karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-10 23:07:14

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-23 22:36:17 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

onpa Ihanaa kun on taas päässyt liikkeelle. vaikka rauhallisesti piti ottaa tänään eikä vattaruttuja jaksanut ihan normimalliin, saati että ois fillari kulkenut kunnolla. uudet klossit eka kertaa käytössä-> satula liian alhaalla. vaan jospa se tästä. aika julmaa, että pitää 11 päivää taukoa reeneistä ja ihan kun ois rapakunnossa... :shock:

huomenna tullee välipäivä. paitsi jos sais inspiksen ja lähtis illalla joogaamaan... rohkenen epäillä että näin pääsis käymään mutta....

torstaina ois nike-tuntikin, vähän tekis mieli mennä testaamaan että josko aika ei ois ihan vielä ajanut mun ohi. siihen päälle pilates sitten?

päivän safka oli tänään avocadonpuolikas, aiolia ja katkarapuja. en suosittele rasvakammoisille :D :wink:

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-28 21:33:52 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Torstaina en ehtiny sinne tanssitunnille, mutta teinpähän pari rundia kinesistä. Mukana pari uutta liikettäkin.

Siihen ne sit jäi tämän viikon reenit, mutta ruokaa on mätetty -ja ihan gourmeeta (harmi etten taaskaan tajunnut ottaa niistä kuvia, ois ollut kateellisille kuolattavaa...)
perjantai-illallinen oli melko perinteiseksi muodostunut juustolautanen herkkusienten ja salaatin ryydittämänä. Punkku oli jotain italialaista.
Lauantaina Sally Mann -valokuvanäyttelyn jälkeisissä tunnelmissa väkersin oikein kunnon herkut: luomukassleria, valkosipulilanttuja ja roseepippurikastiketta, jälkkäriksi mansikoita ja kermavaahtoa. Viininä Miss Harry, joka taisi päästä Viini-lehden vuoden-listoillekin -eikä tokikaan suotta!.

Tänään hain vanhalta ystävältäni puolikkaan lampaan, josta kyytiä saivat kyljykset -taivaallisen hyviä! Mausteeksi laitoin rosmariinia, tarjoiltiin paistettujen herkkusienten kera.

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-29 21:51:44 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Kinesis-rundilla. Pari uutta liikettä kehissä -sanoisinpa että tehokkaitakin (kuvittele itsesi makaamassa pallon päällä vatsallaan, työntämässä taljan kahvaa itestä poispäin hartialihaksella samalla kun yrität nostaa vastakkaista jalkaa irti lattiasta ja pitää siinä ohessa palloa paikoillaan -hetkittäin se jopa onnistui :D)
Epsanjantunti (Que tiempo hace? Me gustan quesos espanyoles.)
Tajusin juuri, että eihän mun tarvi opetella mitään verbien taivutuksia kun kaikki ihmiset on sitä mieltä että mä kuitenkin puhun vain itsestäni. Silloin verbin pääte on o. Tengo, vengo, pingo, pango, pongo...

Masu kipristelee, Ei voi käsittää, koska "ruokana" oli tänään jugurtti, omena (hö-sehän se on) ja kirsikkatomaatteja.

Eipäs unohdeta suklaata. Kipaisenpa heti hakemaan...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-31 15:20:17 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Eilen taas core ja fillaritunti.
Paljon mukavampaa kun viime viikolla.

Veljen tyttövauva syntyi eilen, viikon myöhässä,
48,5 cm ja vähän alta 3 kg
\:D/ [=Ihan täpinöissä!]

Ja ruokaa, jaa.... salilta tullessa ...öh... pari palttoonnappia, viime viikolta jäänyt jauhissoossi ja vs-lantunjämät, suklaata, lisää suklaata, porkkanaa ja tomaattia. Ja taishan siinä mennä joku suklaapalakin jälkkärinjälkkäriksi.

Syksy pitäis lailla kieltää!

Paitsi mitä väliä sillä on jos mä syön vähän normaalia enemmmän suklaata jos ei per*e leviä? Suklaa on terveellistä. Siinä on anti-whatever-aineita ja kaikkea. Parempi ois vielä nauttia se punaviinin kanssa. Jonka olisin tehnytkin mutku ei sattunut Alkoa matkalle ja meillä on punkut loppu.
Viinit maitokauppaan!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-07 18:55:01 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

Mustaa tuulee kummi! Mustaa tuulee kummi!

