karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-23 13:55:52

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 127 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 57 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Ella F riehuu ja repsahtelee
ViestiLähetetty: 2007-06-25 07:54:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

hei te aktiiviset karpit!

Tässä listaa liikunnoista, aloitus viime maanantaista historiikiksi!

18.6. lenkki: hölkkää n. 40min
19.6. salilla: soutu 10 min, yläselkä, etu- ja takareidet, lähentäjät, loitontajat. jalat teen aina suht pienil painoilla 25-28 kg ja sitten hirveesti toistoja. Vielä meni ojentajat, haba, olat, kyljet.
20.6.bodypump

21.6. piiiiitkää viivaa
22.6.samoilua oriveden metsissä tunti
23.6.kävelyä avomiehen tahtiin, eli hitaasti, tunti
24.6.Kymmenen kottikärryllistä halkoja ylämäkeen
tänään: en tiedä, lenkki tai sit menen jumppaan

ja ne repsahdukset: no, jussina tuli torstaina otettua pieni munkki :oops: :oops: kun tuleva appi korosti sen olevan tärkeä mökkiperinne ja sitten eilen se pakollinen kesäjäde

Muutoin mennyt makkaraa, grillikylkeä, salaattejaa, mansikoita, kalaa!!!
kesä on ihana!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-25 13:25:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

tänään: 30 juoksu
(enempää ei pystynyt kun piti päästä veskiin, virtsatieinfektio kun vaivaa...)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-26 13:25:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Antibiootti pistää väsyttämään... tänään tulee kyllä lepopäivä, vaikka ihan niin sen ei pitänyt mennä!!!

Mutta nyt lähen innokkaasti koittamaan tota pannariketjussa mainostettua herkkua!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-27 14:13:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pesin mummon ikkunat, 21 ruutua.
Muuta en tee, sillä infektio vaivaa vielä.
Mulla oli sentään 100000 E.colia per milli pissaa! että AIKANSA PAHA!

Ja repsahdukset,,, Mummo pakotti syömään voipullan! söin puolet.... :oops:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-27 14:22:37 
Poissa
voipallo
voipallo

sun pitää usuttaa se appi ja mummo toistensa kimppuun, munkki mummolle ja pullaa appeen :lol:

kuntoilutahti näyttää just sopivalta.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-28 05:36:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Just niin, kiitos jussi neuvosta!
Ovat vielä saman ikäisetkin, kun avokkini on iltatähti sanan varsinaisessa merkityksessä! appi on siis vaihtanut nuorempaan vaimoon.... Pidentää kuulema ikää :lol:

Siis: tänään menen salille, aukeaa kesän vuoksi vasta yheksältä, mutta olen viittä vailla jonossa!

Ajelen tota ajokorttiakin VIHDOIN ja tänään on tokavika tunti ennen inssiä, joka koittaa huomenna!
Tunti valvottu, ja vielä ei ole repsahduksia tullut 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-30 13:11:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

salilla hurahtikin sitten pari tuntia venyttelyinenn :D
tein vatsojakin aika paljon ja ne on ne missä aina fuskaan, muut teen täysillä!
Luin jostain, että vatsat kannattaa tehdä heti lämmittelyn jälkeen, kun ne vielä jaksaa..
Sitten se toinen versio, jota oon tähän asti noudattanut, on se että vatsat tekee viimoisena, koska vatsalihaksia tarvitaan muiden liikkeiden tukemiseen... Tämä on eittämättä totta, muttajos on ihan peruskunto masun alueella, jaksaisikohan ne tehdä ekana ja sitten vielä tukea niillä muitakin liikkeitä?? Nimittäin jos ei jaksa, sitten on selkä kipiänä...

No, kokeilen tota huomenna!

