karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-08 07:48:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-02-28 17:58:50 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Oot ihan yhden Santerin näköinen tuossa kuvassa, voisit olla jopa sen sisko :shock: Siis naisellisella tavalla Santerin näköinen tjtsp :oops: Onnea soturointiin ja kiva että se on sujunut hyvin. Täällä ei juuri nyt oikein onnistu :?

ViestiLähetetty: 2008-02-29 10:38:17 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Möhköfantti kirjoitti:
Oot ihan yhden Santerin näköinen tuossa kuvassa, voisit olla jopa sen sisko :shock: Siis naisellisella tavalla Santerin näköinen tjtsp :oops: Onnea soturointiin ja kiva että se on sujunut hyvin. Täällä ei juuri nyt oikein onnistu :?

onko se santeri joku sun suuri rakkaus? ;) oon kyllä aika poikamainen ollut aina ja kasvot on aika kulmikkaat.

2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408

ViestiLähetetty: 2008-03-01 14:28:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

etanainen kirjoitti:
Möhköfantti kirjoitti:

onko se santeri joku sun suuri rakkaus? ;) oon kyllä aika poikamainen ollut aina ja kasvot on aika kulmikkaat.

Santeri on yhden mun lapsen isä :oops: :wink:

:|

ViestiLähetetty: 2008-03-02 12:06:52 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

helou. kai mun ny sit täytyy tulla tännekin purkautumaan. :lol:
eli tässä seuraavan 2 viikon suunnitelma: EI JÄÄTELÖÄ (eikä siis muutakaan hiilarihöttöä) VAAN PALJON RASVAA ja PROTEIINEJA!
onhan nytkin mennyt paljon rasvaa ja prodea, mutta toi jäde on varmaan pahasta.
on se kyl kumma: jos en merkkaa syömisiäni tarkkaan ylös niin saan muka syödä MITÄ VAIN... eli täytyy taas merkata kaikki laskuriin, jotta pysyn ruodissa.
ai niin. luettiin tossa koko aamu ukon kanssa KARBUSYNDROOMASTA yhessä viime vuoden ketjussa. :smt047 :smt119 :smt104 ja HUH HUH
huima painon nousu karbulla yhtäkkiä. kannattaako tupakanpolttoa lopettaa noin äkkiseltään! ??? sehän voi olla vaarallista :?:
muutenkin oli tosi mielenkiintoista keskutelua. eipä oo ny karbulla sitä ongelmaa. mahtakohan hän polttaa tällä hetkellä? (mitä mä sitä täällä kyselen ... :wink: )

ViestiLähetetty: 2008-03-04 17:18:19 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

3. viikko hyvää vauhtia menossa.
nyt oon sit ollu tarkkana pähkinöiden kanssa. ne on varmaan turvottanut ja nostanut painoa. sekä tietty se yks kostea vkl. [-X
nyt oli paino kotona aamulla 60,5 ja uimahallissa just ja just hieman yli 60. :)
olo tuntuu kivalta. paitsi tänään varmaan ei oo parin tunnin päästä mikään kiva olo, ku pitää mennä yhteen koulutukseen 18-19.30. vaikka kyllä mä nyt jotain purtavaa ehtisin sinne ostaa - höh. miksi en sitä ajatellut??!?! däääm.
eli tää lähtis nyt kauppaan, vaikka piti tässä roikkua. :roll:
uskon että kalorit on ollut aika lailla 1800-2000 tai enemmänkin, koska en oo rajoittanut syömisiä mitenkään vaan syönyt niin että napa roikaa 4 tunnin ajan iltaisin. ja kookosöljyä otan 3-4krt päivässä kunnon satsin.
palaillaan.

ViestiLähetetty: 2008-03-11 11:24:24 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

nyt 4. viikko... Tämän viikon aloitin sunnuntaina ERI TAVALLA. Nyt syön 2 ateriaa päivässä; ekan siinä 14 aikaan ja siihen kuuluu 2 munaa. aika sopiva annos ja siinä saa suolaakin sit hiukan lisäiltyä, kun muuten ei tulis oikeen lainkaan suolaa. Vaihdoin tähän rytmiin, koska en aio elää loppu elämääni syöden vain iltaisin; jossain vaiheessa on pakko kuitenkin syöpötellä muulloinkin. Enkä tiedä mitä järkeä mun kohdalla on tuosta 18-22 välisestä syönnistä. Kun en kuitenkaan pysty syömään tarpeeksi tai jos syön oikein paljon niin tulee huono olo.
eiliset syömiset: 2 munaa paistettuna voissa, lehtisalaattia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, salaatinkastiketta, manteleita, uunissa haudutettua possua iso köntsä rasvoineen (250g?), tummaa suklaata, kerma-rahka-mustaherukka mössöä sekä pitkin päivää 4 isoa annosta kookosöljyä (tänä aamuna punnitsin ja näytti 12g!!).
no niin. mutta tänään taas syön 2 munaa(keitettynä), kookosöljyä, possua, salaattia, manteleita, tomaattia, paprikaa, kurkkua ja varmaan tummaa suklaata, kermaa, marjoja, rahkaa...

