Uusia tuloksia taas tullut, no ei paljoa, mutta jotain... Tänään 22.12. paino on samassa kuin viikko sitten eli 59kg, mutta kahdessa mitassa on tapahtunut muutosta:
vyötärö: 71cm
(-2cm) (-7cm)reisi: 58cm
(-0,5cm) (-2cm)Muut mitat ovat samoissa lukemissa kuin viikko sitten. Tyytyväinen olen, ja ihmettynyt tuosta vyötärön kapenemisvauhdista

.
Kulunut viikko ei mennyt ihan niin tiukasti kuin kaksi ensimmäistä. En kylläkään syöpötellyt mitenkään erityisen paljon, mutta parina päivänä tuli maistettua ylimääräisiä hiilareita. Kävin kaverilla kylässä, ja hänellä tietysti oli tarjolla leipää, glögiä ja jälkkäriksi pieni torttu ja kakunpala (itse leipomiaan). Jos olisin niistä kieltäytynyt, ei pöydästä olisi jäänyt oikeastaan muuta syömistä kuin pari juustosiivua, salaatinlehtiä, kurkkua ja paprikaa. Toinen repsu tuli, kun mies sortui ostamaan suklaamakeisia (fazerina, panda) tarjouksesta. Söimme kumpikin kahvin kanssa reilun kourallisen - lopputulos oli kuitenkin se, että miehelle tuli huono olo ja minun ei tehnyt mieli sen enempää. Maku ei edes ollut niin "hyvä" kuin ennen.
Viikon päästä on Joulukin juhlittu, ja saa nähdä, mikä vaikutus sillä on. Toivon, että paino pysyisi suunnileen samoissa... Mitään kamalaa stressiä en aio Joulun syömisistä ottaa. Kyse on kuitenkin käytännössä vain kahdesta päivästä, jolloin olemme vanhempieni luona kyläilemässä. Perunan, leivän ja pullan tosiaan aion jättää mahdollisimman vähille, muuten maistelen ruokia kohtuudella, sen mukaan miltä tuntuu. Reippailla aion paljon puhtaissa maalaismaisemissa. Enkä ajattele, että "kiva kun saa olla karppaamatta pari päivää", vaan oikeastaan odotan sitä, että pääsen Joulun jälkeen taas syömään oman tyylin mukaisesti...