karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-31 00:59:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1542 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 172 73 74 75 7678 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-10-25 16:42:24 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Lillukkamurunen, kyllä sinä aina osaat minut saada hiljaiseksi ja noloksi :oops: No, tietty oma äitykkä on mahtava ja ne lapsenikin, mutta ite siinä välissä...... fyysiset geenit ainakin tuli isukilta, sellainen valtavan pitkä ja muutenkin iso mies, äiti kun on sellainen balleriinavartaloinen ollut aina ja pienikin kooltaan. Olisin mieluusti ottanut sen balleriinavartalon itelleni.

Turre, kiitti kukista :D !!!

Olen ollut koko päivän pihalla ja laittanut sitä talvikuntoon. Kasvihuone on nyt tyhjennetty ja rojut sinne kasattu. Kompostit tyhjennetty kasvimaalle, kesäkukkien kuolleet varret revitty pois, porkkanat nostettu (vielä on palsternakat pellossa), grilli viety säilöön, sirkkelöity lautoja, haravoitu jne. Eli luomupunttista tälle päivälle.

Mikähän mulla suussa, kun aamusta asti on ollut kitkerä maku siellä. Ei auta mikään, ja kitkeryys maistuu ruuissakin, tai siis ruuatkin maistuu kitkerälle, eikä tuo poistu suusta ollenkaan.

Äsken vetelin poskeen smetana-aura-sipuli-herkkispossua, haudutettua kukkista isolla voimäärällä ja kaaliraastetta oööllä ja balsamicolla. Jälkkäriksi meni pala suklaata... ja toinenkin.... ja kolmaskin.....

Olo on nyt sellainen että vois oikaista sohvalle ja rentoutua....

ViestiLähetetty: 2008-10-25 16:50:17 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Oikase ihmeessä ittes sohvalle! Se lienee ansaittua tuommosen luomupunttiksen jälkeen. Mun pitäis vielä viimeiset mullan jämät heittää jonnekin piiloon, että saadaan kivet pihaan. Perhana on vaan niin märkää ja aika savistakin tällä kertaa, saas kattoa, liikkuuko!

Miellyttävää illan jatkoo!

ViestiLähetetty: 2008-10-25 16:52:55 
Poissa
susikarppi
susikarppi

Heipparallaa Dumposeni! Luin kuulumisiä ja onhan teillä taas kaikkia värejä elämän paletista. Kaikki on sanottu tällä jo...mutta kyllä te tosiaan pärjäätte. Teemu on loisto kaveri jolla on tunne-elämä kunnossa ja se on tärkeintä!

Mulla on vatsuri päällä, mikä lie norovirus taas, olen petin pojalla ollut torstaista. Välillä käynyt jalkeilla jotain sähköpostia rääpimässä kasaan ja taas takas. arttu on korvatulehduksessa joten yksin ei ole tarvinnut sairastaa :D On katsottu hyviä elokuvia kuten Nallepuh ja möhköfantti jne..

Mukavaa lauantai ehtoota sinne telle..halien kera. :hug: :hug:

Kampanjasivuni

se hetki ennen aamun valoa
suden hetki
ja minun
-diesel-

iHerb alekoodi DOZ228 tällä saat ensimmäisestä tilauksestasi 5$ alennusta

ViestiLähetetty: 2008-10-25 17:22:44 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Marsu, niin minä taidan tehdä kun pääsen tästä koneelta irti :lol: Ai niin, minäkin levitin 3 säkkiä multaa kukkapenkkiin...

Fauna, sulle jo totesin tuolla, että taidettiin joku kirous päällemme imaista sieltä savon lähteistä :roll: , teillä vielä pahemmin. Ei teilläkään ole taidettu tervettä päivää nähdä sen reissun jälkeen :roll: Itelleni yrittää vain sellainen pieni flunssanpoikanen, mutta senhän minä nujerran. Isot halit sinullekin :hug: :hug:!

