karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-26 04:17:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-02-12 22:23:47 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

heipä hei uusi päikky!

sunnuntai illalla jotenkin vahingossa päädyin erään henkilön :) päikkyyn tällä palstalla ja mielenkiinto heräsi.
Ja tällaiselle ääripäiden ja kokeilujen ihmelapselle tuli TILAISUUS. Mitä sitä nyt ei koittais...?!?!

Tarkoituksena tosiaan on sen laardin vähentäminen vyötäröltä - ei lautaselta. Jos vaikka 1-2 kiloa lähtis tai vastaavasti housut löystyis.

no... eilen aloitin aamun oliiviöljyllä ja kookosöljyllä + kahvi tietty (joka aamu). Ja päivällä otin toisen huikan öljyjä.
Ruokalu sijoittui 18.30-21.30 välille. Makrot(g): pr107/ hh25/ r162
eli rasvat jäi tavoitteesta proteiiniin nähden. Söin kaikenlaista sekavaa ja terveellistä karppiruokaa. :) SEKÄ PUNAVIINIÄ pari lasia.

Tänään "paremmat" makrot: pr79/ hh20/ r190
ja nyt puoliksi eri ruuat kuin eilen, mutta taas tänään punaviiniä.
meinaa laskurin mukaan jäädä D-vitamiinit vallan alle suositusten. höh. kai täytyy sit ottaa purkista, vaikka en nyt muista että onko se sitä imeytyvää vai ei. kaikki muut näyttäs tulevan hyvin.

oksettaa tosiaan tuo oliiviöljy eli pakko vaihtaa se voihin. no, ei haittaa. ajattelin vaan että oliivi vois olla vaihteeksi hyvä lisä; mutta kuten tiedän, ei pakollinen.

tänään sattunutta:
aamulla kuntosali ja uinti. pari öljyhuikkaa sekä 6+6 mantelia (mauksi...).
19-21.30 ruokailu. nitriititöntä sekä nitriitillistä nakkia, suola- ja pistaasipähkinöitä, maksamakkaraa, metukkaa, salaatinkastikkeita, majoa, punaviiniä, parsakaalia, tomaattia, avokadoa, kaakaoo, intiaanisokruu, kermaa, emmentaalia, oliivi- sekä kookosöljyä, muna...
huh huh. kyllä on vatsa täys. kaloreita 2223 tänään...

kyllä vähän päästä viiraa kun tämmöiseen lähtee mukaan. ;)

Pari kertaa kurni vatsa päivällä ja tuntui että alkais tulla nälkä, mut join vettä ja teetä, ja sillä lähti. Ja tosiaan ne öljyhuikat auttoi tosi hyvin olotilaan.

Kyllä tällä syömis-tyylillä parempi olo on kuin mehu-paastolla (jota koitin joskus 10 vuotta sitten).
Mutta huomaa kyllä että mun on päivisin useammin ollut VILU! Se on kyllä ihan outo ilmiö ollut pitkään aikaan! (tarkoittaako se että...? mitä?)

ja taas on vilu, vaikka on syönyt koko illan.
ja vessassa oon käynyt 30 krt tänään. viime yönä ei sentään tarvinnut käydä. kai?

no, mut hyviä öitä. nyt nukuttaa makeasti.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-12 22:36:32 
Poissa
laihduttelijakarppi
laihduttelijakarppi

Tsemppiä.
Minäkin haavelen, jospa joku päivä onnistuis Warrior.
Olen paljon lukenut sotureiden juttuja täältä...
Mutta oon ollut kai pienestä asti armoton aamusyöjä (+päivä + ilta :) ) :oops:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-13 09:44:52 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tervetuloa tälle linjalle ja tsempit toiselta vasta-alkajalta!

Mulla on onneks aina ollu tärkeintä toi että illalla saa syödä ku telkkaa
tuijottaa, voin helposti olla aamun ja päivän vain juomisilla..

