Enpä osaa sanoa mistä tuo kamala olo perjantaina saattoi johtua. Luulin että liian vähästä energiansaannista ja alhaisesta verensokerista. Tilannehan korjautui hetkeksi kun söin perjantaina päivällä. Kaapista ei oikein löytynyt karppia vaihtoehtoa joten söin sitten ruisleipää kananmunan ohella saadakseni nälän ja heikotuksen pois. No siitähän seurasi sellaista, että hiilarihimo yltyi ja mässäilin kaikella muullakin ei niin karpilla.
Aluksi tuntui ihanalta...mutta voi jessus mä olin tosi kipeä koko viikonlopun

Suoraan sanottuna viikonloppu meni ihan pilalle. Makasin suurimman osan ajasta kovissa vatsakivuissa ja hyppäsin vessassa kun koko ajan oli jotain tulossa ulos. Hyppäsin vessassa myös kun tuntui, että jotain tulisi ulos, mutta ei tullutkaan. Palelin valtavasti ja kuljin toppatakki päällä sisällä, villahousut ja sukat jalassa. Peiton allakin pidin karhunnahkaista toppatakkia, eikä mikään auttanut.

Mies sanoi että tottakai tulen kipeäksi, kun ensin en syö "normaalisti"

ja sitten yhtäkkiä syön tosi paljon kaikkea mahdollista. Mies sanoi, että mun pitäis alkaa syömään leipää ja perunaa niinkuin normaalit

ihmiset niin sitten ei tapahtuisi tuollaista enää.

En mä vaan tiedä. En oikein uskalla enää kokeilla leipää ja perunamuussia kokemani jälkeen
Tämä aamu lähti ihan hyvin käyntiin pienellä määrällä lihaleikettä ja juustoa. Kahvia jonkin verran. Illalla syön luultavimmin kasvissosekeittoa ja porsaanlihakastiketta ja jotain kermarahkaherkkua. Pitää nyt rauhoittaa tuo suolisto.