:smt048 :smt048

(Ei tiiä miten päin ois)

Sitäpaitsi fluden jälkeinen väsy on tiessään ja reenit sujuneet kuin rasvattu (ma 3 rundia kinesistä ja taas vähän muokkasin liikkeitä tymäkämpään suuntaan ja ti core +figatsutunti). Tänään pidän välipäivää- oho, pitää mennä pistään reenikamat koneeseen!
Hoidettu!

Huomenna sovitteleen juppimekkoja Helsinkiin...
Jos ostais itelleen joululahjan :whistle:

Meenpäs tästä tekeen jauhiskastiketta. Punkun kanssa. Moikka!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-11 21:53:26 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Ostin sen koltun. On se nätti!

Jäi sit perjantain fillaritunti (ja mä kun luulin että oon ihan hyvässä kunnossa... luulin väärin) viikon vikaksi reeniksi, vaikka aikomus oli mennä tänään vielä jatkamaan. Vaan kun meni päivä vääntäessä velipojan baarille nettisivuja.

No, huomenna taas.

Viikonloppu muuten meni pitkästä aikaa oikein ruoka-ajoin. :D
Perjantaina syötiin "lettuja" eli tortilloja joka on siis Miehen lemppari. Tokikaan en itse viitsi sitä pahvista lettua järsiä, vaan vedän ne täytteet salaatinlehden sisään. Ja on se Hyvää! Viininä Miss Harry.
Lauantai-illallinen oli possunkassleria ja pitkään haudutettuja lanttu- ja sipulikuutioita (Miehen pelireissu venähti, joten se pannu jäi suunnilleen tunniksi tohon hellalle. Hyvää oli, vaikkakin smetanaa piti siihen välillä lisätä oikein aimo loraus). Viini oli Beco-jotain; portugalilainen Viini-lehden valinta vuoden viiniksi. Ihan kelpo, joskaan ei ton Harryn veroinen.
Tänään söin jotain juustojämiä ja oliiveja. Vähän houkuttais viinilasillinen....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-12 22:06:18 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Pari rundia kinesistä. Selkä on kipee ja jäi espanjat väliin.
Me no gusta!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-14 12:49:06 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Eilen olen tainnut tehdä oikeesti jotain, koska tänään kivisti keskiroppaa kun aamulla heräsin. Ja todentotta, kävin coretunnilla ja fillaritunnilla ja väänsin siinä välissä vielä habat ja ojentajatkin. Hyvä minä!

Eilen mainostettiin xyclingmaratoonia: 2,5 h kestävä sisäpyöräilyrypistys, jossa toivottavasti ees pyörii video, että maisema vaihtuis... onhan se muuten aika älyvapaa ajatus :shock:
No, toisaalta, enhän mä sinne pääsisikään, kun just sinä päivänä mulla on krapula...

olen nimittäin luvannu viedä siskonpojan 18-v synttäreitään juhlimaan (ne oli toukokuussa...) ja maksaa lystin sillä ehdolla että kundi viettää koko illan vanhan tätinsä seurassa... Että sitäkö muka kestäis selvin päin?

EIlen taisin syödä kaapista jotain kun menin kotiin.
Ja suklaata. Ja punaviiniä.

Housut on löystyneet. Ne voi olla vähän venyneet tai sit suklaa ei ainakaan lihota, saati punkku. Koska olen nauttinut niitä viime viikkoina paljon. Että luulis jossain näkyvän/tuntuvan jos lihottais. En tiedä oisinko laihtunut tänä aikana jos en ois niitä nauttinut. Luultavasti en...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-16 13:38:14 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Jahha, viikonloppu edessä ja huomenna alkaa se aika kuukaudesta.
Jospa sitä ennen kävis viel vetämässä kunnon figatsutunnin. Ja vatsoja. Niin sit vois hyvillä mielin antaa ropan olla rauhassa pari päivää.

Eilen tein selkätreenin (MAHTAVAA kertakaikkiaan, 52,5 kg taljassa!) ja olkapäät (kutosen hantteleilla kutoset, joka sekin oli MAHTAVAA kertakaikkiaan!). Reenin jälkeen en meinannut saada kynää takas kippoon. Kivistys odotettavissa huomenissa. Päälle puoli tuntia kuntopyöräilyä ja illalla kunnon venyttelyt.