Käytätkö jotain nettilaskuria makrojen laskemiseen?

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-02-13 10:50:59 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi

etanainen kirjoitti:
Mutta huomaa kyllä että mun on päivisin useammin ollut VILU! Se on kyllä ihan outo ilmiö ollut pitkään aikaan! (tarkoittaako se että...? mitä?)

Montakin mahdollista selitystä on. Ekaksi tulee mieleen ihan silkka uutuudenhämmennys. Rasvaa voi koittaa lisätä myös.

Tässä kun lähes paastotaan koko päivä, jos rasvakäyttöisyys ei vielä ole ihan optimissaan niin viluhan siinä tulee. Minä palelin eilen koska hiilarit oli pamahtaneet ylärajoilleni viikonloppuna. Eli paluu ketoiluun viluttaa hetkisen.

Ja siten just tällainen paastotilanne viluttaa mikäli energiaa ei tulekaan omista varastoista eli rasvasta. Kun päiväsaikaan voi olla aika hyväkin ketoosi meneillään -vessassa juoksemisesta päätellen niin olikin- niin pieni lisärasva ei ainakaan haittaa tuohon rasvakäyttöisyyden oppimiseen.

Kaikenkaikkiaan Warriorin ja reilun hiilarirajoittamisen yhdistelmä on minusta helpompi kuin korkeampien hiilareiden pito. Rasvanpoltto on ainakin taatusti käynnissä eikä vatkaa ihan niin paljoa aamu / ilta -tilanteissa.

Mutta tosiaan, noista rasvalisistä on monta versiota. Kaikki ei tarvi niitäkään. Kannattaa kokeilla rauhassa kaikkea - paitsi rasvan tahi kaloreiden rajoittamista. Ja kun kerran kuntoiletkin niin anna mennä prodea vaan.

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-13 11:53:53 
Poissa
landekarppi
landekarppi

8) Etanainen, mie aloin palella ku karppauksen aloitin ja se on jatkuvaa, siihenki tottuu... 8) Mie olen aina ollu vilukissa, myös lapsena... ku olin hoikka... :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-13 12:58:10 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

joo. rasvan otto helpottaa viluun. tänäänkin vasta nyt tulee vilu välillä; tähän asti normi-olo. Eli taidan kohta ottaa voi-huikkaa. (otin viimeksi n.k lo 9.15)
kiva kun on uudessa päikyssä suhinaa. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-13 19:54:17 
Poissa
landekarppi
landekarppi

:evil: Miula ei auta muu, ku kiskoa vaatetta enemmä ylle... :shock: Toi rasvan lisäys ei tepsi minuu... :roll:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-14 04:58:53 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi

KristiinaR kirjoitti:
:evil: Miula ei auta muu, ku kiskoa vaatetta enemmä ylle... :shock: Toi rasvan lisäys ei tepsi minuu... :roll:

Oho?

Auttaako vaatteet? Kun minulla ei auta, silloin kun se rasvanpoltto/ energiansaanti on hetken hakusalla niin vilu tulee kyllä ihan sisältäpäin.

Mutta palelu tosiaan menee ohi kahdessa päivässä kun olen pudottanut hiilarit alas , vaikka korkealtakin. Mulla lähtee siis rasvapoltto edelleen noin helposti rullaamaan. Warriorissa sama asia koetaan käytännössä pienimuotoisena joka päivä... mutta sekin tasoittuu just rasvalla ja kohta niitä lisäyksiä ei enää tarvita. Kroppa tottuu.

Se balanssi noiden lisäysten kanssa onkin juuri mielenkiintoista. Käsittääkseni paras "teho" Warriorista saataisiin ilman yhtään mitään ravintoa päiväsaikaan - mutta äärimmäinen hiilarirajoitus taasen tykkää ainakin minun kohdallani pikku lisäyksistä , nimenomaan alkuunsa. Ja varsinkin ketoillessa samaan aikaan pidän kyllä runsasta veden juontia ihan elinehtona.

