anna67 kirjoitti:
Mulla tuo välillä oleva turvottelu on se ärsyttävin.
Tämäpä mullakin on suurin ongelma.. Toisaalta on kiva että se on "vaan nestettä", mutta kylläpä saa nestekin aikaan tukalan olon...
anna67 kirjoitti:
Pitäis vaan syödä karpisti ja nauttia elämästä, eikä koko ajan miettiä että jos olisin 2 tai 3 kiloa laihempi olisin onnellisempi. Sitten se varmaan tippuiskin se 2-3 kg, kun lopettais sen miettimisen.
Niin totta! Oikein harmittaa, että menin ostamaan uuden vaa'an, sillä onhan se vaate paljon parempi mitta kuin puntari. Toisaalta kilot ja "onnellisuus" kulkee siinä mielessä käsi kädessä, että ainakin mulla se liittyy tosi paljon itsetuntoon. Rehellisesti voin nimittäin sanoa, että olen onnellisempi (ja itsevarmempi, iloisempi, rohkeampi) nyt kuin aikoinani 10 kg lihavampana. Mutta tyytyväisyyttähän sitä pitäisi opetella tässäkin asiassa, ja jotain kohtuutta... kun se 2-3 kg on kuitenkin melko pieni määrä painoa, niin olisiko se sitten kuitenkaan niin iso ero nykyiseen, että sen takia kannattaa stressata.
anna67 kirjoitti:
Nautitaan karppauksesta ja hyvässtä syömisestä.

Näihän me tehdään! Mä olen päättänyt tästä eteenpäin pitää huolen lähinnä siitä, että paino ei nouse. Jonkinlaisella ylläpidolla jatkossa siis! (Toki en mä aio kyyneleitä vuodattaa jos vahingossa tipahtaa kilo tai kaksi..

)
... ja pitihän mun kuitenkin vaa'alla käydä;
58,5