Great Girl kirjoitti:
Sehän on hyvä että olet saanut kannatusta. Ja ei, ei ole uhkaus bannista. Ajattelin vaan että sinun olisi kivempi keskustella puolueettomalla maaperällä kun sinua niin huonosti kohdellaan ja osioon kuulumattomat ketjut siirretään noin vain.
Ja kyllä, minun mielestäni olet trolli. Karppauksesta mitään tietämättömänä ja asiaan perehtymättömänä olet tullut käännyttämään väkeä koska mielestäsi karppaus on epäeettistä. Joidenkin mielestä tämä keskustelu saattaa olla asiallista, minun mielestäni ei. Siinä vaiheessa kun sinulla on karppauksen periaate ja faktat hallussa, elät itse täysin eettisesti (et autoile, käytät vain kierrätettyjä vaatteita, et käy kuntosaleilla joissa käytetään tuhottomasti sähköä jne jne.) voit tulla minulle saarnaamaan karppauksen epäeettisyydestä. Vääriä profeettoja en kuuntele.
No tässähän oppii karppauksesta koko ajan vaikka kuinka. En alun perin edes lähtenyt puhumaan sanallakaan karppauksesta. Rekisteröidyin aikoinaan kommentoimaan tuota Weston A. Pricen soijapropagandaa. Sen jälkeen lähdin kritisoimaan tehotuotantoa. Olen todella moneen kertaan sanonut, että en pidä karppausta epäeettisenä, koska sen pystyy tekemään eettisestikin. Mun kaveri on pudottanut vegaanina karpatessaan painoa tehokkaasti.
Autoilen kyllä, mutta autoni tuottaa 90g CO2/km (smart fortwo cdi). Bussi tuottaa keskimäärin 83g CO2/km. (lähde:
http://plaza.fi/moottori/ajankohtaista/ ... s-on-kupla )
Housut ja kengät ostan uutena, muuten käytän kierrätettyjä vaatteita. En käy kuntosalilla, treenaan kotona.
Miksi ihmeessä kaikki täällä puhuvat jostain uskonnosta, profeetoista sun muista? Toistan:
Lainaa:
En ole fanaattinen enkä tippaakaan uskonnollinen. Olen tällä keskustelupalstalla sanonut mm. että riista ja järvikala ovat ekologisia ja että luomumunat ovat eläinkunnan tuotteista eettisimmästä päästä ja että porontuotanto ei ole julmaa tehotuotantoa. Sanoisiko fanaattinen vegaani sellaista?
http://tuukkasimonen.blogspot.com - Harhaluuloja ilmastonmuutoksesta. En itse ole karppaaja vaan vedän hiilareita niin paljon kuin sielu sietää. Syön vegaanisesti ja mahdollisimman vähän prosessoitua ruokaa.