Hyvää oloa kannattaa pitää kaiken lähtökohtana. Ensin rasvakäyttöisyys kuntoon, sitten Warrior kehiin jos siltä tuntuu.

Jos olisi tarve niin runsasrasvainen "ketowarrior" olisi aivan suvereeni tapa rajoittaa myös kaloreita koska illalla tulee kylläiseksi aika vähälläkin. Mutta niin pitkälle en menisi ilman totaalista jumia ja ronskia ylipainoa.

Ja huom taas : maallikko täällä vaan pähkäilee omia kokemuksiaan ja tuntojaan. Näistä voi päätellä jotain tai sitten ei.

8)

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-14 10:09:22 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

moi.
ei mulla ollut 3 aterian rytmillä tällainen vilu koskaan. joskin nytkään ei oo enää silleen ollu. ja se voi tulla nyt illalla aterioitten jälkeen - sellainen sisältä päin tuleva jäätyminen... tai sit se vaan liittyy siihen ku just on syöny ja sitä energiaa tulee yhtäkkiä paljon.

mutta siis tosi hienosti meni eilinen päivä ja vastav 18 aikaan alkoi tuntumaan siltä että nyt vois syödä. ja sit tosiaan en jaksanut/keksinyt syömistä niin paljon kuin edellisenä iltana. mutta rasvaa yritin sit viä viimiseksi tankata.

ukkelillakin on mennyt hyvin, eikä hänkään oo kaivannut syömisiä päivän aikana töissä - voita ottaa kahviin jos tuntuu siltä.

saas nähdä mitä tapahtuu pe-ke kun ollaan vieraissa nurkissa kok ajan.
kyseisten nurkkien asukkaat tietää karppauksesta ja ovat täälläkin vierailleet.

(nyt menee hermot tän koneen kans... sormet osuu jatkuvasti tohon "hiireen" ja osoitin pomppii sivulla ja tekstit sitä mukaa) :evil:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-14 11:33:50 
Poissa
landekarppi
landekarppi

8) Karbureettori, juu, kyllä kun tarpeeksi paksuja vaatteita vetelee niskaa... ja villasukat jalkaa... 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-14 12:08:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

etanainen kirjoitti:

ukkelillakin on mennyt hyvin, eikä hänkään oo kaivannut syömisiä päivän aikana töissä - voita ottaa kahviin jos tuntuu siltä.

Ihan mielenkiinnosta, miten teidän työkaverit suhtautuu tollaseen? Itse haluaisin kanssa joskus kokeilla warrioria, mutta ylikiinnostuneet työkaverit varmaan kyselis liikaa, että miks et syö mitään ja mitä hittoo laitaks rasvaa teehen/kahviin. Eihän se tietty muille mitään kuulu, mut aika kovat ne sosiaaliset paineet on oikeesti. Miten selvitätte tollaset tilanteet?

En uskaltanut aloittaa omaa ketjua aiheelle, mut jos etanainen et haluu tästä puhuttavan sun päikyssä, niin sit varmaan pitää uskaltautua :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-14 12:23:17 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

lenzikka kirjoitti:
etanainen kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, miten teidän työkaverit suhtautuu tollaseen? Itse haluaisin kanssa joskus kokeilla warrioria, mutta ylikiinnostuneet työkaverit varmaan kyselis liikaa, että miks et syö mitään ja mitä hittoo laitaks rasvaa teehen/kahviin. Eihän se tietty muille mitään kuulu, mut aika kovat ne sosiaaliset paineet on oikeesti. Miten selvitätte tollaset tilanteet?

