Unohdin mainita eilen, että pojasta tietää, milloin hän on lopettanut syömisen: silloin, kun hän alkaa puskea kakkaa...ja sitten kiireesti potalle....tavallisesti liian myöhään
Hyvin pärjäsin tämän päivän viikonlopun evaillä
(=vararavinnollani): ei ollut nälkä ja mietin skippaisinko tältä päivältä syömisen kokonaan, mutta
äh: olin jo suunnitellut
menuni. Leikin ja syötin ensin pojan: hänelle tuli yht'äkkiä kova nälkä, joten tarjosinkin tällä kertaa purkkiruokaa (mainittakoon, että se on perin harvinaista: ne kerrat on varmaan laskettavissa sormin

), vaikka ruoka oli uunissa valmistumassa. Leikittiin, pylly pestiin, jne. Pojan mentyä jo nukkumaan söin itse:
entrecôtea ja
pinaattia, ja hyvää lihaahan ei pysty ilman
punaviiniä syömään
Sitä paitsi tänään oli se tentti (& stressi vähempänä...ainakin vähäksi aikaa), johon pinnistelin viime ajat ja ajattelin ansainneeni jotain...hyvää!?!! Entrecôte: ....ihanaa, mutta nyt saa haukkuja pinaatti ja viini
(mitä minä sanoin: olen kranttu): olen bruukannut ostaa ko. pinaattia
Lidl:stä, mutta tämä erä oli huono: huonosti pesty ja silputtu samanlaiseksi vauvanruoaksi kuin suomalaiset apetit:t ja se viini (Alkosta) oli ohutta

Mutta lihasta nautin

Jälkkäriksi suunnittelin ottavani palan suklaata. Tämä on sikäli merkillistä, että tavallisesti hyvin varjellut
[suklaasyöppöpoikaystävältäni
] suklaani ehtivät vanheta ennen kuin minä niitä syödä

Olin varmasti edellisessä elämässäni hamsteri, sillä muistan lapsenakin keränneeni suklaat suklaakalenteristani kuppiin jääkaappiin, kunnes sitten ne olivatkin maistuneet pikkusiskolleni

Ja niinkuin ei hyvää lihaa ilman punaviiniä, ei suklaata ilman hyvää kahvia, joten keitinpä siis kahvit (toivottavasti ei nyt mennyt yöunet

), mutta sittenpä en enää halunnutkaan suklaata
Jos pätkäpaastoa aion jatkaa (tähän asti mennyt hyvin yo. ohjeilla), seuraava paastojakso alkaa huomenna klo 19:30. Tuntuu vain, että saattaa syömiset ennen huomista iltaa jäädä vähäksi, mutta sama kai se?