Tänään olen juuri lähdössä lenkille, tarkoitus juosta hitaahkosti n 7-7,5 km/h 40min. Jos menen lujempaa, aika typistyy kyllä 30 minuuttiin :cry:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-30 14:17:38 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Mä teen vatsat aina ensimmäisenä niin on sitten ainakin tehty. Saatan vielä lopuksikin tehdä yhden sarjan jos puhtia riittää. Vatsoja toki käytetään muitakin lihasryhmiä tehtäessä mutta niin on myös muiden lihasten kohdalla. Rintalihastreenissä käytetään myös hauista,, ojentajaa ja selkää. Selkätreenissä myös muut lihasryhmät käytössä.
Mä en ennen tykännyt vatsoja tehdä- nyt se on muuttunut ja niitä on musta ihana tehdä- tuloksetkin näkyy ko. lihasten kohdalla aika nopeasti.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-01 11:29:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei taidan ottaa ton sun tavan käyttöön! vaikka tänään laistan salista, vietetään avokin kanssa lusmupäivää! :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-02 05:52:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pöh... Nyt se joka kesäinen räkätauti iski... Kurkku on kipiä ja limaa tursuaa :(
Tämän viikon hoidan kummityttöäni (kohta seitsemän) ja liikunta koostuu hänen tahtiinsa kävelystä sekä ehkä viikon lopulla pumpista ja lenkkeilystä illalla jos tämä tauti hellittäisikin. Kohta kävelen kuitenkin juna-asemalle n. kilsa, ja saman sitten illalla...
Mulle se on kuitenkin aika vähän... Nää kipee-jutut alkaa kohta oikeasti pänniä, vaikka yleensä jaksan olla toosi positiivinen

Ja repsahdukset: siis perjantai meni ihan pipariksi, kun olin kaverin maahan paluu juhlissa ja tarjonta koostui pelkistä hiilareista :oops: siellä piti olla 7 tuntia, jotta siinä ajassa kylllä parempikin karppi repsahtaa. Lauantaina-öö... hitto- taisi olla pari tortillasipsiä, eikä muuta!!!
Eilen: taasen pari tortillasipsiä, eikä muuta! Ihan hyvä.

Tänään... mennään kummilikan kanssa heseen.. saas nähdä otanko sen sallaatin :roll:

ja voihan... sanonko mikä!! Nyt on tulessa oikean polven sisäsyrjä :evil:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-04 07:54:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

ööö... liman tulo jatkuu ja kurkusta kuuluu korinaa!!! Olo on kuitenkin parempi eikä lihassärkyä ole. Olen ilmoittautunut pumppitunnille tänään. katsotaan menenkö.

Eilen ravasin 3 tuntia korkeasaaressa ja leikkipuistossa. nenäliinoja kului n. 30 :(

repsahdukset: maanantaina: lakutuutti
tiistaina: murueskimo :arrow: :arrow: prekleen jäätelö!! oli pakko ottaa kun lapsikin otti...(selityksen makua)

TULIN EILEN KARPPIKAAPISTA ULOS ÄIDILLENI!!!! SE TAPAHTUI KUN TÄTINI YLIPAINOINEN MIES ON RUVENNUT MONTIGNACILLE JA ÄITI HAUKKUI SEN LYTTYYN. PUOLUSTIN HIILARITONTA RUOKAVALIOTA. KYLLÄ OLIN ONNELLINEN KUN ISÄ JA AVOKKI PUOLUSTIVAT MUA.
isä on nimittäin 1. tyypin diabeetikko ja aineenvaihdunnan asiantuntija työn puolesta, avokkini taasen lukenut biokemian kurssinsa hyvin! Äiti ei kyllä ole mitään humannut vaikka käydään syömässä siellä paljon. yli puoli vuotta olen jättänyt sen pastan, riisin, perunan pois ja syönyt ehkä vähän ruisleipää sen lihan ja sallaatin (joita paljon) kanssa.

Ylipainoinen äitini totesi keskustelun jälkeen että ei tommoinen hiilariton dietti hänelle sovi, mutta että huomenna hän kyllä aloittaa paikkarit. TAAS!!! hiilariaddikti se on ... ei se tajua...
Mutta on se paikkarillakin joskus laihduttanut, ne on vaan tullut kavereiden kanssa takaisin...

äiti ei oikein älynnyt että se hiilariton ruokavalio, jolla olen ei ole mikään oikku vaan uusi elämäntapa (mind the repsahdukset :oops: ).

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-06 07:09:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kipeily jatkuu... justa alotin uuden antibiootin....
Pissi-infektio uusiutui-kuten sillä tapana on... ehkä lääke toimisi poskiontelon bakuihinkin... :roll:

Pientä kävelyä, juna-asemalle...
kummilikan ulkoilutusta... nääkin yskittää.

repsahdukset: eilen kaksikalapuikkoa ja banaani-suklaa-jäätelöpallo aidolla vohvalla (äippä tarjosi, olin henkinen tuki kun piti raahata iskä vaatekauppaan-herra shopannut viimeksi pukevassa R.I.P)

Tänään: menen illalla kunnon kävelylle ilman kummituskersaa jos ei sada, ja katsotaan mitää tapahtuupi!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-06 07:50:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ella F kirjoitti:
Kipeily jatkuu... justa alotin uuden antibiootin....
Pissi-infektio uusiutui-kuten sillä tapana on...

