karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-16 10:25:18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 54 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Selenicereus
ViestiLähetetty: 2007-05-03 18:32:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minen meinaa tänne valitella. Minä meinaan onnistua joka viikko :wink:

Tässä on vuosi jo valiteltu millon tupakasta, millon hiilareista ja millon koulusta ja millon ties mistä. Kohta on kesä ja minä pistän pihani kuntoon ja itseni siinä sivussa. Ai niin, ja juoksen sen puolimaratonin taas. Meinaan kahteen tuntiin päkyttää eli parantaa aikaani 12 minuutilla.

Tavoitteita vuodelle 2007 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-09 12:31:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnistumisen aiheita:
Paino on pudonnut vajaa pari kg. Tosin se on ihan puhtaasti vappumässyjen jälkeistä nesteenhaihtumista, mutta ei pidä silti vähätellä.

Tein viimeisen tenttini maanantaina. En jaksa uskoa, etteikö se menisi läpi, eli valmistuminen tänä keväänä kandiksi on enemmän kuin mahdollista. 8)

Pihan olen haravoinut...

Tupakkaa olen polttanut :oops:

Lenkille ei pääse, kun löin varpaan oveen ja kynsi meni halki. Ei kestä vielä juoksemista.. ens viikolla sit.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-09 13:41:03 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Hienosti pudotettu pari kiloa. Siitä sitä saa motivaatiota jatkoonkin. :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 21:37:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino pudonnut 400g

Piha... no, pihasuunnitelma on jo jollain mallilla. Mulla on niin iso kukkapenkki, että meinaa usko loppua sen kanssa! Kääpiövuorimännyt odottavat pihalla purkissa istutusta ja multaakin on säkkitolkulla. Tulppaanit ovat nousseet jo 10 cm 8) (Joo, hesassa ne näyttivät olevan tänään jo täydessä kukassa, mutta meillä on vielä kylmä...)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-20 11:59:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Muistaisinkohan minä pitää ruokapäikkyä, jos alkaisin pitää.. vaikka tästä päivästä lähtien. Kokeillaan :wink:

Su 20.5.
Aamiainen: kahvia luomukevarilla. Lämmintä leipäjuustoa kermalorauksella + hilloja. Kananmuna ja n. 20g emmentalia.
Lounas: Wilhelm-makkara, höyrytettyä parsakaalta ja kesäkurpitsasuikaleita + voikastiketta. Paprikaa ja loraus oliiviöljyä. Jälkkäriksi 20g emmentalia ja dacapo-karkki (8g)
Päivällinen: Parmesaanikanaa, parsakaalta ja kesäkurpitsasuikeleita + voikastiketta. Perusalaatti ja oliiviöljyä. Jälkkäriksi 20g tummaa suklaata.
Iltapala:Kananmuna, pikkasen partista, paljon hilloja. Kaakaota kookosrasvalla "makeutettuna" + pari palaa tummaa suklaata

Kylläpä mie söin aika paljon :?

Ma 21.5.
Aamupäivällä: Pari kuppia kahvia, maitoa.
Lounas: Parmesaanikanaa, parsakaalta ja kesäkurpitsasuikaleita + voikastiketta. Tomaatti ja loraus oliiviöljyä.
Päivällinen: Paljon salaattia, kananmuna, valkohomejuustoa ja herkkusieniä voissa paistettuna + oliiviöljyä
Iltapala: Kananmuna, partista + paljon hilloja ja kourallinen pähkinöitä. Motti kaakaota + kookosrasvaa

Ti 22.5.
Aamupäivällä: Pari kuppia kahvia, maitoa
Lounas: Perussalaatti, "täytteenä" oliiveja ja kanaa. Oliiviöljyä. Kuppi kahvia, maitoa. Pieni kourallinen pähkinöitä jälkkäriksi.
* Kävin aamulla vaa'alla, ei näyttänyt kovin hyvältä huomista ajatellen * :?
Päivällinen: Perussalaatti, täytteenä valkohomejuustoa ja emmentalia. Puolikas parmesaanikananleike. Herkkusieniä. Oliiviöljyä. Jälkkäriksi dacapo-karkki (8g). Maha täynnä.
Iltapala: Partista, paljon hilloja, kourallinen pähkinöitä. Motti kaakaota + loraus kermaa

:arrow: Olen jokseenkin rutinoitunut iltapalansyöjä..

