karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-10 21:06:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-04 20:11:32 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Juu, sunnuntaina joogattiin Miehen kanssa kotona. Teki Gutaa!
Sitten maanantaina suunnitellun välipäivän sijaan menin fillaritunnille ja väärissä kengissä: tanssitossut hiertää aivan s****nasti jalkaholvia jos yrittää polkea seisaallaan. Ei kannata koittaa.
Se välipäivä tuli siis vietettyä tänään.

Aamusta meinasin että jos vaikka lenkille. Sitten huomenna lattareita jne.. näillä mennään!

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-06 14:00:24 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Ei mitään lenkkejä täl viikol. Ei ole irronnu.
Huomisesta en tiiä, yritän taas. Vaik tietty sit vähintääkin sataa...

Eilen söin elämän (luultavasti) ekan naudan sisäfilepihvin (luomua, 40 eukkaa kilo).
Julmetun hyvää (vaikka oli likipitäen raaka :D)!

Ja lattareita olin tanssimassa sentään. Tänään pitää voimistella vähän riuskemmin. (Mua väsyttää... ei lupaa hyvää... ja sitäpaitsi mun pomoni haahuilee täällä puoliunessa ja haukottelee, ettei se ainakaan helpota tilannetta.)

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-09 00:04:46 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Viikon liikunnat olleet jokseenkin hintzut, pitää skarpata ens viikolla.
Tänään balletone. Ja karppimiitti (ja kaupoissahaahuilua, jota ei vissiin lasketa liikunnaksi...?)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-12 09:06:32 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Todentotta vähiin jäi reeni viime viikolla mutta sujui sitä sutjakammin maanantaina kun kävin tekemässä kinesis-kiertoharkat. Eilen fillaritunti, tänään lattareita. Takamuksessa tuntuu (ja vatsalihaksissa ja kyljissä ja käsissä ja selässäkin jos oikein tarkkaan alkaa kuulostella...)
Sunnuntain sohvamakoilupäivä ehkä vähän harmittaa. Moon tulossa vanhaksi kun menee päivä rapulassa yhen viinilasin jälkeen... Ois niin mielellään joogannut vaa ku ei jaksa.

Viikonloppuun tuleeki taukoa kun lähen maakuntaan.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-13 19:19:21 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Haenpas tästä lasillisen punkkua ja palauttelen fillarituntia telkkarin ääressä... (House MD alkaa taas :D).

Niin, teinhän mä eilen ennen lattarituntia pari kiekkaa kinesistäkin. Ei meinannu oikein irrota -meinaan jalat lattiasta sen jälkeen.
"Kevyet hyppelyt" näytti joltain norsulaumalta tai ainakin possulaumalta. Tänään oli aika tahmeeta kyllä osa "ylämäistäkin". Kait se tästä alkaa taas suttantuun.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-18 09:00:58 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Eilen kevyesti surkee minijumppa tjsp ja vähän venyttelyä.
Espanjantunti.

Tänään menossa polkemaan taas. Sit jos tekis vaix habaa tjsp kun tuo tunti alkaa vasta kuudelta.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-20 09:16:32 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Joo, tiistaina kävin core-jumpassa; 20 min vatsiksia ja vähän selkiäkin, sitten väänsin kädet ja poljin sen easy-fillaritunnin. Illalla teeveestä TPCD-keikkistelyn ohessa venyttelyt. Hyvä päivä!

Keskiviikkona selkätreeni pitkästä aikaa oikeen punteilla ja päälle lattareita. Ja CSI:n kanssa venyttelyä.
Toinen hyvä päivä.

Tänään fillaroimaan. (Ja jos joku cirquit siihen alle...)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-21 13:37:13 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Eilen pari kierrosta askelkyykky-kineliikkeitä ja vatsoja joista ei meinannut tulla yhtään mitään. Sitten fillaritunnille, jolla meinas puhti loppua kintereistä. Siis vaikka pää käski niin jalat ei toimineet. Vaan kyllä siinä hiki tuli silti. Sit illalla Housen tahtiin venyttelyt.

Joka lihasta jomottaa tällä hetkellä.
Tai siis ei ihan jokaista -rintalihaksissa ei tunnu mitään. Mutta pohkeet on sitäkin kipeemmät...
Pitäis varmaan käydä vääntämässä nuo daisat isoin painoin niin sais nekin jomottamaan... 8)

Vähän on mietinnässä nyt että meniskö tänään
a) rintareenaan ja polkeen vai
b) rintareenaan ja venyttelytunnille vai
c) ei menis lainkaan.

Hinku on kauhee ja huomenna tulee kuiteski välipäivä kun mennään ostaan kahvikonetta ja Habitareen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-21 13:37:50 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Eilen pari kierrosta askelkyykky-kineliikkeitä ja vatsoja joista ei meinannut tulla yhtään mitään. Sitten fillaritunnille, jolla meinas puhti loppua kintereistä. Siis vaikka pää käski niin jalat ei toimineet. Vaan kyllä siinä hiki tuli silti. Sit illalla Housen tahtiin venyttelyt.