En uskaltanut aloittaa omaa ketjua aiheelle, mut jos etanainen et haluu tästä puhuttavan sun päikyssä, niin sit varmaan pitää uskaltautua :)

tänne vaan kysymystä jos kiinnostaa! :)

no, mä oon aika yksin töissä yhden asiakkaan kans kerralla. tänään en oo kennelekään tästä puhunut, ku luulen et "ei oo pakko"... (ekoina päivinä kerroin iltapäivän asiakkaalle, ku en tienny miten kroppa reagoi...)
ja työkaverit tietää jotain ruokavaliosta, mut täst systeemistä tuskin kerron ellei ne oikein kysy...

ja sit toi ukkeli... kyllä ne miehet siellä töis varmaan naljailee kun/jos huomaavat. mut muuten ne on siä tottunut miehen karppiruokiin ja ovat jo niistä naljailleet, luultavasti. ukko otti voita läpinäkymättömään kippoon ja käy sieltä sit pari kartaa päiväs ottaas. ehkä ne työkaverit voi nyt alkaa vaan ihmettelee sitä et missä ne rasvaiset ruuat on... :twisted: :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-14 20:44:44 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

jaha jaha.

4.pv lopuillaan tätä kokeilua. :)
no, aika hyvin on mennyt. Nälkä ei oo kurninut eilen eikä tänään, ainoastaan hieman hutelo olo kun kävin vielä töiden jälkeen (18 jälkeen) kaupassa. Mutta siinä ainoa nega-juttu. Tänään en edes ottanut manteleita voin kanssa.
Tänään on herkuteltu: possun kyljystä vai mitä kylkeä onkaan tiskiltä iso köntsä. Ja sen syötyäni tein karppi-jauhelihapihvejä. nam nam. ja pari lasia punaviiniä. mustaherukoita kyytipojaksi sekä erilaisia suolattuja pähkinöitä. tähän mennessä 18%/2%/80% makroilla. eli hyvin tullu rasvaa. :)

paino aamulla 60,4...

Arveluttaa vaan toi ketoosi eli hiilarien määrä... kannattaisko sittenkin syödä hiukan enemmän hiilareita iltaisin? vai antaako mennä millai menee? Ei kai siitä syvästä ketoosista mitään haittaa ole? Tänään on henki meinaan haissu ku .... jotain ... ja vessas oon käyny. Tai mistä mä tiedän kuinka _syvä_ se on?!?!

no, katsellaan.

jännittää ihan et mitä paino aamulla on. joskin ei tässä painossa mitään vikaa ole.

EDIT:
ja makrojakauma tänään: 90/13/184
vitamiineista D ja folaatti näyttäs jäävän vajaaksi aika usein. höh.
tarttis pistellä sisäelimiä ja rasvaista kalaa usein! (no edes joskus...)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-15 10:09:10 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

lenzikka kirjoitti:

"Pakko" kommentoida tätä, eilen kun olin illalla kokouksessa klo 18 jälkeen, satuin ensin mainitsemaan että on sellainen painonpudotus käynnissä, jonka jälkeen tilaan suht reilut satsit ruokaa ja vedän hyvällä halulla, johon joku sitten viisasteli että ei se ehkä ihan kovin hyvin se paino tuolla ruokamäärällä tipu :P kun sitten sanoin että tippuu se, kun en ole koko päivänä juuri muuta syönyt niin joku toinen sitten kysyi että mitäs järkeä siinä sitten on? Kun vastasin että syön kun on nälkä, en silloin kun muutkin, jonka jälkeen kukaan ei keksinyt enää mitään nerokasta.

hänet keskeyttää joku, joka tekee jo."