HAPPY! :smt083

Eilisen illallinen oli kaali-jauhispataa. Pirun hyvää. (Mies muka ois kaivannut pastaa, muttei sit viitsiny ite keittää.... ) Jälkkäriksi tietty suklaata ja lasi punaviiniä ja House MD. Eiks punkku ole terveellistä? Niin mä oon lukenu...

Tänään tehdään jotain Tosi ihanaa safkaa, onhan perjantai (miksei aina voi olla perjantai...?)

Meidän pomo ehdotti että ruvettais vaikka johonki tukilakkoon. Kyllä se vaan mulle sopii. Kuulemma voitais silti tulla vaikka töihin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-20 11:46:55 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Vaan enpä käyny perjantaina fillaroimassa. Sou not.
Ja lauantaina biletettiin ja sunnuntaina oltiin rapulassa. Sou ögen not.
Ja jouluostoksilla siskoksissavoimin. Ostin pakastetussin, kumihanskoja ja suklaakonvehteja. Tosi jouluisaa vai mitä!

Mutta maanantaina (eli eilen) tuli taas reenattua kinesistä ja sinne saliin tuli semmonen söpö nuori poika, joka hymyili mulle kauniisti ja mä sain siitä jonkun ihme lisäenergiatyrähdyksen ja jaksoin vetää kolmannen kierroksen vielä ihan höyryllä. :shock: :oops:
Kaikkee tää syksy teettää...

Eilen paistoin ruuaksi possunkasleria. Vedin ne sit suoraan pannusta kitusiin ja porkkanaa päälle. Väliruuaksi suklaata, ja sit viel toinen porkkana. Ja lisää suklaata.

Punkusta taisin tässä vierottua sen kankkusen myötä...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-23 10:49:24 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Tiistaina normisetti, corea ja figazua. Jaloissa painoi ja ope oli sijainen jolla ei ollu oikein selkeetä rytmiä suunnilleen missään biisissä. Tosi ärsyttävää. Iltasyömiset mitä sattuu.
Keskiviikon makasin sängyn pohjassa, kurkku kipee ja piesty olo.
Torstaina kun kerta tokenin töihin, niin ajattelin että tokihan tokenen myös fillaroimaan. Nyt on tietty kurkku taas entistä kipeempi.

Hyviä uutisia: se torstain fillarimaikka lopettaa tuolla. Viittii käydä useemminkin torstaisin polkemassa (ei näin sais vissiin sanoo... mä vaan en voi sietää sen a) hyvä kun ei päällään poljeta -kikkailuja ja b) eilen se vielä alotti myöhässä kun oli joku juoru kesken -mun pitää prkl ehtiä bussiin sieltä... en varmaan ole ainoo joka on antanut siitä palautetta. Ja mä sitäpaitsi myös kehun opettajia... usein...kai...)

Torstain safkana taas oikeeta ruokaa: naudanpaistia, herkkusieniä ja kermalanttuja. Ja lasi punkkua joka alkoi väsyttää. Mä taidan lähtä sinne baariin huomenna autolla...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-28 10:04:36 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

En ollu autolla baarissa mutten oikeestaan jurrissakaan. Vähänkö oli hauska seurailla n. kakkosnelosten tyttöjen ja poikien juttuja....
-No, mitäs sulle kuuluu?
-Mä oon ihan kännis.
-Ei olla nähty varmaan kymmeneen vuoteen. Olit aika pieni ja laiha sillon. Nyt oot enää vaan lyhyt...
-Joo, ja ihan kännis.

Onneksi oli Isosisko turvana...
(Se Äiti, joka toi "alaikäisen" poikansa ikäraja-22-mestaan. Ja kaikki oli ihan :respect: )

Jepjep. Koira vei mua ulos monta tuntia viikonloppuna (tommonen Airis, pöljä kun vasemman jalan saapas!)

Sitten tuli taas maanantai ja jalat oli ihan sikakipeet. Saattaa johtua siitä, että juoksin bussiin (-> se lähti nenän edestä-> paikalle pysähtyi joku naapuruston perheenisä joka tarjosi kyydin seuraavalle pysäkille ja minä olin ihan :shock: , että onko tommosia ihmisiä oikeesti olemassa. Takareisi ilmeisesti kuitenkin suivaantui siitä spurtista.). Tai siitä että oli viikonloppuna niin liukasta. Että jäi sit maanantain reenit väliin.
Syötiin juustomunakasta koska kukaan ei ole käynyt viikkoon kaupassa eikä kaapissa ole mitään ruokaa.... (muka).