Joka lihasta jomottaa tällä hetkellä.
Tai siis ei ihan jokaista -rintalihaksissa ei tunnu mitään. Mutta pohkeet on sitäkin kipeemmät...
Pitäis varmaan käydä vääntämässä nuo daisat isoin painoin niin sais nekin jomottamaan... 8)

Vähän on mietinnässä nyt että meniskö tänään
a) rintareenaan ja polkeen vai
b) rintareenaan ja venyttelytunnille vai
c) ei menis lainkaan.

Hinku on kauhee ja huomenna tulee kuiteski välipäivä kun mennään ostaan kahvikonetta ja Habitareen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-25 08:47:20 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Perjantaina olin siis polkemassa. Uusilla xykkelikengillä se sujuikin jouhevasti. Kyllä mun ny kelpaa :D

Lauantaina siis luovaa lorvailua Messukeskuksessa (olipa tylsät messut muuten!) ja
sunnuntaina vähän joogaa. Tosi vähän...

Eilen tosi hyvä kiertoreeni kuitenkin kinesis-salissa.
Että eiköhän tää tästä taas.
• • •
Ja tänään corea, käsiä ja sitä xykkeliä taas...

muoks: ja TPCD-venyttelyt.
Chelsea rulettaa!

...Ja sitten sainkin taas kämmenet kunnolla lattiaan ja nyt on Niin :D hyvä mieli!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-27 08:42:12 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Keskiviikon liikuntoina lattareita. Vaan PrKl kun sijaistamassa oli se Juano ope (lausutaan huano) jonka tunnilla enimmäkseen seisoskellaan. Että se siitä. Ei jaksa palata aiheeseen, muttei myöskään sen tunneille.

Tänään polkeen. Katotaan jos menis 2 settii peräkkäin (on 45 min/kpl joten voi olla toivoa...)
Jätän selkäreenit huomiseen. Vasemman lavan alta olen kyllä aikasten jumissa. Että en tiiä onko hyvä idea ylipäätään. Mut jos vaix pienillä painoilla...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-28 08:42:14 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Keskiviikkona Xykkeliä.
Vähän on kaukaa haettu termi easy tän tunnin yhteydessä.
Ja ois tosi kiva, että sais ite päättää, että jos haluu karaokeen, niin menee karaokeen, mutta jos menee fillaritunnille niin ei samalla tarvis mennä karaokeen.

Tunnilta kiire bussiin, joten pitää jättää palaute tänään kun menee (ehkä) venyttelytunnille. Ja vois ehkä tehä selälle jotain.
Toisaalta vois pitää tänään välipäivän ja mennä kattoon sitä yhtä mekkoo...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-01 13:19:57 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Se edellinen xykkelitunti oli tietty torstaina.

Ja sit pidin pe-la taukoa, enkä ostanut mekkoa vaan neulepaidan, mutta
sunnuntaina kävin polkemassa ja venyttelin.

Tuo mun ruokapäikky tais unhottua samantien, että jos kirjais tänne jotain syömistä vaikka marginaaliin tjsp:
Pe syötiin vuohenjuustoa ruuaksi ja juotiin samppanjaa
La mahtava kassleriaamiainen, jotain pähkinää yms päivällä ja iltaruoka oli... joo, lohta. Ja punkkua.
Su oli närkkimispäivä, sekoittelin siis taas aineenvaihduntaa ja söin liikaa hiiriä kun meinas -tai siis oliKin, jatkuvasti nälkä. Illalla suppilovahveroita ja sipulia ruisleivällä. Ja punkkua (Ilmankos nukutti aamulla...)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-03 11:30:28 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Maanantaina erittäin tehokas cirquit ja sit epsanjantunnille.
"Ruoka" olikin sit pähkinöitä ja suklaata ja vissii jotai porkkanaa kun kotiin pääsin.
Aamiaisena olikin ollut kasleria pannulta ja nälkä tullu vasta joskus kahen maissa.

Tiistaina keskikroppajumppa, kädet ja fillarointi. Kintut ihan hapoilla, ei meinannu vastatuuleen jaksaa millään. Mä luulen et tänään tarvii pitää taukoa vaik ois lattaria tarjolla. Jos ois pilates ni se käviskin mut nuo jalat pitää jättää nyt rauhaan. Vaikka kuinka tulis viikonlopulle pe-su taukoa (lähetää 40- ja 1-vuotissynttäreille). Jos ehtis su kotiin ennen klo 18:aa vois tietty mennä polkeen.

Eilen kaivoin ne maanataina käytetyt ja "ihan vaan snadisti lämmenneet" reenikamppeet kassista päälle.... Ne oli ihan nihkeet ja alkoi tietty haista alta aikayksikön... NEVER AGAIN! Ja etikkakylpyyn.

Illalla söin kanankoiven suoraan paketista parkkihallissa kun venasin Miestä noutamaan. Ilmeistä päätelleen se oli joko brutaalia tai muuten vaan outoa vaikka hampurilaisten syönti on ihan normaalia.
Vähänkö teki mieli ruveta viel muriseen ja näytteleen kulmahampaita...
:evil:
Eilen aamulla oli sitä kasleriakin vielä ja iltapäivästä löytyi fasun suklaalevyn puolikas kassista. Eipä löydy enää.
Lasketaanko terveyslasillinen punkkua syömiseksi...?