(Positiivarit)

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-15 10:46:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei etanainen, minäkin tulen uteliaana kurkkimaan tänne. :) Olen jo jonkin aikaa miettinyt, oisko musta tähän warrior-tyyliin - aloitin karppauksen kolmella aterialla, mutta nopeasti siirryin kahteen, ja nyt tuntuu, että se kaksikin on välillä liikaa. :lol: Aamupäivällä tulee kyllä nälkä, mutta ruoka ei meinaa maistua ja väkisinkään ei viitsisi syödä..tilasin juuri kookosöljyä, ja ajattelin sitten sen avulla (+kermatee/kaakao) kokeilla, josko onnistuisi olla päivät syömättä. Se vain mietityttää, että saanko sitten syötyä illalla tarpeeksi.. :? Vaikka eihän sitä kaikkea tarvitse kerralla syödäkään, näin olen ymmärtänyt.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-18 09:48:52 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

toinen viikko alkaa.
perjantaista asti ollaan oltu lomailees toisel puolel suomee. ollaan sukulaisis. tääl on oksutautii liikkeellä, toivottavasti ei tuu meihin. vaikea vältellä pienes kolmios kerrostalossa...
tää warrioriointi on sujunut ihan hyvin - onneksi isäntäväki on tottunut näihin meitin outoihin touhuihin.
Rasvat meinaa jäädä vähiin, ku on aika paljon protsku-ruokaa ja hiilariakin oon sallinut itselleni hiukan enemmän.
täällä on digivaaka kuten meilläkin, mutta näyttää ehkä hiukan vähemmän tai sit muutama sata gramma on lähtenyt... paino oli la-aamuna sen mukaan 59,8, su 59,6 ja tänään 60,0. nyt on SE aika kk:sta. vaihteleehan tuo muutenkin.

ViestiLähetetty: 2008-02-22 19:10:26 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

höh...
paino oli tänä aamuna 61,jotain... kuntosalilla oon kyllä käynyt ahkerasti, mutta silti ärsyttää tuo paino. Ja SE aikakin on ohi...

määää en kestä.

nälkä ei pahemmin päivisin vaivaa ja illalla oon vetänyt napa paukkuen ruokaa ja tietty rasvaa.
no, aion jatkaa tätä ja fiksailen sitten kun on menny enemmän aikaa. Peilikuva nyt ei ainakaan näytä paisumisen merkkejä. Joten nou panik. mut silti ihmettelen et miten silti "tuntuu" ja näyttääkin siltä että olisin kaventunut??!!! *pää sekoaa* ??!!
toisaalta olen aina vaan LÄSKI... Tai siis että rasvaa vois olla tos lanteilla vähän vähemmän. pari kiloa vähemmän olis niin kiva juttu. No, ei auta muu kuin käydä ahkerasti kuntosalilla ja KASVATTAA LIHASTA; eiköhän se läskikin siitä näytä sit häviävän.
Ainakin on kevät tulossa =D> :D ja aurinkokin paistelee ja energiaa on ihan eri tavalla kuin kuukausi sitten!

ja arvatkaa mikä tänään ISKI TAAS PAHEMMIN!!!????!!! ---- VAUVAKUUME -----
serkku tyttöystävineen sai tänään pienen tytön ja miehen kaveri just ilmoitti äsken et heille tulee kesäkuussa vauveli.
öh... mitä täs nyt sit enää voi? (no, ei ainakaan kannata laihdutella, ku se tulee sit takas kuitenkin) Mistä tulikin mieleeni että kannattaisko ostaa foolihappoa? ku se näyttäs aina jäävän puoleen suosituksista ton laskurin mukaan....

jaa mitä söin eilen? -munaa, pistaasi- ja suolapähkinöitä, valkoviiniä, mustikkaa, mustaherukkaa, kermaa, possun kylkeä, tonnikalaa, cheddaria, auraa, emmentaalia, fetaa, ananasta, kermaviiliä, sipulia, tummaa suklaata, manteleita + kookosöljyä 1rkl.
hhmm...
ja tänään on ihan seko-ilta... jäätelöä, suola- ja pistaasipähkinöitä, mantelia, kinder-suklaata, leipäjuustoa, hilloa, kermavaahtoa, punaviiniä. ja äsken soitin miehelle että tuo lisää jäätelöä ja levyn SOKERISUKLAATA(fazer tai marabou). että se siitä karppi-illasta. no, mut nyt heitän aivot narikkaan. viinan kans en voi läträtä ku huomanne on työpäivä, mut punaviiniä vähän enemmän ku norm.