Heippa!

Mullakin oli ennen usein tuota vaivaa. Siihen on tepsineet c-vitamiinin lisäys ja ennen kaikkea veden juonnin huomattava lisääminen. Nykyään jos vähänkään tuntuu, että tulisi tulehdus (ei ole muuten tuntunut pariin vuoteen), juon hulluna vettä, ja tunne menee ohi.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-06 09:55:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

niin, nykyään minäkin juon ihan pipona :D

Ja karpalomehua olen juonut PALJON. Nyt kun olen vähentänyt sitä (sokeria!!!) nää tuli takaisin,nää pöpöt :( En tiedä onko sattuumaa vai vaikuttaako se karpalo oikeesti...

Mullakin monesti tunne menne ohi, mutta nyt ei todellakaan oo mennyt :cry:

Noh, koetetaan jaksaa tän kanssa.. ma vaan inhoon julksia vessoja :!: :evil:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-07 12:24:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

tänään on limainen ja yskittävä päivä. aion lähteä koeluontoiselle kävelylle ja katson mitä poskiontelot sanovat. (toivon että tykkäävät :roll: )

illalla luokkakokous... meneeköhän karpisti :?:

ja repsahdukset: ei mitään!!!

paitsi.. tänä aamuna yx täysjyväreal, jonka kuitenkin hyväkarppina suon ittelleni muutaman kerran viikossa.

meil on ollut nyt viikon manhattan-sipsipussi AVAAMATTOMANA PÖYDÄLLÄ enkä himoitse sitä yhtään :!: :!:

Ehkä noi jäätelöt ei oo mua saanut hiilarihimoon kun muuta hiilaria ei juuri ole tullut :shock: (paitsi se real)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-09 12:37:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

tänään menen salsa-tunnille!!!

repsut: eilen krapularuuaksi muutamia kourallisia manhattan-sipsukoita sekä 1,5 vehnätortillalettua (täytteitä 4 tortillan edestä!)

tänään tai huomenna mennään asentamaan avokin kansa systerille astianpesukonetta ja se puiffaa pitsat. köyhänä opiskelijanan aion syödä sen, ettäs tiedätte :twisted:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-11 12:00:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

en syönytkään pizzaa!!!

salsasta meni pohkeet jumiin.

Tänään menen pumppitunnille. pitkästä aikaa pumpissa :arrow: ainakin rintalihakset huomenna ihan junturassa.

oon aiemmin ollut ihan himovenyttelijä harrastuksen puolesta (nykytanssi-oltava flexaabeli) mutta se on jäänyt ja lihakset vaan kittaantuu ja kittaantuu... (tanssin kyllä edelleen, ja ihan eri fiilis nykyään tällä jumikropalla, on vaan olevinaan niin kiire...)

eilen: pari fasun sinistä... ihan pieniä paloja...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-12 18:54:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jep, kaikki paikat paskana. oli ihan pakko ottaa ne maksimipainot eikä tiputtaa niitä nyt tauon jälkeen :roll:

Tänään kävellyt ripeästi 4km 30 min ja koht venyttelen kyllä....

repsuilut: eilen ja tänään grillisipsejä oikeen kunnolla, tänään lisäksi keksejä, pullapitkoa, kuningatarpiirakkaa, kalja, sikana lakuja ja lontoonrakeita, joista en edes tykkää :oops: :oops:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-14 14:19:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

eilem pumpissa. tiputin kyykkypainoista 4kg ja nyt jalat paremmat. tänään siivonnut 2h ja nyt lenkille!!

hiilarimässyviikko jatkuu, ei tällä menolla enää kannata karpata. maanantaina puhdas startti sitten :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-07-17 06:28:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oi! lenkillä oli kivaa!!! toinen rundi tölikän ympäri meni jo juoksua eikä hölkkää!! 45min lenkki.

Sunnuntaina olin salilla! nyt ei kipiältä tuntunut. vedin kaikki lihasryhmät läpi tauon kunniaksi. ja illalla riehuin viel metallicassa.

eilen 30 min reipas kävely. n 4km.

repsut: lukemattomia. hiilarimässyviikko päättyi eilen, eikä sunnuntaina, kuten oli tarkoitus.

tänään pitäisi suoriutua lenkille

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 127 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 57 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00