MUOKS: uimahallin vaaka näytti himpun alle 60kg. :) ja kotonakin 60,3. jee! - taas laskusuunta.

ViestiLähetetty: 2008-03-17 10:28:28 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

helou.
edelleenkin sama ateria-systeemi. ja sopii mulle. :) (=öljyä pitkin päivää sekä pari munaa 13.30-14.30 aikaan ja muut syömiset 18 jälkeen.) mä oon nyt vähän vieraantunut tältä karppi-palstalta. (*kuiskaa*: on sen verran paha tuo vauvakuume, että nuo toiset palstat on seuratumpia mun koneella kun tää... ;) )
karppaus sinänsä on mun juttu. paitsi lauantaina päätin heittää aivot narikkaan: söin litran jäätelöä, puol pussia juusto-palleroita (siis Taffeleita) sekä n.15-20 karkkia. Eli edelleenkään toi karkinsyönti ei karkaa käsistä, koska tiedän että ne on viimisin juttu mitä haluan syödä. Noissa juustopalleroissa on 51gH/100g ja se pussi on 200g. Eli ei tuosta nyt niiiin kauheesti hiilaria tule; muista epämääräisistä aineista en nyt jaksanut skitsota.
paino-politiikkaan en nyt puutu, kun on se aika kuukaudesta ja olo on kuin potkupallolla.

ViestiLähetetty: 2008-03-21 08:53:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kuva

Hyvää pääsiäistä etanaiselle!

ViestiLähetetty: 2008-03-21 09:29:32 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

oi kiitos, samoin!!
ihana kuva!! :) OIKEIN MUKAVAA PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE MUILLEKIN!!!

on muuten niin harmaa aamu. VAIKKA aurinko paistaa eikä mikään vois olla paremmin, mut tää on tätä naisen eloo... Kaikki olematonkin harmittaa.
ja sit oikeesti jalkoja särkee. (äh, nyt tuli se mainos mieleen: "eiku jalkoja särkee..." :D ) Tein vähän takareisi -reenii ja sen huomaa... :|

no, laitetaan nyt jotain omaa napaa, kun kerran tähän jotain raapustelen. ku kuitenkin joku luulee et mul on oikein asiaakin.
karpisti mennään edelleen. nyt syön taas se 3 ateriaa päiväs: eilen ensin 1 muna 12 aikaan ja sit 2 munaa 14 jälkeen. Ja kotona illalla: merilohta, salaattia, kurkkua, salaatinkastiketta, maksamakkaraa, manteleita, partista, mustikoita, kermaa, lasi punkkua sekä pari possun mitä ne nyt on: öö kyljyksiä? sellasia aika litteitä, mis on pieni luu ja rasvaa sivuissa. heh heh...
+ 2 suklaamuru -coocieta. ällömakeita, mutta ihan hyviä. Oli pakko ottaa kaverin vauvan kunniaksi. Eilen käytiin siis katsomassa vajaa 5vrk ikäistä tyttöä. :smt050 SULOINEN!! tumma tukka ja pulleat posket. ;)

Hei miettikääs!!??!?
oonkohan mä nyt aikalailla parantunut mun syömishäiriöstä? Kun en oo kohta moneen viikkoon merkannut syömisiäni kalorilaskuriin; eli en oo LASKENUT mitä syön VAAN syön kun on nälkä ja sen verran että tiedän syöneeni ja KARPISTI! Kyllä on aika paljon elämä helpottanut kun ei tArtte stressata. Ja mulle on nyt tärkeetä syödä monipuolisesti, nauttien ja LIHOMATTA. Ja aika hyvin onnistuukin; paitisi jos syön 200g suolapähkinöitä... [-X :mrgreen: hiukan niihin tulee himo; siksi en taas ostakaan niitä ainakaan kahten viikkoon. Ne on nää naisten vaivat kun laittaa meikän popsimaan mitä vaan ja paljon ja surutta jne..... No, jäätelöön en oo taas yli viikkoon sortunut eikä edes tee mieli. pystyin hyvin olemaan muutaman viikon (3? ei ku 2 sentään) ilman ja sit taas annoin itseni syödä niin paljon ku napa vetää.