Ai niin, siitä possusta. tuolla se nyt kyhjöttää pakastimessa, ja eilen jo syötiin jotain luisia paloja. OLI MUUTEN HYVÄÄ! laitoin vain soijakastiketta uuniin lihojen päälle ja sillai meni niin että rasva roiskui suupielistä. no, ei niissä nyt niin kauheesti rasvaa ollu. seuraava köntti on sulamassa. harmi kun en itse ollut paikalla kun sitä tonne pakkaseen laitettii. en yhtään tie et mitä missäkin klöntissä on.... ihrat nyt erottaa mut muuten on aika sekamelska.

niin, ja sit täytyy purkautuu tänne lisää:
työkaverini(62) sai vklna aivoinfarktin tai jonkun muun, josta hän nyt on sairaalassa toinen puoli halvaantuneena. :cry: puhuu kyllä mutta toinen silmä ei nää ja käsi tietty ei toimi. lupasi kyllä tulla maaliskuussa töihin. :shock: tosiaan toivon että hän toipuu. Meikäläinen vaan vouhkaa rasvojen tärkeydestä, ja voihan sitä itsellekin tulla mitä vaan... Itse mieitn että voiko tuota mitenkään estää? onko karppauksella mitään vaikutusta. vai onko se vaan sattumaa? tietysti liikunta ja terveet elämäntavat yleensäkin ratkaisee paljon, mutta PALJONKO? entäs nuo niin parjatut RASVAT? kaikki aina kysyy multa että eikö ne tuki suonia... no, vastaan että ei se ole niin yksinkertaista; en voi vastata tyhjentävästi tuohonkaan.

Hei! TÄSTÄ tulikin mieleeni vähän positiivisempi juttu... olen joskus syksyllä yhdelle nuorelle miehelle puhunut tästä ruokavaliostani; selitellyt ummet ja lammet ja hän oli kiinnostunut. Kolmannen kerran jälkeen hän sanoi että on käynyt TÄÄLLÄ!!!! ;) Olin sanonut, että en pysty kaikkea kertomaan joten tulis itse kurkkaamaan jos kiinnostaa! Ja kyllä on veikko ottanut opikseen ja kertoi että töissäkin ihmiset ihmettelee ettei hän lihoa omilla tuhdeilla ruuillaan!!?? Kun muut vetää porkkanaa ja leipää nälkäisinä. JES JES!!! :) Kyseinen heppu sitten kertoi mulle suomalaisesta retkikunnasta joka patikoi 2kk pohjoisnavalle... vai mihin se oli? no, jossain sika-kylmässsä kuitenkin ja niillä oli rasvaista ruokaa mukana. kirjakin siitä on. tarttis varmaan munkin kooklettaa, jotta tietäisin seuraavalla kerralla enemmän... ;)

no, mut sellainen purkaus tänään.
ja huomenna on yhdet ööö .... mitkäs ne nyt on ... ? vanhasta talosta läksiäiset eli VIIMEISET PIPPALOT kyseisessä asunnossa. Katotaan nyt onko siä mulle mitään syömistä. saas nährä.

palaillaan. (sori, en jaksa oikolukea)

