Olen tässä nyt viikon päivät syönyt warrior-tyylillä: aamulla vettä, maitokaakaota (kahvia en juo enkä teestäkään niin välitä) ja manteleita oivariinin kanssa, päivällä sama kuin aamulla (tosin ei välttämättä enää kaakaota) ja illalla sitten ruokaa, jälkkäriä, iltapalaa ja jälkkäriä.

Illallinen on ollut yleensä kuuden maissa, sitten parin tunnin tauko ja syöminen jatkuu.
Tänään syötiin vasta seitsemän aikaan
(tosin siitä ennen söin jo alkupalaksi suolakalaa ja leipäjuustoa). Lautanen oli kukkurallaan kanankoipia, voissa freesattua porkkana-parsakaali-kukkakaalta ja salaattia, jossa kiinankaalta, tomaattia, kurkkua ja ananasta. Jälkkäriksi söin rivin Fazerin sinistä. Iltapalaksi aion syödä salaatin ja kanankoipien tähteitä, juustoa, oliiviöljyä, kookosöljyä lusikallisen sekä jälkkäriksi juuri uunissa paistuvaa omena-mantelipaistosta ja creme bruleeta.
Soturina oloa haluan kokeilla monesta syystä:
1. Syön joka tapauksessa vain yhden lämpimän aterian päivässä
2. Olen ollut aika pahassa repsuilukierteessä (taas!)
3. Päivällä vain napostelen jotain vähän väliä: juustoa, suklaata, metwurstia
ja niitä hiilariherkkujakin...
4. Repsuilu pysyisi paremmin aisoissa, jos sallin ne itselleni silloin tällöin vaikka jälkiruokana
5. Aamulla olen syönyt yleensä vasta myöhään eikä usein ole ollut nälkä vielä silloinkaan
6. En jaksa ajatella syömistä päivällä, kun on niin paljon muutakin tekemistä lasten ja kodinhoidon kanssa
7. Kiinnostaa tietää, voisiko soturointi korjata jotain mikä minun kropassani ehkä on vialla (aineenvaihdunta? rasvanpoltto? tai jokin muu, en nyt keksi mikä?) ja tulisiko sitä kautta entistä parempi olo/iho/mieli?
Mielelläni myös lisäisin massaani sekä lihaksina että rasvana, kunhan se rasva ei mene mahapömppöön
So far so good. Pientä mutta pian ohimenevää nälänpoikasta on esiintynyt, ei sen enempää. Muutamana iltana on poskia alkanut kuumottamaan, mistä se johtuu?
Kiitokset elsille, enpä olisi ilman sinua tällaisesta ehkä koskaan kuullutkaan.