Ke 23.5.
Aamupäivällä: Kauheesti kahvia, maitoa mukana
Lounas: 3 munan munakas, pari pekonisiivua, salaattia + oliiviöljyä
Päivällinen:Rahkaa + kermaa, hilloja, pähkinöitä. Reilu viipale Ritari-juustoa, pari leikkelettä, kuppi kaakaota + kermaa :roll: 2 * dacapo. Tyypillinen esimerkkiruokailu siitä, kun en jaksa laittaa mitään kunnollista.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-23 06:54:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Plääh. Hyvinalkanut lasku alaspäin tyssäsi jo kolmantena viikkona. 69,2kg. TOSIN, mun mielestä mulla on vyötärö vähän kaposempi. Mittasin aamulla, mutta mulla ei ole aikaisempia mittoja ylhäällä eli mutuilen vain.

Saa nähdä miten ensi viikko menee, kun mulla on huomenna prk-laserointi. Pitäiskö varata jotain karppia lohturuokaa särkyyn :-k Vai napsisko vain nappeja ja nukkuis. Toivon, etten ole yhtään kipeä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-23 07:09:56 
Hyvinhän se menee. Toisella viikolla paino laskee ja toisella vyötärö kapenee. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-28 07:46:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vetelin puolisokeana vaikka mitä, täytekakusta pannukakkuun. Saa nähdä mitä vaaka näyttää keskiviikkona. Ei vaan jaksanut laittaa MITÄÄN ruokaa. Eli söin mitä löysin. Onneksi keskimääräinen syömisaika päivässä oli lyhyt, pistin nukkumaan joka ilta 20:30 ja nukuin kellon ympäri..

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-29 07:35:56 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Meillä on ihan samat tavoitteet ! Mulle toi 65kg on ehkä liian vähän painoa mutta kokeilen miten menee ja miltä mikäkin paino tuntuu.
Mulla ei paljon paino ole pudonnut viime viikkoina mutta liikunnan avulla kiinteytymistä on tapahtunut paljon.
Kiva seurata sun tavoitteisiin pääsyä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-30 07:25:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jee, 400g pudotus! Vaaka vilkutteli 68,6 ja 68,8 välillä osaamatta päättää. Mie päätin korkeamman, ettei tule kauheesti paineita ensi viikolle :wink: (Kämmäri..)

ahis kirjoitti:
Meillä on ihan samat tavoitteet ! Mulle toi 65kg on ehkä liian vähän painoa mutta kokeilen miten menee ja miltä mikäkin paino tuntuu.

Mulle 65kg voisi taas olla ihan sopiva (ehkä jopa alempikin), koska olen tällä hetkellä kalpea, löysänahkainen työn ohessa opiskeleva immeinen, jolla aika riittää häthätää lenkillä käymiseen sillon tällöin. Eli lihaksia ei juurikaan ole pullisteltavaksi asti. Toisin oli ennen raskautta, nelisen vuotta sitten, jolloin painoin 70kg ja oli varsin hoikassa kunnossa "lihaksistoni" kanssa. Numeroa pienemmät vaatteet meni sujahtaen päälle. Nyt on opiskelu siinä pisteessä, että alempi korkeakoulututkinto napsahtaa kesän korvilla. Maisterinopintoja jatkan syksyllä, mutta hyvin löysin rantein.. Jää aikaa vähän muuhunkin. Tosin mulla on jäljellä vain(?) gradu ja pari syventävää kurssia :whistle: Mut ei oikein jaksais niitäkään..

Piha: Kävin eilen ostamassa kukkaset "parvekelootaan". Hillittömiä summia meni niihinkin, 48 euroa!! Jeekula. Niiden on parempi kukkia koko kesä... Katselin lisäksi (mitenkuten näin) perennapenkkiini rehuja, löysin montakin ja lauantaina pitäisi käydä ne noutamassa. Varmaan huntin reissu tulossa :shock:

