Perjantai 7. maaliskuuta 2008Aamiaiseksi klo 04:00 keitettyä kananmunaa, maksamakkaraa, oliiviöljyä, porkkanaa, kukkakaalia, parsakaalia, tomaattia ja kurkkua. Jälkkäriksi tummaa suklaata.
Lounaaksi klo 10:00 jauhelihaa, oliiviöljyä, kesäkurpitsaa, kukkakaalia, parsakaalia, porkkanaa, tomaattia, paprikaa ja kurkkua. Jälkkäriksi tummaa suklaata.
- - - - -

Olen huomannut, että syön aina todella yksinkertaista ruokaa, vaikka kokkaan ja leivon tuolle toiselle osapuolelle päivittäin huomattavasti monimutkaisempia (karppeja) ateriakokonaisuuksia. En oikein tiedä, miksi tykkään syödä niin yksinkertaisesti, mutta jotenkin jo pelkät yksittäiset ruoka-aineet ovat niin ihania, ettei niitä halua sotkea minkään erikoisemman kanssa.
Huomasin aamulla sellaisen kamaluuden, etten syönyt eilen yhtään kaakaota missään muodossa, joten täytyi ottaa vahinko tänään takaisin ja syödä sitä kahteen otteeseen, ettei vain pääsisi syntymään mitään puutoksia

Voisin nyt esimerkin omaisesti listata tähän
päivän (fyysiset) aktiviteetit:
- joka-aamuiset keppi- ja pallojumppailut, lihaskunnot ja venyttelyt (noin tunti yhteensä)
- kaksi kävelylenkkiä (kaksi tuntia yhteensä)
- kauppareissu kävellen (molemmissa käsissä täysi kassi ja selässä reppu)
- pari tuntia siivoilua (imurointia, luutuamista yms.)
Illemmalla tulossa varsinainen liikunta eli todennäköisesti n. 2 h intervalleja crosstrainerilla ja kuntopyörällä.
Ihmeesti ollut energiaa tänään, vaikka nukuin viimeyönä vain pari tuntia ja aloitin päiväni jo ennen yhtä yöllä. Jostain syystä joka kevättalvi toistuu sama kuvio: muutama yö menee parin tunnin unilla ja pari seuraavaa yötä 5-12 h, sitten sama kuvio alusta. Eipä tämä tosin mitään haittaa nyt - viime vuonna tämä "hiukan" häiritsi ylioppilaskirjoituksiin valmistautumista. No, saipahan vähän lisää haastetta siitäkin

(Siis sen lisäksi että olin 38-39 asteen kuumeessa.)
Kiitos kaikille kommenteista! Mukavaa, kun on käynyt vieraita. Kiitos siis kuukuselle, Mimililille, tuille ja Dumpolle käynnistä

Mimilili, olin ainakin katsovinani, ettei natriumglutamaattia tuossa ostamassani maksamakkarassa olisi. Yleensä tuollaiset tuotteet jäävät kauppaan juuri E-koodien takia, mutta nyt ajattelin, että harvoin syötynä niillä ei ole niin hirveästi väliä.