Niin, unohdin kertoa, että tulokset tuli Oulun reissulta. Poitsulla kaikki kunnossa, niin veriarvot kuin magneetitkin. Kuvissa ei löytynyt mitään. Tai no, aivot ja luut, muttei mitään sinne kuulumatonta 8)

ViestiLähetetty: 2008-10-25 18:21:19 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Veli soitti tuossa ja kertoi olleensa kursseilla, siis joku funktionaallinen ruokahommajuttu.... no, se vetäjä sanoi, että rasvaa pitää runsaasti syödä, ite vetää, olikohan 6 ruokalusikallista öljyjä päivässä, 2 oliiviöljyä ja loput kookosöljyä suoraan purkista. On laiha kuin pajunvarsi. Että sellaista....

ViestiLähetetty: 2008-10-25 22:37:33 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Minä täällä yksinäni kukkuilen :roll: .... hiljaista on..... pitää odotella kun kuivurissa on persiljat, eivätkä ole vielä valmiina....

ViestiLähetetty: 2008-10-25 22:41:14 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Et sää täällä ihan yksin ole! Viikonloppusinkkuäiti lounaiskolkasta ilmottautuu mukaan.. laskeeko tuommonen kuivuri sen vertaa tuoksuja läpi, että huushollissa tuoksuu edes vähän sadonkorjuun tunnelmaa?

ViestiLähetetty: 2008-10-25 23:07:21 
Poissa
taistelukala
taistelukala

No kiva kun ei tarvii yksin täällä seilailla 8) . Kyllä laskee ja täällä haisee persiljalle! Minttu ihan mahoton, samoin timjami, silloin koko talo on niin aromien täyttämä. Oho, ollaan jo yli puolen yön. No, onneksi kellot siirretään taakse päin, saan yhden lisätunnin :mrgreen:
Olen tässä yrittänyt löytää netistä noita lapsuuden murha-arvoituksia, siis sarjassa Matti ja Maija asuivat yhdessä..... jne. Vaikea löytää....

ViestiLähetetty: 2008-10-25 23:16:19 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Kyllä sitä pitää olla hölömö. En ole mennyt salille pariin päivään sen takia, kun on tuo flunssa kolkutellut ovia. No, meikä menee kuitenkin tänään pihalle hikoilemaan tuuleen ja kylmyyteen.... :roll: ..... nyt sitten kittaan munkkitippoja, kun kurkkua kaihertaa ja yskittää.... että sellainen puupää täällä.....

Enää hiukan kosteaa, ei pitäis pitkään enää mennä.....

ViestiLähetetty: 2008-10-25 23:20:56 
Poissa
Myy-karppi
Myy-karppi

Minäkin vielä yökukkumassa, etsimässä tietoa infrapunasaunasta... :roll: Toivottavasti yrtit kuivuvat pian valmiiksi, niin pääset unten maille. Hyviä öitä! Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-25 23:28:30 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Moi arnyek, minä täällä kuivattelen juuri infrapunalla noita yrttejä :mrgreen: . Juu, eiköhän ne ole kuivat, lähdenkin tästä pehkuihin. Hyvää yötä kaikille ja mukavaa sunnuntaita!!!!!

ViestiLähetetty: 2008-10-26 09:20:44 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Huh-huijjaa! Kylläpä myrskyää :roll:

Hyvää talviaikaa kultapallerolle ja ihanaa sunnuntaita :smt007 :hug: :hug:

Hiteen kaikki mielen mustuus,
me suoritamme itsemme tästä
retkestä kuin enkelit. Asiat
käyvät hyvin, peijakkaan hyvin,
eikä yhtään syytä päätä kallistella.

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-10-26 13:24:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Täällä pohjanmaalla myrskyää kanssa. Ei mitään toivoa lenkistä tänään :(

ViestiLähetetty: 2008-10-26 14:04:30 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Ja niin myös täällä keskisessä Suomessa. Uskaltaisko lähikauppaan? Jäi äänestysreisulla k****apaperi ostamatta...

ViestiLähetetty: 2008-10-26 16:01:36 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Mukavaa iltaa kaikille kävijöille ja käymättömille :D !! Täällä ei minun mittapuun mukaan myrskyä, siis vain mukavasti tuulee. Ollaankohan me jääty jotenkin paitsioon tuosta myrskystä :roll: Hapeton tila mulla kyllä on, mutten voi lähteä ulos lenkille, kun flunssa yrittää nyt ihan tosissaan päälle. Ja viime kävelylenkistä jäi lantio kahdeksi päiväksi kipeeksi.

