Vai raivohyppelemässä

Olet oikeassa, se voisi tehdä hyvää. Palattuani suomi24:n kirjoitukseesi, joka täällä pienen vesilasimyrskyn aiheutti, joudun kuitenkin tosissani ihmettelemään, onko tämä omasta mielestäsi täysin asiallista:
"Tilaisuudessa eivät valitettavasti esiinny näillä palstoilla äänessä ollut VHH-fanaatikko, eikä myöskään muuan tunnettu lääkäri. Syynä ei ole näiden henkilöiden osaamattomuus ja tietämättömyys aiheesta, vaan julkisuuteen välittynyt kuva täydellisestä kykenemättömyydestä asialliseen keskusteluun. Minä olen itse ylpeä siitä, että minut katsottiin kykeneväksi johtamaan keskustelua tuossa tilaisuudessa ja kiitollinen olen myös siitä luottamuksesta mikä minuun on pantu tilaisuuden suunnittelussa ja toteutuksessa."
Jos sinuun on pantu noin suuri luottamus tilaisuuden suunnittelussa ja toteutuksessa, en tuohon edellä kirjoittamaasi nojautuen laisinkaan ihmettele, että maan vhh-asiantuntija numero 1 on listalta diskattu. Tuo tekstisi näyttää ainakin minun silmissäni kaiken kaikkiaan perin henkilökohtaiselta.
PS. uusi kirjoituksesi ilmestyi tätä kirjoittaessani. Toivotan sinulle myös hyvää ja rauhaisaa joulun aikaa ja muistutan siitä, että järjen käyttö on tohtorillekin sallittu