karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-23 04:37:34

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2007-09-19 19:27:58 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Olen hieman huono pitämään seurantaa, mutta josko nyt syksyn kamppiksen kunniaksi yrittäisin edes jotain kommentteja kirjailla ylös.. Ja josko se vaikka auttaisi näkemään objektiivisemmin että mistä kiikastaa..

Karppausta on takana puolitoistavuotta ja tuloksena 7 kadonnutta kiloa ja mikä tässä on hienointa niin en tunne mitenkään laihduttavani vaan teen vain hieman erilaisia valintoja kuin aikaisemmin. Toinen hieno juttu on se että paino ei poukkoile vaan on hitaasti mutta tasaisesti tippunut hissukseen, kuten aikoinaan tulikin..

Nyt on paino kuitenkin jo aika kauan ollut samassa. Ihan kuin vaaka ei änskälläänkään haluaisi enää näyttää seiskalla alkavia lukuja :smt085 Yksi syy on selkeästi se että en ole mitenkään tiukistellut vaan olen ns. kaappikarppi :oops: Ostan siis kotiin vain ja ainoastaan karppiruokaa ja valitsen aina karppimyönteisen vaihtoehdon mikäli sellainen löytyy, mutta jos vastaan tulee esimerkiksi kakkutarjoilu töissä tai kyläpaikassa, niin otan yleensä siinä missä muutkin, mutta vain vähän. Ja tällaisia tilanteitahan on turhankin usein :? Kyse ei ole repsahtelusta vaan koitan tosiaan etsiä kultaista keskitietä ilman että tarvitsisi kulkea aina omat eväät mukana tai loukata juhlasankaria tai selitellä jokaiselle vastaantulijalle (toki perhepiirini tietää karppauksesta ja kunnioittaa sitä oman ymmärryksensä mukaan :roll: ).

Mutta nyt kun paino siis on ollut samassa jo pitkään niin päätin sysätä vaa'an viisarit taas viimein liikkeelle ottamalla karppauksen nyt hieman tiukemmalla linjalla, mutta edelleen kuitenkin sitä kultaista keskitietä, hyvältä tuntuvaa elämäntapaa, hakien.

Ja lupaavasti alkaa.. heti huomenna lähden parin päivän reissuun jossa olen täysin emäntieni ja isäntieni tarjoiluiden varassa 8-[

edit: juu ja tavoitteena on siis syy(s)karppauksen aikana siirtyä 82kg:sta 77 kiloon eli pysyvästi takaisin 70-luvulle

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-24 10:31:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Huh, vaaka näytti sentään tänään puoli kiloa vähemmän vaikka viime viikon reissulla olikin pulla/kakkukahvitarjoilua useamman kerran päivässä :cry: Onneksi reissu oli vain pari päivää ja kotona olen karppaillut viimosen päälle. Reissun jälkeen oli kyllä selkeästi turvonnut olo mutta olo helpotti aika nopeasti kun pääsi taas takaisin oman jääkaapin antimille. Lisäksi olen viikonlopun tehnyt suursiivousta ja muutenkin ollut vähän kokoajan liikkeessä, mikä on varmaan auttanut saamaan nesteen liikkeelle.
Taas on reissuun lähtö ja toivottavasti tällä reissulla on edes vähän vaihtoehtoja tarjolla. Ja tuon reissun takia siis laitan painoni jo heti tänään, kun ei matkalla varmaankaan ole vaakaa näköpiirissä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-01 08:30:12 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Grr.. vaaka näyttää taas 82kg :twisted: No reissussa on tullut tosiaan pari lentokonesämpylää, yks pasta-annos ja yksi pulla, mutta ei tuo nyt niin huono ollut, monesti on tullut enemmänkin höttöä. Ja tuo siis neljän päivän aikana, muuten karpisti, joskin hotellissa myös tummaa suklaata ja pähkinöitä hieman joka ilta kun ei hotellihuoneessa ollut minibaaria missä säilyttää jääkaappitavaraa :roll: No siinähän se selitys tietysti jo onkin...
Ja taas reissuun.. Nämä reissut kyllä on todellinen haaste.. Jos vaikka söisin kunnolla ennen lähtöä ja alottasin jättämällä sen mauttoman lentokonesämpylän syömättä. Miks ihmeessä se muka aina pitää syödä.. :roll:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-03 10:36:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippa Neris! Mullakin oli paino oli taas noussut 81,5 kg:oon.. :? Ihme jojoilua tää taas on!
Paitsi että nyt muistankin, että viime viikonloppuna olin kyllä 30-vuotiskemuissa, joissa söin täytekakkua, kääretorttua, sipsejä.. huh huh, ei ehkä olekaan niin ihme, että mulla on paino noussut viime kerrasta!
Mutta eipä masennuta, syksyähän riittää, ja lenkkeilyilmatkin on nyt parhaimmillaan! :smt039

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-08 22:07:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Uih, en huomannutkaan että täällä oli käynyt vieraita :oops:
Juu viimeviikon reissu meni taas ihan löperiksi, mutta viikonlopun "palautumisen" jälkeen vaaka näyttää sentään 81,5 vaikka pahemminkin voisi olla..

Lannistuta ei, ei missään nimessä :wink: Ja lenkkeily on tosiaan aivan mahtavaa näin syksyllä!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00