Mässytettyä on tullut taas kaikenlaista :roll: , katkiksia juustolla, kurkkua pitkä pätkä, 1 metukka oltermannilla, 2 metukkaa piparjuurella, kreikkalaista aurinkosiemenillä ja kookoshiutaleilla, %suklaata 4 palaa ja muutama läkeroli. Liedellä on jo monta tuntia hautunut läskipossua ja kaalta kermassa. Siinä sitten ilta-ateria.

Mulla on tapahtunut outo ilmiö, mun tissini on kasvanut kovasti :shock: . Siis paino on ja pysyy samana, mutta tissit on ruvennut pursuamaan ulos nykyisistä liiveistä :shock: . Menkat on mennyt ohi, joten siitä ei voi olla kyse. Mulla on yksi ihana tunika, mutta se ei mahdu enää mun päälle tissien takia. Pliiis, voiko joku selittää!!

ViestiLähetetty: 2008-10-26 16:17:59 
Poissa
sitruskarppi
sitruskarppi

Voitaisko tehdä vaihtarit - minun rintsikat alkaa nykyään huutaa jo tyhjyyttään :roll: Vielä kuukaus-pari sitten sopivat rintsikat oliki tänää jo tyhjää puolillaan.. onhan se kiva ku laihtuu, mut.. ois ihan kiva jos jäis muutakin jäljelle ku enormous ass :lol:

Sulla ei vissiin oo raskautumisepäilyjäkään ilmoilla, että vois siitä johtua? :)

ViestiLähetetty: 2008-10-26 17:49:04 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Kukkalähetys kultapallerolle

Hiteen kaikki mielen mustuus,
me suoritamme itsemme tästä
retkestä kuin enkelit. Asiat
käyvät hyvin, peijakkaan hyvin,
eikä yhtään syytä päätä kallistella.

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-10-26 18:17:44 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Ekkönää höperö ystävä ymmärrä, että sinusta on vihdoin ja viimein tulossa oikea nainen.Sun tisut ja kaikki mikä sinussa naiseuttasi huutaa, on nyt just tulossa ulos, sinuksi, sinusta sinuun ...
Eihän sulla kulta ole ollut siihen mahiksia tähän asti. Nyt, kun se hirmuinen henkinen paine vähän väistyy, niin nyt on.
Muotoutuu upea uusi nainen, Dumpo, jonka tisseistä moni kaihoten haaveilee... :smt049 :smt049

ViestiLähetetty: 2008-10-26 18:22:05 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Lemon, voisin puolittaa tämän tissitilanteen :lol: . Mulla oli DD ja se muuttui D:ksi jo jonkin aikaa sitten. Mutta nyt tuntuu, että kohta on pakko hankkia DD:t uudestaan. Juu, ei mun pitäis olla raskaana, menkat tulee ja menee ihan normaalisti. Tuntuu, että mulla rasvaa kertyy myös lanteisiin ja reisiin, mitä ei ole tapahtunut koko karppauksen aikana. Joku hormoonijuttu tämä on, en vain tiedä mikä.

Nyt on masu pullollaan kaalipataa ja oli hyvää!!

Katsoin tuossa yhden ohjelman, ja mulle selvis paljon itsestäni. Mulla taitaa olla dopamiinin liikatuotanto :roll: , kaikki oireet viittaa siihen. Tosin stressi on nujertanut fyysisen energian käyttöä tällä hetkellä, mutta muuten olen ollut älyttömän energinen ja vaikka ruumis lakkaa jaksamasta, niin aivoissa jatkuu energiavirta.

Lillukkamussukka kerkes väliin :mrgreen: , johan sinä teorian kehittelit :lol: Onhan se mahtavaa kun kohta 41v. kypsyy vihdoin ja viimein naiseksi :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2008-10-26 18:28:34 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Täällä kanssa yksi tissivietin.. tälläsin taannoin vanhahkot, normiliivit päälle, ja niihinhän jäi ilmatilaa vaikka kuinka! Enimmäkseen käytän siis semmoisia spurttimalleja, joissa on painijanselkä. Pysyy kyydissä paremmin, koska en tainnut olla pelipaikalla kun olkapäitä ja hartioita jaettiin. Näin se luonto tasapainottaa tätäkin kuviota!! Mikä on poies multa ja lemonilta, sää oot saanu sen!!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1542 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 172 73 74 75 7678 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00