Eilen perinteiseen tapaan kuitenkin core (sijainen) ja xycling (sijainen) ja siinä välissä kädet ja olkapäät. Ihan jees. Illalliseksi oliiveja suoraan purkista, juustoa suoraan paketista, porkkanaa suoraan pussista ja monta suklaakonvehtia. Hyvää, vaikkei tyylipisteitä heruiskaan.

Ja venyttelyä tiistaiskeidan (Top Chef) parissa. (Stephen putos kisasta, Jee! Oli se jo aikakin.)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 11:39:53 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Oonkohan mä viime aikoina reenannu lainkaan... vähän tuntuu että en.

jaa, kai mä viime viikolla kerran kävin jotain jumppailemassa, ja sit leffassa (I'm not there), lätkämatsissa (I'm no longer a hockey virgin -vähän kyllä tylsää kun ei ees verta saatu kentälle. paikallisottelu siis Jokerit-HIFK, lopputulosta en muista, mutta aition jouluruoka oli hyvää!), krapulassa, Bryan Adamsin konsertissa, Hyvinkäällä ja Turussa (ristiäisissä, ja nyt meil on semmonen söötti pieni kummityttö, jota jaksoi hyvin pidellä yhdellä kädellä samalla kun pyyhki nenäliinalla silmäkulmiaan ja lapsen äiti pelkäs et mä pudotan sen...)

Että semmonen verkkaviikko.

Tänään spinnaan.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 11:59:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

traanitapiiri kirjoitti:

Ja venyttelyä tiistaiskeidan (Top Chef) parissa. (Stephen putos kisasta, Jee! Oli se jo aikakin.)

sanos muuta! Vaikka mä olen kyllä melko varma että se oli ns. käsikirjoitettu henkilö eli näyttelijä eikä oikea taviskokki.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-12 10:06:37 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

No nythän se Stephen oikein äityi eilen nössöilemään kaiken kansan nähden. Varmaan saanut vähän kuittia kun on käyny kolkutteleen työpaikanovia ja tajunnu, että joskus ois parempi...

Harold on mun suosikki!

Haarold, haarold, haarold :resp:

Maanantaina siis spinnaamassa ja eilen vedin ihan oikeet reenit taas pitkästä aikaa (core, selkä ja fillaritunti). Bussissa mietin, että onpahan euforinen olo, että tästä ei kyllä enää onnellisemmaksi muutu...
Ja kuinka ollakaan, aamulla näkyi taivaanrannassa aamunkoitto eikä enää sitä roikuvaa harmaata massaa.

Tästä on hyvä jatkaa viikkoa! Pitää mennä hoiteleen joulukorttiasioita ja sen sellaista.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-14 12:16:54 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Torstain reeneinä kierros cirquittia ja päälle pilates. Meillä oli sijainen joka oli ihan oikee pilatesope ja sen kyllä huomasi! Vähänkö huipputunti :D

Tänään paistaa taas aurinko. Pitää mennä juokseen tonne ulos tähän tyyliin...

Mä taidan lähtä hakeen kahvia jostain. Tänään mennään tupareihin illalla. Voipi olla että tarvii hakea pähkinäpussi messiin tai jotain... ihan vaan varmuuden vuoksi...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-17 13:42:14 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Lauantain pikkujoulut oli senvverta laimeat (no hei, ei se seurasta johtunut!) että selvisin illaksi salille. Lyhyt mutta tiukka kinesisrundi ynnä fillarointia toimi lämmittelynä kauppareissulle. Että nyt on taas rehujääkaappi tankattu, jouluruokaakin jo osittain hankittuna ja tyhjät pullot palautettu. Harmi että porchekauppa oli kiinni...

Tänään meen polkeen ja kunhan kotiin pääsen niin leivon maustekakun.
Aijjoo, pitää soittaa anopille... että hakeeko meille joulupöytään kukkalaitteen viikonloppuna vai maanantaina.
Viime jouluna mä olin vaan oloneuvoksena, joten meillä oli ihan kaikki alusta saakka ite väännettyä, vaan eipä tänä vuonna...
Mistähän sais sitä nieriää? Laittaisin viskigraavia.
Duunista tarjosivat uutta viskipulloa joululahjaksi, mutta kun vanhassakin on vielä. Vastahan se siellä kaapissa 8 vuotta on pyörinyt. Me varmaan syödään liian harvoin kalaa...

