karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-01 04:36:53

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Lötköä lötkömpi
ViestiLähetetty: 2004-08-07 15:36:56 
Poissa
sintti
sintti

Kertokaa pliis kokeneemmat,onko tällaiset oireet joita minulla nyt on lainkaan karppimaisia.olen ymmärtänyt että ihmiset noin yleensä virkistyvät ja tulevat energisiksi piankin karppamisen aloittamisesta.No,minulla ei toki ole huono olo (enää),mutta täysin lötkö ja voimaton.Ja päiväuniakin olen alkanut torkkua.Mahdanko olla joku luonnonoikku?En kuitenkaan aio lopettaa tätä,vaan jatkan ainakin 2viikkoa ja toivon että voimat palautuvat...Kiitän jo etukäteen jos joku kiltti viitsii vastata ja näin auttaa karppia mäessä.. :cry: [-o<

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-07 15:42:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Älä vain heti lannistu, kyllä se siitä! Itselläni ei ollut (muistaakseni) ongelmia alussa ollenkaan, aloitin silloin puoli vuotta sitten atkaamalla vajaan viikon, sitten otin vihanneksia mukaan. Toivottavasti olosi paranee!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-07 20:41:47 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos rohkaisusta,en tosiaankaan aio luovuttaa ihan helposti.Ja voinhan ainakin lohduttautua sillä että JOTAIN ilmeisesti tapahtuu...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-07 21:55:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Siirtymävaiheessa voi väsyttää, mutta jos ei mene ohi niin miten on, käytätkö Atkinsin ja Heikkilän suosittelemia lisäravinteita? Niitä tarvitaan varsinkin alkuvaiheessa, jolloin korjataan aikaisemman ruokavalion aiheuttamia vajauksia. Ja kun hiilarit on aloitusvaiheen alhaalla, ei kasviksista ja hedelmistä välttämättä saa tarpeeksi.

Viestin otsikko: Re: Lötköä lötkömpi
ViestiLähetetty: 2004-08-08 10:41:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

hille kirjoitti:
Kertokaa pliis kokeneemmat,onko tällaiset oireet joita minulla nyt on lainkaan karppimaisia.olen ymmärtänyt että ihmiset noin yleensä virkistyvät ja tulevat energisiksi piankin karppamisen aloittamisesta.No,minulla ei toki ole huono olo (enää),mutta täysin lötkö ja voimaton.Ja päiväuniakin olen alkanut torkkua.Mahdanko olla joku luonnonoikku?En kuitenkaan aio lopettaa tätä,vaan jatkan ainakin 2viikkoa ja toivon että voimat palautuvat...Kiitän jo etukäteen jos joku kiltti viitsii vastata ja näin auttaa karppia mäessä.. :cry: [-o<

Meikä suosittelee: Ota 2 x 1 gramman C-vitamiiniporetablettia päivässä. Kyllä olo piristyy!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-08 20:01:48 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Juotko varmasti riittävästi? Alussa iskee helposti nestevajaus. Näillä helteillä se normaalisti suositeltu 2 l/päivä ei riitä alkuunkaan. Ainakin meikäläisen kroppa vaatii lähemmäs viisi. Jos sinulla on puolen litran oluttuoppi, kukkamaljakko tms. niin pidä se tiskipöydän vierellä, ja vetäise sellainen pitkin päivää aina kun kävelet ohi. Siis vettä, meinaan. Vissy käy myös.

Jos se ei ole nestevajauksesta kiinni, niin kokeile sitten lisätä hieman hiilareita esim. mustikoiden muodossa, eli hus metsään, hus hus! :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-10 11:10:35 
Poissa
sintti
sintti

Kiitokset hyvistä vinkeistä!Olin ilmeisesti juonut liian vähän,joka tapauksessa olo on nyt paljon parempi kuin muutama päivä sitten.Mitään lisäravinteita en toistaiseksi ole syönyt.Kertokaapas vielä mitä lisäravinteita te olette käyttäneet... :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00