p.s. ai niin. sitten täytyy tunnustaa: :oops: :smt036 :smt120 :smt110 heh. vauvakuume on todella iskenyt, ja päätettiin jättää ehkäisy. sillee et tulee jos on tullakseen. no, pakkohan mun on sit tuolla vauvakuume palstoilla pyöriä ja sieltä bongasin GREIPPIMEHUN, jolla on suotuisia vaikutuksia rakautumiseen. eli juon n. 1½-2dl sitä päivittäin. harmittaa kun siinä on aspartaamia ja asesulfaamia. höh. ettehän hiisku kenellekään?? :smt080

ViestiLähetetty: 2008-03-21 10:16:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihana kuulla, että olet ottanut rennommin etkä stressannut syömisistä :hug: Vauvakuumeiluakin vaikuttaa olevan ilmassa :wink: Jaksamista ja kaikkea hyvää!

ViestiLähetetty: 2008-03-22 12:31:23 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

juu. syömisten puolesta olen tyytyväinen; ei enää tiukkaa laskemista. :)

jaaha: mutta mutta. mulla on varmaan jotain lievää masennusta. Tapahtui eilen: aamulla heti aurinko paistoi ja mua ei olsi voinut vähempää kiinnostaa. olin yöpaidassa 12 asti. en olis halunnut lähteä ulos. tein kyllä kotitöitä, mutta enimmäkseen istuin koneella. riitaa oli miehen kanssa. pillitin sitä sitten ku mua oli loukattu. lähdin kotoa ja pillitin koko päivän!! kaikkia mahdollisia asioita. (ei oo ees pms oireita, ku ne meni kai jo) kaikki ahdisti. illalla en enää jaksanut kiukutella miehelle, se on niin ihana kuitenkin vaikka ärsyttävä. ;) puhuin sitten tuntemuksistani ja pillitin taas. no, yön sain nukuttua. mut tänään taas oon ollu ihan maassa. en jaksais mitään. puin äsken vähän vaatetta kun ex tuo lapset kohta. ruokaa oon tehnyt, mut pakko. kävin terassilla haukkaamassa happea mut se aurinko vaan ärsytti, ja se että nyt pitäis olla ulkona ja nauttia hapesta ja auringosta ja linnunlaulusta. ja silti vaan on pala kurkussa ja itkettää. Oikeastaan koko talvena en oo ulkoillut sekuntiakaan. äkkiä vaan sisälle ja aina väsyttää. nyt on kyl tosi paha tilanne; vielä helmikuussa aattelin et ihanaa; päivä pitenee. mut nyt sekin vain ahdistaa. vai onko tää vaan jotain työperäistä, kun on kauhee työtahti ja sitku ei enää tartte mennä töihin niin sitä vaan antaa itselleen luvan olla. Vaikka kaikki muut varmaan tekee kaikkea kivaa... paitsi mä. peitto vaan korviin.
jotenkin ruokahalukin on mennyt, jotkut ruuat suorastaan oksettaa mitä ennen ahmin. no, ei pelkoa: kyllä mä syön.
Nyt alkaa helpottaa OKSETUS: otin 10 aikaan kookosöljyä, ja 11 jälkeen söin avokadon muussattuna kermaan ja reiluun kaakao/tummasuklaa satsiin. JA SEN JÄLKEEN alkoi kauhea oksetus olo. voi johtua tuosta kookosöljystä... tai avokadosta, joka ei kuulu mun lemppareihin, mut söin väkisin kun isä toi yx päivä ja nyt ne alkaa olla jo tosi pehmeitä. nyt sis etova olo meni jo melkein pois. huh huh . luulin jo et joudun oksentamaan. - ei sentään.

*huoh* mitä tekis. mikään ei kiinnosta. miten saan taas itseä tiistaina niskasta kiinni ja töihin. ???! voi olla että tää on sitä väsymystä ja menee ohi kun keho on levännyt tarpeeksi. eli parempaa ens viikkoa odotellen.

ViestiLähetetty: 2008-03-22 13:31:35 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

no just joo. kävin tekemässä pari masennus-testiä, ja molemmat näyttäis masennusta... toivotaan et tää on nyt hetkellistä.
kohta tarttis lähteä kauppaan... no, on täs viä muutama tunti aikaa.

