Olen hieman huono pitämään seurantaa, mutta josko nyt syksyn kamppiksen kunniaksi yrittäisin edes jotain kommentteja kirjailla ylös.. Ja josko se vaikka auttaisi näkemään objektiivisemmin että mistä kiikastaa..
Karppausta on takana puolitoistavuotta ja tuloksena 7 kadonnutta kiloa ja mikä tässä on hienointa niin en tunne mitenkään laihduttavani vaan teen vain hieman erilaisia valintoja kuin aikaisemmin. Toinen hieno juttu on se että paino ei poukkoile vaan on hitaasti mutta tasaisesti tippunut hissukseen, kuten aikoinaan tulikin..
Nyt on paino kuitenkin jo aika kauan ollut samassa. Ihan kuin vaaka ei änskälläänkään haluaisi enää näyttää seiskalla alkavia lukuja

Yksi syy on selkeästi se että en ole mitenkään tiukistellut vaan olen ns. kaappikarppi

Ostan siis kotiin vain ja ainoastaan karppiruokaa ja valitsen aina karppimyönteisen vaihtoehdon mikäli sellainen löytyy, mutta jos vastaan tulee esimerkiksi kakkutarjoilu töissä tai kyläpaikassa, niin otan yleensä siinä missä muutkin, mutta vain vähän. Ja tällaisia tilanteitahan on turhankin usein

Kyse ei ole repsahtelusta vaan koitan tosiaan etsiä kultaista keskitietä ilman että tarvitsisi kulkea aina omat eväät mukana tai loukata juhlasankaria tai selitellä jokaiselle vastaantulijalle (toki perhepiirini tietää karppauksesta ja kunnioittaa sitä oman ymmärryksensä mukaan

).
Mutta nyt kun paino siis on ollut samassa jo pitkään niin päätin sysätä vaa'an viisarit taas viimein liikkeelle ottamalla karppauksen nyt hieman tiukemmalla linjalla, mutta edelleen kuitenkin sitä kultaista keskitietä, hyvältä tuntuvaa elämäntapaa, hakien.
Ja lupaavasti alkaa.. heti huomenna lähden parin päivän reissuun jossa olen täysin emäntieni ja isäntieni tarjoiluiden varassa
edit: juu ja tavoitteena on siis syy(s)karppauksen aikana siirtyä 82kg:sta 77 kiloon eli pysyvästi takaisin 70-luvulle