäiviä ei malttais pitää, onneksi niitä kuitenkin tulee pakostakin kun aina ei vaan aika riitä. Minulla ei ole mitään sellaista konkreettista tavoitetta mihin tähtäisin, siis tiettyä painoa, tiettyä senttilukemaa tai jotain vaatetta jonka pitäisi mahtua päälle. Liikuntaa harrastan koska se on kivaa, siitä tulee hyvä olo ja se on terveydelle hyväksi. Sellainen paha tapa minulla on, että jos tulee tauko, niin sitten se jää päälle, ja yhtäkkiä huomaan että on mennyt kuukausi niin etten ole tehnyt mitään

Ajatelin, että tämän päikyn pitäminen voisi auttaa siihen ongelmaan.
Karppauksen aloitin 1,5v sitten ja muutamia kilojakin lähti, vaikka normaalipainoinen olin jo aloittaessa. Mitään tiettyä dieettiä en ole noudattanut, välillä menee tiukistellessa ja välillä sitten otetaan rennommin.
Ja tämän päivän liikuntana oli
rullaluistelu 40 min. Melko helle! Olin päivän pihalla auringossa ja mietin kyllä kaksi kertaa että lähdenkö kokeilemaan luistelua, mutta ihan hyvin meni. Olen juonut monta litraa vettä ja otin vielä lenkille mukaan vähän urheilujuomaakin. Syömiset on aina tällaisella kelillä vähän niin ja näin, tänään söin lisäravinnoksi yhden proteiinipatukan kun sellaisen ostin viime viikolla kokeeksi, kuin alekorista sellaisen bongasin. Ei mikään erikoinen makuelämys, mutta kyllä se alas meni. Kolmas päivä tipatonta kautta menossa