:wink: Hei ja tervetuloa joukkoo tiivistymään!!!
Mittanauhaa kannattaa tuijotella ja tavotevaatteita mallata sillo tällöi, ni kyl se painoki joskus tippuu, ajan kanssa...
Ja opetella syömää nälkää, ei mielitekoihin... niistä mieki pääsin eroo, vaik entinen tunnesyöppö olenki... karppaus paransi miut siitä...
Mie söin enne kans monta kertaa päiväs ja liikaa, ja huomasin, et en tarvia enää nii paljoa, en ees aamupalaa...
Lapsille ostan joskus myös ei-karppia, mut aika harvoi... kaapista ku löytyy vaa karppia, syö sitä, mitä on...
Ja ottae huomioo, mitä olen täs karppauksen aikana kokenu, ni entisel tyylil oisin paisunu entisestää... (tästä tosiaa tuli elämäntapa ja elämä koki rajun muutoksen...)
Nii, kannattaa lukasta parikin kirjaa aiheesta ja kokeille, mikä tyyli tepsii ja mikä "kolahtaa" helpoimmin päähän, ni noudattaa sit sitä...

Iteki lukenu montaki kirjaa ja Atkins oli se, mitä miun tyyli on...
Liikunnasta sanosin sen, et mie pakkoliikuin vuosia, enkä nauttinu siitä yhtää... sit vasta ku aloin liikkua sillo ku huvittaa, ni alko olla kivaa... ja nyt liikun omaks ja lasten iloks...

Mulla lähinnä ongelmana se etten muista syödä. Syön sit kun on nälkä, mutta just sitä hiilaripöperöö eli nopeeta olen hotkinut..leipää..yih.. joka ei todellakaan anna mitään. Rakastan vihanneksia ja vettä mutta arvaapa vain, muistanko itse niitä nauttia vaikka kaikkia ystäviäni kiusaan ainaisella muistuttamisella
Vuosia olen jo näitä lueskellut ja tiedän että just karppaaminen on se mun juttu. Ainoa mikä tässä nyt on se "musta-aukko" on todellinen rasvan määrä päivittäin??
Kun sitä vaakaa ei ole ja olettaisin painavani about 80 kiloa,ainakin 15 pitäisi lähteä ( no ainakin 10!!) ja ihan elämäntapa inkkari eli karppi haluaisin olla. Tähän juttuun uskon ja ihailen toisten aikaansaannoksia välillä ihan oikeasti huuli pyöreenä
Juuh..goottirokkii kovalle ja kuullokkeet korviin ja mammakin hyllyy pitkin kylänraittia vallan hurmoksessa