Täällähän minä

!!! Olen ollut kiireinen kärsäkäs. Päivä on mennyt satoa keräten ja kuivattaen. Päivällä istuttiin ja siistittiin iiiiso kasa sitruunamelissoja kuivattavaksi. Hirmu työ, mutta kuivattua on vasta vähän yli 80g

! Siis kuinka kevyiksi ne meneekään

. Nyt sitten pitäis suunnitella ensi kevääksi ihan bisnestä. Pitäis mennä keskustelemaan ja selvittämään mahdollisuuksia. Pelto pitäis saada salaojitettua.... vaikka mitä!
Syönytkin olen päivän aikana.
Aamulla meni 2 siivua metukkaa pikkusiskolla täytettynä, pähkinöitä, pari siivua kylmäsavulohta, savukylkeä paistettuna herkkisten ja sellerin kanssa, kurkkua ja yksi tomaatti. Jälkkäriksi turkkilaista kermalla länträttynä ja mukillinen kermakaakaota kookosööllä ja mintulla. Ja sitten pahapaha liidelin 75% suklaapatukka. Mies osti reissussa ollessaan liidelistä kaikenlaisia suklaita, siis %suklaita. Paha juttu mulle.
Iltaruokana oli jauhiskeittoa kookosööllä ja siivu oltermannia.Iiiiso hali kaikille jotka täällä on minua kaivanneet

!!
Lillis, toivottavasti olo on jo parempi sulla!!
arny,
Fauna, hengähdetty on jo ihan liikaa kun on sairastettu. Nyt taas voi tehdä kaikenlaista. Juuei "terveys"kylpylää ei nyt kaivata, kun halutaan pysyä terveenä. Jatketaan oravanpyörässä juoksua
Milkshake, ei tullut. Kotona ollaan ja hommia tehdään. Ehkä nämä silmät ovat hiukan paremmat. Aurinko on hiukan jostain nurkasta näyttäytynyt. Ei kuitenkaan kunnolla.
Paukka, olen itsesuojelua jo jonkun verran harjoitellut, ollaan pidetty sellaisia pienimuotoisia kursseja. Haluais ihan kunnolla oppia itsensä suojelua ja tuo krav maga on sekoitusta kaikesta, niin nyrkkeilystä, pudolajeista kuin muistakin. Tottahan toki ihan urheilunkin kannalta tykkään ottaa, mutta näin naisena on mukava tietää, että pystyn puolustamaan itseäni. Judo olisi ollut kiva, mutten kestä niitä heittoja, siis lantioni ei kestä.
Murupallero, täällä minä!! En ole hukassa, ihan vain kiireessä. Isot halit sulle
Nielikki, edelleenkin, täällä minä

. Ei teidän tarvii olla huolissanne, ihan vain työntouhussa.
Nyt mun täytyy mennä taas. Jatkan melissojen kuivatusta, poitsu tuli yökylään ja muutenkin valmistella nukkumaan menoa. Ai niin, ens viikolle sain labra-ajan, jossa katotaan verenkuva ja kilpirauhaset. Väsyttänyt on kovasti, voisin nukkua päivän läpi. Aamulla en millään saa itseäni ylös. Toivottavasti löytyy syy ja selitys.
Tuun teidän luo kun päivät vähän rauhoittuu, joten ystäväiseni, koittakaa jaksella ja voikaa hyvin

!!!