karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-25 12:58:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-02-18 17:31:25 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Miten tämänkin kyssärin nyt muotoilisi?

Kuinka pitkään olisi syytä olla warriorilla, jotta voisi jokseenkin varmaksi sanoa, toimiiko se vai ei?
Alkuun tiemmä saattaa mennä eräskin päivä alkushokissa, vai meneekö, jos on jo reilun vuoden elänyt niukoilla hiilareilla ja runsaalla rasvalla ja 2-3, joskus 4 aterialla/vrk ???
Niin, eihän niitä hiilareitakaan tarvinnut liikaa rajoittaa, mutta kai niissäkin se raja johonkin täytyy vetää?
Jos siis ihan laihtumismielessä tätäkin yrittäisi, niin missä kohtaa alkaa tuloksia näkyä?

Vastauksista jo etukäteen kiitollinen arkajalka-marzoo

ViestiLähetetty: 2008-02-22 16:44:32 
Poissa
sintti
sintti

Suositttelen 20g hiilareita päivässä, tai alle. Itellä menee sellainen 3-15g hiilareita päivässä nyt.

ViestiLähetetty: 2008-02-22 17:29:20 
Poissa
laihduttelijakarppi
laihduttelijakarppi

Oliskohan, että tähän ei ole vielä oikein vastausta :wink:
Ainakin uskoisin, että suht uusi juttu tms. Taisi tässäkin olla hiilarit n. max 60g hedelmistä, suklaasta, marjoista. Ja olikos, ettei hiilareihin lasketa kasviksia ja ne korkeat hiilarit vissiin silloin tällöin vaan yli.
Näitähan voi itse soveltaa miten haluaa. Useat taitavat olla warrior kuurilla vaan ylläpidon vuoksi.

Aika sekava vastaus :) Itsekin suht aloittelija laihduttelija tällä tyylillä vielä....

ViestiLähetetty: 2008-02-22 17:39:27 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Hiukan pitempää olen tätä kokeillut, mutta yhtä lailla en tiedä vastausta.

Ensimmäisessä pätkäpaastohuumassa (syksy 2006) oli muutama kymmentä yrittäjää; toisille sopi heti, toisille ei lainkaan ja toisille ei pitkän päälle. Tämä soturipuoli on lähtenyt liikkeelle tuon jälkimainingeissa ja vähän varkain, mutta samaa trendiä näkyy täällä: joillekin sopii ja joillekin ei. Eikä sitä taida voida selvittää kuin kokeilemalla 8)

Tuntuu että hiilareita oleellisempi on silti tuo rasva: jos syö vain kerran päivässä, energiatiivis ruoka on hyvä ratkaisu. Ja ainakin itselleni vilja ja tärkkelyspitoiset ruoat laukaisevat edelleen hassuja ahmimisreaktioita jos niitä jatkaa monta päivää... ja ne kyllä tapaavat näkyä painossa, toisin kuin rasva 8)

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

ViestiLähetetty: 2008-02-22 19:09:40 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Kiitos vastauksista. Jos minä sitten kokeilen. Joskus, paremmalla ajalla. Sitten kun olen valmis.

ViestiLähetetty: 2008-02-25 12:36:46 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Minuakin kiinnostaisi kokeilla kun olen lukenut Eleisonin ketjua ymv. Mutta en tieda voisinko olla juomatta kahvia kerman kanssa ja teeta maidon kanssa kun niissa ohjeissa oli etta keho tulkitsee nekin ruuaksi ja sais vain vetta tai yrttiteita ym.

ViestiLähetetty: 2008-02-25 13:00:32 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Minä kanssa pohtisin samaa, tuosta kermakahvista. Jos esim fast-5 ehdottomasti kieltää kahvin/teen ilman kermaa, niin antaa ainakin sen idean olla sitten. Mustana en kahvia juo ja ilman aamukahvia saan kärsiä 24/7 päänsärystä.

ViestiLähetetty: 2008-02-25 18:07:03 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

^^Mä jätin tänä aamuna kermakahvin juomatta ja kyllä se oli vaikeaa! Ei maistu tee niin hyvälle aamulla ja mustaa kahvia en pysty juomaan. Helpompaa oli aamusyömisen jättäminen, mutta kahvi kuuluu mun aamuun. Kai sitä tottuu olemaan ilman. Kyllä nyt illalla maistui kermakahvi niin ihanalle :D

[/url]

neilikan kampanjasivu

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00