Laittelenpa tähän osioon kysymystä kun en nyt parempaakaan löytänyt. Sori jos on ihan dorka kysymys ja käsitelty jo miljuuna kertaa..
Miehestäni kyse, hän on tässä pidempään jo miettinyt että ryhtyisi eräänlaiselle warriorille, eli kerran päivässä yksi ateria. Miehellä kovin kiireinen ja stressaava, epäsäännöllinen ja reissaava työ, joten ajatteli että tämä voisi olla helpoin tapa päästä liikakiloista ja lisätä energiaa. Tuntuu muutenkin stressaavan ruoka-ajoista, joten mielestäni tämä kuulostaa luonnolliselta hänelle. Ei ole syönyt aamupalaa miesmuistiin, yleensä syö 2 kertaa päivässä.
Kysynpä nyt hänen puolestaan, että pitäisikö jotakin sen erityisempää ottaa huomioon kun syö vaan kerran päivässä? Monipuolisesti pitää syödä tietenkin, mutta mitä muuta olisi järkevä ottaa huomioon, olisiko joku siirtymävaihe käytävä läpi ettei annoskoot mene hirveän suuriksi ja että esim alussa jaksaa hyvin tms? Vaikka tuskin sitä nyt kertaistumalta jaksaaa jättimääriä syödäkään. Mies on ronskia tekoa, lihasta löytyy mutta myös ylipainoa. Auttaisiko alkuvaiheessa runsas rasva ja pienemmät protskut? Mies on siis kutakuinkin hyväkarppia syönyt tähän mennessä. Ihan siksikin kyselen kun meikäläinen ne sapuskat varmaankin hänelle tekee, onko jotain erityistä siis huomioitava. Vai onko se vaan niin että syö ihan normaalikarppia mutta vaan kerran

Itsekin olen pienentänyt lounaan tai jättänyt välillä pois, joten päivän varsinaiset ateriani ovat aamiainen ja päivällinen, joka siis sopii mulle hyvin. Illaksi tehdään sitten se yhteinen ateria.
Ryhdytäänkö vaan suoraan ihmiskokeiluun ja kuulostellaan, vai olisiko jotain vinkkiä antaa heti alkuun? Miten teillä on warrior lähtenyt käyntiin, onko se ollut ihan luonnollinen siirtymä vaan eikä mitään ongelmia, väsymystä tms ole ollut? itse en ole tähän perehtynyt enkä oikein koe olevani sen tyyppinen, kaksi, kolme kertaa on mulle se ateriamäärä, vähäisemmällä alkaa tuntua huteralta. Yritin tuossa haulla hakea mutten ilmeisesti osannut kun en oikein mitään ihmeempää löytänyt, joten kaikki vinkit, kokemukset otetaan vastaan, varsinkin miesten kohdalta (vai lieneekö sillä väliä..).