Ke 30.5.
Aamupala: Pari motillista kahvia + kermamaitoa, vähän turkkilaista jugua + viinimarjoja sekä eilen tekemääni rahkakermavaahtovadelmahässäkkää, johon lorahti vähän liikaa piparminttuöljyä. Mut nenä aukes.
Lounas: Kahden munan munakas, höystettynä paprikalla ja aurinkoa saaneella tomaatilla. Lisuksi salaattia ja oliiviöljyä. Jälkkäriksi puolen sentin siivu juustoa.
*kävin 4km kävelylenkin*
Päiväkahvit: Kävi harvinaisia vieraita. Kahvia, pari palaa tummaa suklaata, rahkakermajne. hässäkkää ja 1/4 isosta "omenapullasta".
Päivällinen: Salaattia ja tonnikalaa majoneesissa. Pari palaa tummaa suklaata jälkkäriksi. Nyt kun se paketti on avattu... :oops:
Iltapala: Rahkahässäkän jämiä

To 31.5. (68kg!!!)
Aamupala: Vadelmia, viinimarjoja, turkkilaista, ja vielä tuota rahkahässäkkää, kahvia
Lounas: Kreikkalaista salaattia, oliiviöljyä
Päivällinen: Vadelmia, viinimarjoja, turkkilaista + jätskibaarissa isohko pallo rommirusinaa ja kermavaahtoa...
Iltapala: Isohko kulhollinen kukkakaalikeittoa :koki:
Iltailtapala: Pari palaa tummaa suklaata ja Sinkkuelämää

Pe 1.6.
Aamupala: Vadelmia, viinimarjoja, turkkilaista jugua + siipale juustoa, kahvia, maitoa
Myöhäinen aamupala kylässä: Kahvia, maitoa ja pari palasta leipäjuustoa
Lounas: Kukkakaalikeittoa + tonnikala/majoneesisotkun jämät
Päivällinen: Kukkakaalikeittoa, jälkkäriksi juustoa
Iltapala: Perussalaattia, pari munaa + oliiviöljyä

Jotenkin "nälkäinen" päivä. Napostelin välillä juustoa, leikkeleitä ja söin yhden ville vallattoman. Iltasella yksi siideri.

La 2.6.
Aamupala: Kahvia, maitoa, leipäjuustoa + kermaa, vadelmia + partajugua, ruokalusikallinen pähkinöitä

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-30 21:44:16 
Hienosti tippuu paino. \:D/
Sinullakaan ei ole tavoitteeseen enää pitkä matka. Rauhallisesti vaan eteenpäin. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-31 08:10:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hienosti on mennyt. Perässä tullaan, vaikka hiukan hitaammin :smt039

http://karppaus.info/kilot/jasen.php?id=4973

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-02 21:15:31 
Poissa
sintti
sintti

Vastavierailulla!

Sinäkin siis pihaimmeisiä. Minäkin koetan parhaani mukaan pientä puutarhaani hoitaa. Tänä keväänä kaikki itsekasvattamat taimet kuoli, joten oli hommattava liikkeestä ja vieläkin on tyhjiä kohtia ja siemenet avomaalla aluillaan. Ensimmäisen kasvimaapalstanikin hommasin. Siellä näyttää hyvältä ja saan vihreää lautaselleni.

Tsemppiä kiinteytykseen ja pihahommiin muiden töiden ohessa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-07 07:00:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnetonta nysväämistä, -200g. Mutta en valilta.. sentäs jotain. Luulen syöväni liikaa maitotuotteita, partis marjojen kanssa korvaa usein aterian. Yritän jättää vähemmälle, josko se auttais.

Lenkillä olen käynyt ja pihan kanssa puuhastellut. Töihin kun taas pääsi, niin ei ole aikaa hillua kivemmissä paikoissa, kuten palstalla :wink:

To 7.6.
Aamupala: -
Lounas: Salaattia, tomaattia, kurkkua, oliiveja, tonnikalaa, raejuustoa + oliivöljyä. Muutama pähkinä.
Päiväkahvit: Kahvia, eskimo-puikko
Päivällinen: Perussalaattia, fetajuustoa, oliiviöljyä. Pari siipaletta juustoa ja metukkaa
Haluttijotain: Rahkaa, kermaa, pähkinöitä, punaviinimarjoja :?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-09 04:20:37 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Pääasia että paino menee alaspäin- vai mitä :wink: . Mun heikko kohta on juustot. En voi ostaa juustoa kaappiin koska syön sen parissa päivässä kokonaan ja se jumittaa mulla. Partista en ole kovinkaan usein ostanut se on kanssa niin hyvää että sitä menis se purkki hetkessä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-12 17:03:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ei oikein onnistu tämä syömisten kirjaaminen. Ei ehdi joka päivä palstalle, niin sit ne jää.. Pääasia lienee, että itse tiedän mitä olen syönyt muta kummasti tieto siitä, että syömiset on jaettava muiden kanssa toppuuttelee pikkaisen.

