karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-23 08:45:07

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Sele tasapainoilee
ViestiLähetetty: 2007-09-20 11:22:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Silavat sulivat kesän aikana hienosti 8) Nyt tän syksyn ja loppuelämän tavoitteena olisi pysyä kutakuinkin näissä lukemissa. Laitoin minä yhden kg pudotustavoitteen, etten pääsisi kovin lipsuileen :wink:

Mittoja voisin seurata sit enemmänkin. Tämän hetken lukemat
Vyötärö kapein kohta: 75cm, navan kohdalta 81cm. Lantio 95cm.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-20 11:57:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Sulla on tosi hienosti tippunut. Minulla olis tavoitteeseen kaks kiloa. Ne vaan tuntuu istuvan lujassa. Välillä ajattelin, että sama tippuuko vai eikö, mutta kuitenkin se vähän kaihertaa kun olis niin vähän enää jäljellä alkutavoitteesta. Minäkin liityin syy(S)karpaajiin, jospa sais paremmin potkua tähän hommaan. :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-23 07:32:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ Niinhän se aina on, että ne viimoiset pitää puristaa otsa hiessä.. Eikä sekään välttämättä auta :roll: Mutta kyllä me tässä ne kiristetään! Vaikka mulla toi kilo ei ole mikään itseisarvo, tunnen oloni oikein hyväksi ja "hehkeäksi". Voisin jopa sanoa, että olen tyytyväinen.

Pieni pelko vaan on takamuksessa, ett voi kun tää tilanne vaan pysyis. Tähän painoon olisi tavoitteena sopeutua. Tosin joku viisas(?), olisko ollut Mae West, on sanonut, että nainen ei voi koskaan olla liian rikas eikä liian laiha :wink: Mut mä kun en ole rikaskaan, niin ei sitä tartte kauheen laihakaan sit olla... aikaisen aamun viisaita mietelmiä :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-02 17:34:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toistaiseksi olen tasapainoillut ihan hyvin. Paino pyörii puolisen kg sinne tänne. Tämäkin viesti jo toiselle sivulle tippunut, joten piti vähän nostaa :wink:

Saa nähdä milloin saan sen laihdutusvimman taas päälle, ton viimeisen kiloni kanssa. Tosin kai sitä saa vähän "levähtää" kun kesällä tuli oltua niin reipas.. Tosin kun ton painon tonne laitoin, niin heti vaan käyrää ylöspäin. Noususuhdenteessa..

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-15 11:09:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Höh, onpas tämä mun syksyn tasapainoilu kovin passiivista.. No, paino tänä aamuna 65,4kg joten ihan hyvillä mielin mennään.

Käyn mä täällä muita vaklaamassa, mutta oma juttu on jäänyt vähän taka-alalle. Viikonloppu meni hyvin hyvin kosteissa merkeissä, eilen ei ruokakaan oikein maistunut :wink:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00