Trvehdys..
Oon täs jonkin aikaa lueskellu teidän keskusteluja hakien hieman osviittaa isoa elämänmuutosta varten..
Oon nyt pari päivää mukaillut Heikkilän ruokavaliota ja ihan kivasti menee, itseasiassa paremmin kuin olisin kuvitellut. Viel ei tee ees mieli leipää tmv. Ainoa huono puoli on se et joutuu juokseen koko ajan vessassa ja suussa maistuu kissanpissa koko ajan!
Aika jännä tuo vessassa laukkaaminen, ku ennenkin oon juonu ihan yhtä paljon vettä päivässä ku nyttenkin, mut ei mun sillon tarttenu juosta vessas koko ajan..

ja sit toinen, tää älytön nälkä on koko ajan! Ennenkään ei vaivannu tällänen, vaik en ois koko päivänä syöny mitään

mistäköhän johtuu? taidan vissii syödä liian vähän proteiineja, vaik yritänkin ja syödä säännöllisemmin. ehkä sitä ei viel jotenkin uskalla mätätä nassuun päivittäin useita kananmunia, rasvasia juttuja sms ku ennen ne on ollu "kiellettyjä".. Ehkä se siitä..
KYSYISIN teiltä viisaammilta/kokeneemmilta hieman apuja/ vinkkejä. Älkää välittäkö jos tyhmiä kyselen Mä ku oon tuol kaupas laukannu ja tutkinu tuotteiden sisälmysluetteloita, niin hirveen monessa tuotteessa on glugoosia jossain määrin. Onks siitä pienissä määrin haittaa kovin paljon (näin alkua meinaan, tai muutenkin)? Makkaroissa näkyy olevan kaikissa nois lähimarketin tuotteissa, samoin leikkelemakkaroissa. Jauhoja ei näyttäny olevan ainakaan wilhelmissä, mut glugoosia, harmi..
jees, nyt ei tuu mieleen mitään, ppiti mun vissiin jotain muutakin kysyä, mut palataan astialle taas ku muistuu
-pisara