2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408

ViestiLähetetty: 2008-02-24 21:22:49 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

pöh pöh pöh.
tää syömis-tyyli sopii mulle hyvin, joten en vielä lopeta. viikonloppu meni sokeri-syöppöillessä ja viinalla läträtessä.
oli yhdet pippalot, joten pakkohan sitä oli maistella. oli kiva että mun ruokavalio oli huomattu. kaikki muu syöminen olisikin sitten sisältänyt viljaa paitsi porkkanat. onneksi sain oman lautasen rehuja, tomaattia, oliiveja, kanaa, raejuustoa ja herneitä + salaatinkastiketta. (iik söin jopa niitä herneitä, vaikka muuten kartankin) lisäksi vedin fazerin sinisiä konvehteja muutaman kourallisen... :mrgreen: [-X no, ei tartte taas muutamaan kuukauteen.
mulle on tullut hirveä PÄHKINÄ-himo; suola- ja pistaasipähkinöitä menee kourakaupalla... no, ruokaa sekin on. :mrgreen:
ollaan muuten taas syöty sitä sian puolikasta. on sairaan maukasta lihaa!!!!! nam nam. ei mulla tosiaankaan oo kyl hajua että mitä osaa ne kulloinkin on, mutta syöty on.
paino on varmaan jotain 100kg, mut souvot. mä alan nyt oikeesti suunnittelemaan :mrgreen: massan lisäystä... hehhehheheheheh

ViestiLähetetty: 2008-02-25 13:45:26 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

heipä hei
haluaisin käyttää noita värejä, mutta musta... eiku minusta ne näyttää ihan kummilta tuolla reunassa. uusi aamu tänään taas. aika ihana ilma tuolla ulkona. oli vähän rankka vkl, joten tuntuu etten pääse hereille lainkaan. tässä mä oon istunut 9:stä asti... välillä antanut lapsille ruokaa, laittanut tiskejä ja pyykkiä. tarviiko sitä aina niin kauheesti olla hereillä ja suorittaa? no, ei MUTTA ulkona vois käydä haukkaamassa happea... jotenkin vaan on ihan vetämätön olo. oon 3 krt ottanut kookosöljyä. nälkä ei oo, eikä tee ees mieli syödä.
ainoastaan tekee mieli avokadoa.... ??!?! en siitä pahemmin tykkää joten MIKSI tekee mieli? senkö takia että se on niin terveellistä? ääh. ei kun se takia, koska voin tehdä siitä sitä aah niin seksististä suklaamoussea =P~ vaikka ei sekään ihan herkkua ollut.
mutta voi olla etten taaaaskaan muista ostaa avokadoja.

no, ehkä tää tästä taas lähtee lyllertämään eteenpäin. :)

ViestiLähetetty: 2008-02-28 12:38:33 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

moi.
olo on mitä mainioin. :) tänään olin salilla ½ tuntia ja UIN KILOMETRIN!!! jee. eikä siihen uponnut aikaa 40 minuuttiakaan. laitoin vähän potkurit pyörimään.

syömisistä:
en oo laskenut kahteen vuorokauteen mitään syömisiäni... syönyt mitä on mieli tehnyt; karppia tietenkin. eilen meni kyllä marjoja(puolukka,muestaherukka) ainakin 250g ja kermaa sekä rahkaa niiden kanssa, joten hiilarit varmaan lähemmäs 30 kuin 20.
päivisin otan 2-4 krt kookosöljyä "nälkään".
uimahallin puntarilla oon käynyt: tiistaina näytti ennen uimista 60,1 ja tänään uimisen jälkeen 60,2. se on sellainen "vanhanaikainen", jossa liikutellaan niitä metalli osia niin että tasapaino löytyy... heh mikä selostus.

söin eilen: possua, kiinankaalia, kurkkua, tomaattia, salaatinkastiketta, majoa, punaviiniä, AVOKADO-kaakao-moussea (hassua: tarjosin vieraille ja ne yökötteli ... :shock: [-X :mrgreen: ) sekä sitä kerma-rahka-marja -moussea.

ostin muuten foolihappoa, ja nyt oon sitäkin sit ottanut joka päivä. ja sit on ne kalaöljyt, joita yritän ottaa joka päivä 2.

oliiviöljyä en oo halunnut kurkusta alas kaataa... oksettaa...

mitäs sitä tänään söisi?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00