Muoks: 21:44
JULMETUN HYVÄÄ KAKKUA!
Reseptipaljastukset lisätty reseptisivulle. Vähän kyllä meinasin, että sen vois vaikka lyödä rahoiksi, meinaan eipä maustekakku juuri tosta parane!
- - - - - - - - - - - - - - - -
muoks: laitan tän talteen, koska tää on musta vuoden paras:
A panda walks into a bar, sits down and orders a sandwich. He eats the sandwich, pulls out a gun and shoots the waiter dead. As the panda stands up to go, the bartender shouts:
- Hey! Where are you going? You just shot my waiter and you didn't pay for your sandwich!
The panda yells back at the bartender:
- Hey man, I'm a PANDA! Look it up!
The bartender opens his dictionary and sees the following definition for panda: "A tree dwelling marsupial of Asian origin, characterized by distinct black and white coloring. Eats shoots and leaves."

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-19 10:11:12 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Maanataina siis fillaritunti, samoin tiistaina, jolloin myös corea ja lyhyt, tiukka rintaliharypistys. Sekä trreenivaatteiden uitto etikassa, että jos siellä nyt joku haisee hielle niin se en ole ainakan minä (enää)!

Kakun maku senkun paranee, Harold varmaan voittaa sen kokkikisan ja tänään menen Helsinkiin hakemaan yhtä tuliaista ja näkemään kaveria.

Sienisalaattia pitää muistaa ostaa, ettei jää viime tippaan. Siis jos löytyy sitä kunnollista, oikeeta metsäsienisalaattia jossa on kermavaahtoa eikä majoneesia.

Mä saan tällä viikolla varmaan sen salin tarrarivin täyteen, joka on tosi kiva. Meen nimittäin huomenna tekeen kinesistä tms ja perjantaina raahaan Miehenkin mukana fillaritunnille. Ja sithän se on siinä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-20 21:29:01 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Reenasin tänään kinesiksen sijaan hauis- ja kyynärpäälihaksia Tapiolan Stockan jouluruuhkassa ja ostin vihdan.
Ja kotimaisia omenoita. Ja loput lahjat Miehen perheelle. Ja vielä sienisalaattiakin ja portviiniä. Ja KUUSEN. (No en stokkalta vaan bauhaussista). Me laitetaan siis OIKEA KUUSI (like fööst taim in mai ödaltlaif laik evö). Se tarvii vielä latvatähden (mistähän sais? vinkkejä kellään?) ja mä aion ens vuodeksi vongata siihen perintökynttilät (Isin tekemä perintöjalka me jo saatiin...) mutta tää vuos pitää pärjätä jollain ihme valosarjalla joka on tuhannen solmussa tuolla lasikipossa.

Mä titty oisin voinut jättää tän asian mainitsematta reenipäiväkirjassa, mut mä haluun saada ton viestitonnin rikki asap...

Huomenna polkeen, sunnuntaina kova yritys että joogaan ja ruokaa pitää tehä kasapäin että on mitä aattona syyä. Ja joulupäivänä lähetäänkin jo reissuun. Etten mäkään ihan viisas ole kun kaikkee pitää vaan niinku olla.

edit: typo

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-22 16:11:13 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Miehen kaa oltiin oikein yhessä xyckelöimässä perjantaina. Syke mulla tais nousta kyllä eniten siinä vaiheessa kun jännitin ehtiikö Hän sieltä ruuhkasta vai ei. Ite olin jostain syystä niin naatti, että meinasin nukkua pystyyn ennen ko. tuntia, mutta kyllä mä lopulta siinä pyörän päällä pysyin ilman isompia vaikeuksia. Hiki ei kyl irronnut yhtään normaaliin tyyliin.
Meiltä näkyy mieletön auringonlasku taas.

Kinkku ja mäti ovat tulossa kotia kohti. Pistän mädin pakkaseen ja kinkun tohon pöydälle lämpeemään. Huomenna paistetaan. Illalla laitan kyllä kalan graavaantumaan, kun ollaan tultu kaverivierailulta.
Huomenna sit pilkon ja keittelen juureksia ja pitäis kait täällä siivotakin. Ja pestä pyykkiä. Eka maustekakku on käytännössä syöty (lue: olen syönyt) joten leivoin tuossa uuden... kelpaa hyvin piparin tilallakin homejuuston kuljetusalustana!

Tää on mun tuhanneseka viesti :D
Saankohän mä ny valita itelleni tittelin...?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00