(selvennyksenä kerrottakoon että syön yleensä aamulla 2 munaa, muutaman metusiivun, porkkanan ja oliiveita, päivällä on nyt mennyt tölkki kalaa ja säkillinen eli puolisen kiloa rehuja ja tankkauksena iltapäivästä ennen reenejä pussi pähkinöitä, iltaisin laitan sit "ruokaa" tai en laita ja syön juustoa tms. )

Illalla tietty venyttelin myös.
Chelsea ei voittanut vaan se ällö Asia. Musta ei siis tule PCD-fania.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-04 10:54:32 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Keskiviikko laiskottelua.
Ruuat mitä sattuu +lasi punkkua.
Onhan lokakuu.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-05 10:37:22 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Torstaina pilatestunti ja Überraskas (mulle siis) fillarirypistys +houseMD-venyttely.
Onneksi on tulossa kolme päivää treenitaukoa, josko nää hapot lähtis sillä välin johonkin muualle mun jaloista. Jos ei ni pitänee huolestua.

Eilinen illallinen pari palttoonnappia aiolilla, juustoja, suklaata ja punkkua... 8) (sekä kourallinen linnunsiemeniä, pari metusiivua ja viikuna; ei nälkään vaan puputuksenhimoon. Sen sai sitten kätevästi poikki lakkaamalla kynnet...)

lokakuut pitäs lailla kieltää!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-10 09:16:20 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Viikonloppu synttäribiletystä, liikunta rajoittui rokkailuun ja syönti meni maltillisesti epäkarpin puolelle (kakkua ja sensellaista). Muuten tosi kiva mutta nukuin Tosi huonosti: meillä oli hotellin sängyssä vaan 1 peitto. Onneks ollaan hoikkia molemmat, että melkein mahduttiin ainakin osa ajasta sen alle. Odotan pyytämääni yhteydenottoa hotellista...

Maanantai meni toipuessa (väsytti, vähän niinku ois flunssaa tehny) mutta eilen olin salilla: vatsareeni, selkä (50 kg taljassa, joka oli paljon enemmän kun ois odottanut) ja kädet ja vielä kolmen vartin spinni.
Illalla venyttelyt.

Ja normiruokiin on palattu taas, eilinen "illallinen" juustonpaloja ja rehuja ja pari palttoonnappia. Ja tietty suklaata. Mutta puputusfiilistä ei tullu.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-12 09:46:09 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Siinäpä ne tän viikon reenit sit oli: myöhästyin spinnitunnilta kun menin laitattamaan klosseja kenkiini. Piti olla parin minuutin homma...
Siispä kävin HP:llä ja meni sikana rahaa. Juustovarastot on nyt täynnä taas hetken, samoin ankankoipivarastot ja Miehen aluspaitavarastot.
Niin, ja löysin myös farkut.
Tänään tulee vanhemmat, huomenna vaihdellaan kaapinovia ja käydään Ikeassa, sunnuntaina mennään ristiäisiin.

Adamsin keikkaliput on hankittuna :D

Ja syönytkin olen. Ruokaa lähinnä. Viikon pikaruokavinkki:
kasa pakasteparsakaalia kulhoon-> mikroon 6-8 min 80% teholla (jona aikana ehtii paistaa jonkun lihan kaveriksi)-> päälle siivu pippurikoskenlaskijaa ja vähän suolaa ->sauvalla pureeksi.

Eilen kävin lounastreffeillä ja voinpa sanoa että Suosittelen GastoneaKorkeavuorenkadulla!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-17 15:18:38 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Jopa minä voin jättää näköjään reenit viikoksi väliin. Kun iskee räkätauti.
Huomenna aion olla taas riittävän terve ja reipas kuitenkin.

Porukat oli kylässä ja tarjottiin niille karitsanlapaa. Aivan SaiRaan hyvää oli (marinadissa kahvia, valkosipulia ja rosmariinia). Jämät meni sunnuntaina lanttuspydäriin.

Ma kipeenä ja söin mitä käteen sattui, tiistaina käväsin töissä puolet päivästä (koska muuten en pääsis täältä tänään lainkaan pois ...Ja Ny läx!). Tänään normisafkat, kotona on lohipala jääkaapissa odottamassa.
Parsakaalia pakkasesta varmaan sen kveriksi ja silleen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-22 21:28:36 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Tauti selätetty. Oli vienyt voimat mutta pääsin sentään viimein tekemään pari kierrosta cirquittia.

Huomenna core ja fillaritunti. Pitänee ottaa iisisti... jos osaa.

Ruokailut olleet sunnuntaita lukuunottamatta suunnilleen kondiksessa.
Sunnuntaisin en näy ymmärtävän lopettaa. Kun herääkin miten sattuu.

Keittiökaapinovet on viimein vaihdettu ja mestat siivottu. Kylä on Hianot!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00