Moi, olen paluukarppaaja ja liityin keväteviin vasta äsken. Meillä näyttää olevan suht' samanlainen painonpudotus edessä
Itse kyllä luotan tähän rasvalinjaan aika hyvin, kevyttuotteet ei ole hoikentaneet ketään, tietääkseni. Jotenkin olen ymmärtänyt karppauksen logiikan näin: ruumiin energian käyttö alkaa hiilareista, ja jos niitä riittää, saavat rasvat olla rauhassa. Jos hiilareita on vähemmän rasvojen "päällä", niin ruumis alkaa polttaa rasvaa nopeammin. Karppauksen alussa siis pyritään opettamaan ruumis rasvapolttoiseksi, en ole varma vaatiiko se ns induktion (alle 20hh/vrk). Itse vähentelen hiilareita niin alas kuin pystyn voimatta pahoin. Menen ihan vaan perstuntumalla, on helppoa jättää vilja, pasta, peruna ja riisi.
Sinun elämäntilanne lasten kanssa on vaikea elämänmuutoksen kannalta. Mutta tarvitseeko sinun tehdä eri ruokia itsellesi? Lapset saa mitä he ovat saaneet tähänkin saakka, sinä korvaat pastan, riisin ja perunan salaattipedillä! Voithan leikata jäävuorisalaattia valmiiksi kannelliseen astiaan jo aamulla, se säilyy koko päivän. Tällä tavalla et sorru siihen "helpompaan" - lapsille keitettyihin lisukkeisiin.
Ehditkö liikkumaan yksin ollenkaan?

79 kg = BMI 29 lievä lihavuus
68 kg = BMI 25 normaalipainoHuomispäivään uupumatta uin.
Kuvassa norsu norsun selässä, korvieni välissä 65-kiloinen viehko nainen. Miksi tämä ristiriita?