tulin nyt pikaisesti nettiin. alkoi sen verran ottamaan päähän appiukon kommentit, vaikka hänen poikansa henki onkin ollut hiuskarvan varassa.
Eli mieheni sai ma-illalla aivoverenvuodon. Illan tapahtumat tapahtui nopeasti 20.30 itse tulin kotiin ja ambulanssi haki miehen sit jo 22.30. Tilanne näytti todella pahalta ja itsekin jo luulin että peli on menetetty. mies vietiin polille ja siellä saatiin diagnoosi ja meille vain kerrottiin että mikä tilanne on. Että turkuun viedään ja ehkä leikataan.
No, nyt on vasta keskiviikko: mitään leikkausta ei ole tehty ja PUHUINKIN JO MIEHEN KANSSA!

eli näillä näkymin kaikki hyvin. Tietenkin on vielä pitkä toipuminen mutt amulle riittää tällä kertaa tämä! päivä kerrallaan eteen päin. Vaikea on uskoa että oikeesti ollan nyt tässä kohtaa ja mies on selvinnyt! ihan uskomatonta. Viimeksi olen nähnyt hänet nukutettuna ja letkuissa.

No, arvatkaa vaan että nyt tää on SEN ATKINSIN SYYTÄ! ja tänä aamuna viimeksi appiukko sanoi että: "lakkaa säkin jo syömästä tota suklaata, ja alat syömään normaalisti" Mä söin aamupalaksi palan 70% suklaata, maitokahvia, munaa ja avokadon. Kai mä nyt oon sit seuraava sairaalassa!!!?? Voi että laittaa kyllä vihaksi. Ja kun todellisuudessa mieheni ei oo ees ollut viime aikoina kovin karppi vaan on syönyt leipää, jäätelöä, suklaata ja aika lailla normiruokia. kukaan ei vaan usko sitä. Eli syynä ei tietenkään voi olla KORKEA VERENPAINE, STRESSI, HULLUNMOINEN URHEILU (25km pyöräilyä joka päivä, pari-kolme mertaa viikossa punttis siihen päälle jne). V*TU!!!! Tottakai miehen olis tätynyt syödä niitä verenpaine lääkkeitä ja ottaa rauhallisemmin, mutta kun kaikki tuntui olevan suht hyvin. Laihtumista tapahtui ja olo oli kevyempi. TOSIN viimeaikoina hän valitteli niskojaan kovasti, ja pääkin oli kipeä. Liekö sitten näitä oireita?
Noh. mun olo alkaa helpottaa, mutta vetää niin kiukkuiseksi tollaiset "syytökset"!!! Mä sanoinkin suoraan appiukolle, että jos tää ruokavalio vaikuttais sillä nagetiivisimmalla tavalla mitä kuvitellaan niin siellä aivoissa olis ollut TUKOS eikä vuoto!
No, jos viittitte niin kertokaa jotain kokemuksia tai tietoa tai muuten voisitte ottaa kantaa (ihan mitä vaan mitä tulee mieleen). mä en oo paljon jaksanut netistä kuuklettaa asioita. yritän saada voimia TYÖTÄ tekemällä. ja ihan hyvältä on tuntunut. Katsomassa en oo viä käynyt ku matkaa turkuun on parin tunnin matka. mutta huomenna menen. Enkä ole sitten hoitajiltakaan kysellyt tulevaisuudesta, kun oon aatellut että päivä kerrallaan ja kai ne sitten ajan kuluessa kertoo.
*huokaus*
etanainen
p.s. palailen viimeistään illalla linjoille.
muoks. to 29.5. muutin otsikkoa vähämmän huomiotaherättäväksi.

viewtopic.php?f=11&t=266252. pvkirja:
viewtopic.php?f=11&t=27408