ViestiLähetetty: 2008-03-31 10:06:16 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

pitäiskö mun jatkaa täällä vai siirtyä taas tonne tavalliseen päikkyyn?
no, pysyn täällä niin kauan että joku heittää mut pihalle! ;)

No, niin. Olotila on edes hiukan parantunut tuon edellisen viestin jälkeen. Nyt vkl meni jo iloisemmin mielin. Huomasin sen siitä kun kaikki tekeminen ei ollutkaan enää niin vastenmielistä vaan kaikki kotityöt sujui ahdistelematta. JA LISÄKSI sain itseni vesi-juoksuun SEKÄ lenkille eilen! :) 45min molempia! :) :) kylläpä tuli liikuttua ja ulkoiltuakin. oon ihan ylpeä itsestäni! on se kiva että ilamt alkaa lämmetä. En tuosta valoisuudest aja kellojen siirrosta niinkään välitä. On vaan vaikeampi taas nukkua illalla ja aamulla ei pääse ylös sängystä. Mikähän tuohon auttais? Mä olen tullut siihen tulokseen että MÄ NUKUN HUONOSTI!! Vielä pari kuukautta sitten nukuin kuin tukki; illalla kellistin sänkyyn ja aamulla nousin ylös. Nyt pyörin, kierin ja kääntyilen koko ajan. Niskat on jumissa, päätä särkee! Ja siis tottakai tuo mun yläselkä on edelleen kaiken pahan alku ja juuri! En saa kunnon asentoa kun sitä kivistää. Mä olen paljon nukkunut MAHALLANI, mikä on nyt sit alkanut kostautua, ja joka yö pitää oikein keskittyä siihen etten mene mahalleni! Täytyy ostaa sellainen tyny, jonka kanssa ei voi nukkua kuin kyljellään tai sellään. Sellainen mulla olikin vähän aikaa lainassa vuosi sitten, ja kun siihen tottui niin hyvältä se tuntui. miten oon niin vaikeeta mennä ostamaan sellainenkin, jos se kerran auttaa?!?!? (no, rahat on finito ja jossain täytyy säästää - eli TERVEYDESSÄ??!?!?)

Syömisistä: lauantaina otin taas laskuria käyttöön. Muuten olen kyllä sisäistänyt tän karppauksen, mutta kyllä sitä rasvaa edelleen täytyy oikein lisäämällä lisätä että tulee tarpeeksi. Tai no kai 60% energiasta riittää, mutta mä haluaisin 70%... En tiedä mikä pakkomielle mulla on tohon lukuun?!?!?!? Hiilarit pysyy hyvin siinä 30-40g:ssa, vaikka en laskiskaan. Ja jos en jois greippi-mehua niin ne olis 20g. Tarviiko ne nyt noin alhaalla ollakaan? no, ei kai ihan. ja tuleehan tuohonkin sitten joskus vaihtelua. eli keskimäärin 30-40 joka tapauksessa, mikä on hyvä mulle.
Paino oli taas yli kilon enemmän uimahallissa kuin viimeksi käydessä.... vai olenkohan katsonut oikein? 61,jotain näytti. Nyt olin kyllä syönyt muna-metukka aterian ennen sinne menoa. ja poistumaakaan ei ollut vielä siihen mennessä tapahtunut.. :D
Eiliset muut syömingit: 3krt oliiviöljyä, sika-nauta jauhelihapihviä(itsetehtyä, nam), parsakaalia, kukkakaali-muusia, tomaattia, kurkkua, tummaa suklaata, oltermannia, paprikaa, sipulia ja himpusti kookosöljyä sekä 3dl GREIPPI-mehua ( ;) ). Mulle tuli reiluksi viikoksi ällö-olo kookosöljystä, joten en saanut sitä viikkoon alas. eilen sit otin hiukan .... Odottelen cocovilta sitä uuta makeampaa versiota. Voikohan sitä kookosöljyäkin ottaa terveydelle haitallisesti liikaa??!?! *pähkäilee*

KOHTA TULEE VUOSI TÄYTEEN KARPPIA. Täytyy oikein tsekata että koska...

Etanainen - taas mä istun tässä koneella yöpaitasillani ja mietin mitä tekis - tekiskö mitään. aurinko paistaa eikä mua taas kiinnosta se.

ViestiLähetetty: 2008-04-20 15:09:37 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

no niin. warriorit on ohi. ja jatkan päikkyä toisaalla.

viewtopic.php?f=11&t=33830

Tervetuloa vierailemaan ja kommentoimaankin!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00