höh...
paino oli tänä aamuna 61,jotain... kuntosalilla oon kyllä käynyt ahkerasti, mutta silti ärsyttää tuo paino. Ja SE aikakin on ohi...
määää en kestä.
nälkä ei pahemmin päivisin vaivaa ja illalla oon vetänyt napa paukkuen ruokaa ja tietty rasvaa.
no, aion jatkaa tätä ja fiksailen sitten kun on menny enemmän aikaa. Peilikuva nyt ei ainakaan näytä paisumisen merkkejä. Joten nou panik. mut silti ihmettelen et miten silti "tuntuu" ja näyttääkin siltä että olisin kaventunut??!!! *pää sekoaa* ??!!
toisaalta olen aina vaan LÄSKI... Tai siis että rasvaa vois olla tos lanteilla vähän vähemmän. pari kiloa vähemmän olis niin kiva juttu. No, ei auta muu kuin käydä ahkerasti kuntosalilla ja KASVATTAA LIHASTA; eiköhän se läskikin siitä näytä sit häviävän.
Ainakin on kevät tulossa

ja aurinkokin paistelee ja energiaa on ihan eri tavalla kuin kuukausi sitten!
ja arvatkaa mikä tänään ISKI TAAS PAHEMMIN!!!????!!! ----
VAUVAKUUME -----
serkku tyttöystävineen sai tänään pienen tytön ja miehen kaveri just ilmoitti äsken et heille tulee kesäkuussa vauveli.
öh... mitä täs nyt sit enää voi? (no, ei ainakaan kannata laihdutella, ku se tulee sit takas kuitenkin) Mistä tulikin mieleeni että kannattaisko ostaa foolihappoa? ku se näyttäs aina jäävän puoleen suosituksista ton laskurin mukaan....
jaa mitä söin eilen? -munaa, pistaasi- ja suolapähkinöitä, valkoviiniä, mustikkaa, mustaherukkaa, kermaa, possun kylkeä, tonnikalaa, cheddaria, auraa, emmentaalia, fetaa, ananasta, kermaviiliä, sipulia, tummaa suklaata, manteleita + kookosöljyä 1rkl.
hhmm...
ja tänään on ihan seko-ilta... jäätelöä, suola- ja pistaasipähkinöitä, mantelia, kinder-suklaata, leipäjuustoa, hilloa, kermavaahtoa, punaviiniä. ja äsken soitin miehelle että tuo lisää jäätelöä ja levyn SOKERISUKLAATA(fazer tai marabou). että se siitä karppi-illasta. no, mut nyt heitän aivot narikkaan. viinan kans en voi läträtä ku huomanne on työpäivä, mut punaviiniä vähän enemmän ku norm.
Ai niin, siitä possusta. tuolla se nyt kyhjöttää pakastimessa, ja eilen jo syötiin jotain luisia paloja. OLI MUUTEN HYVÄÄ! laitoin vain soijakastiketta uuniin lihojen päälle ja sillai meni niin että rasva roiskui suupielistä. no, ei niissä nyt niin kauheesti rasvaa ollu. seuraava köntti on sulamassa. harmi kun en itse ollut paikalla kun sitä tonne pakkaseen laitettii. en yhtään tie et mitä missäkin klöntissä on.... ihrat nyt erottaa mut muuten on aika sekamelska.
niin, ja sit täytyy purkautuu tänne lisää:
työkaverini(62) sai vklna aivoinfarktin tai jonkun muun, josta hän nyt on sairaalassa toinen puoli halvaantuneena.

puhuu kyllä mutta toinen silmä ei nää ja käsi tietty ei toimi. lupasi kyllä tulla maaliskuussa töihin.

tosiaan toivon että hän toipuu. Meikäläinen vaan vouhkaa rasvojen tärkeydestä, ja voihan sitä itsellekin tulla mitä vaan... Itse mieitn että voiko tuota mitenkään estää? onko karppauksella mitään vaikutusta. vai onko se vaan sattumaa? tietysti liikunta ja terveet elämäntavat yleensäkin ratkaisee paljon, mutta PALJONKO? entäs nuo niin parjatut RASVAT? kaikki aina kysyy multa että eikö ne tuki suonia... no, vastaan että ei se ole niin yksinkertaista; en voi vastata tyhjentävästi tuohonkaan.
Hei! TÄSTÄ tulikin mieleeni vähän positiivisempi juttu... olen joskus syksyllä yhdelle nuorelle miehelle puhunut tästä ruokavaliostani; selitellyt ummet ja lammet ja hän oli kiinnostunut. Kolmannen kerran jälkeen hän sanoi että on käynyt TÄÄLLÄ!!!!

Olin sanonut, että en pysty kaikkea kertomaan joten tulis itse kurkkaamaan jos kiinnostaa! Ja kyllä on veikko ottanut opikseen ja kertoi että töissäkin ihmiset ihmettelee ettei hän lihoa omilla tuhdeilla ruuillaan!!?? Kun muut vetää porkkanaa ja leipää nälkäisinä. JES JES!!!

Kyseinen heppu sitten kertoi mulle suomalaisesta retkikunnasta joka patikoi 2kk pohjoisnavalle... vai mihin se oli? no, jossain sika-kylmässsä kuitenkin ja niillä oli rasvaista ruokaa mukana. kirjakin siitä on. tarttis varmaan munkin kooklettaa, jotta tietäisin seuraavalla kerralla enemmän...

no, mut sellainen purkaus tänään.
ja huomenna on yhdet ööö .... mitkäs ne nyt on ... ? vanhasta talosta läksiäiset eli VIIMEISET PIPPALOT kyseisessä asunnossa. Katotaan nyt onko siä mulle mitään syömistä. saas nährä.
palaillaan. (sori, en jaksa oikolukea)