Mä olen nyt lukenut tuota Kw-juttua. Laitan tähän itselle muistiin Tuulimumman ohjeita. En ainakaan vielä aloita tällä systeemillä, mutta asia kyllä kiinostaa.
tuulimumma kirjoitti:
...sitä jo tavailin ja totesin ykskantaan sen 50g proteiinin olevan se määrä, jota Kw suosittaa...se kuulemma riittää homoilijoille
Ja kaks ruokailukertaakin alkaa olla jees...
Ja rehuja ei pahemmin harrasteta...
Niitten hyöty saadaan syömällä elukkaa, joka on rehut pupertanu...
Päivittäinen hiilari saadan esim. 250 grammasta pottua tai esim. sienikakkuleivästä tai juustopannareista...
Ja jos illalla todetaan että hiilareita puuttuu, niin jotain hiilaria ennen nukkumaan menoa sellasenaan...ilman rasvoja.
Ketoositon olotila olisi suotava, ettei maksan tarvii tehä ketoneja...eli koko ruuansulatussysteemi toimisi mahdollisimman kevyesti...kehoa rasittamatta.
´Kuhan luen pitemmälle, jatkan raportointia...
Valkuaisen laadulla saadaan prt-määrät alemmkssi, eli keltuaisia, munuaisia, maksaa etc...
Tää sopis mulle sen puoleen, että voisin ilman syyllisyyttä jättää rehut vähemmälle. Niitä ei tee juuri mieli syödä kylminä vuodenaikoina. Eniten mua tökkii alkaa laskea makroja. Katsotaan kuin käy, kunhan hieman kypsyttelen ajatusta.
tuulimumma kirjoitti:
Taidatpa sitte olla tasna mumman mittanen...eli makrosuhteet pelittäs samoilla.
Proteiinia n. 60g, rasvaa n. 150g ja hh 30-50g
tuulimumma kirjoitti:
Painonputoomisen alottamiseks olen päättänyt Kw:n oppien mukaan muutta makrosuhteita , prt 40-50g, rasvaa 100g ja hh 40g...
Jos millo proteiini on maksaa, munuaisia, keltuaisia, pienempi grammamäärä piisaa...tekee kalleja vaan vajaa kolmesataa