Viikonloppuna oltiin mökillä yksi yö ja minä napsin varmaan 250g suolapähkinöitä. Jotenkin turvotti seuraavana päivän.. lisäksi käytiin syntymäpäivillä ja söin siellä maukasta täytekakkua ja voileipäkakkua. Eikä tullut ees huono omatunto, kun oli niin hyvää. Ja oli juhlat..

Olen käynyt paljon lenkillä ja jopa stepissä eilen! Ke/to punnitusta ajatellen olen toiveikas, mutta mistä sen koskaan tietää.

Kukkapenkissä on hieno kukkaset kasvamassa, vettäkin satelee mukavasti eikä tartte ravata kannun kanssa koko aikaa. Istutin syksyllä 15 tulppania, joista vain kaksi tuli täyteen kukkaan. Kauniita punaisia, ihania. Loput jotenkin nahistuivat matkan varrelle ilman kukkaa.

Näkökykykin on ihan jees. Tosin mulla on joku ihmepaukama silmäluomessa ja se on niin turvonnut, että luomi laskeutuu silmän päälle vähän ku jollain berhandilaisella! Eilen se alkoi siihen itämään ja tuntuu vaan kasvavan. Ensin luulin sääskenpistoksi, mutta se taitaa olla jumalaton finni! Siis silmäluomessa, älytöntä. Näytän kun oisin turpiin saanut. Ja se on kipeä..

Ti 12.6.
Aamupäivällä: Kahvia, maitoa
Lounas: Vihanneshöystöä (mm. ruusukaalta, parsakaalta, porkkanaa, kukkista) jauhelihaa. Tomaatti. Oliiviöljyä.
Iltapäivällä: Pepsi maxia, kahvia, maitoa (en juuri koskaan juo limukkaa, siksi päätin kirjata ylös tämän erityispäivän)
Päivällinen: Vihanneshöystöä, jauhelihaa. Kurkkua, tomaattia ja oliiviöljyä. Jälkkäriksi vadelmia ja rahkaa + kermaa ihan pieni annos + pari palaa tummaa suklaata. Kävin 1,5 tunnin lenkin ennen, niin jotenkin tarvitsin ruokaa..

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-13 11:00:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Selenicereus kirjoitti:
Onnetonta nysväämistä, -200g

Samat sanat tällä viikolla.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-21 07:02:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Selenicereus kirjoitti:
Selenicereus kirjoitti:
Onnetonta nysväämistä, -200g

Samat sanat tällä viikolla.

:smt023 Nysväämistä tai tai, niin laskusuunnassa ollaan. -200g

Olen lenkkeillyt ja syönyt kovasti. Ihan selvästi huomaa lisääntyneen liikunnan nostavan myös ruokatarpeita. Onneksi ei ole vielä liikaa nostanut. Ja onhan tässä kesäkuun aikana ollut joka sunnuntai synttärit tai muut juhlat, joissa on pitänyt ottaa vähän kaakkua. Että siihen peilaten olen ihan tyytyväinen tähän etananvauhtiin.

ps. Tämä oli tuhannes viestini!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-21 18:42:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Itsellä tuntuu olevan sama homma noiden kaikenmoisten kekkereiden kanssa... Joka viikonloppu jossain sukulaisissa/kavereilla synttärit ja taas mä vähän maistan kakkua... :oops:

Ja sitten alkaakin jo juhannuksen jälkeen kesäloma ja taas sukulaisiin.... Täytyy pysyä tiukkana, että silavat sulaa... :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-24 07:39:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

QueenOfTheHill kirjoitti:
.... Täytyy pysyä tiukkana, että silavat sulaa... :wink:

Mun silavat kyllä vain lisääntyi pyhien aikana.. hyvänen aika. En käsitä miksi piti maistella joka sorttia sipseistä lähtien. Sainpa vielä kaupan päälle mehevän hiivatulehduksen. Ihan oikein mulle! Kun ei järki riitä niin kantapään kautta...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 54 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00