serri kirjoitti:
Huikeita tuloksia!

edit.
Nyt on pakko kysyä, että onko nuo taulukot tehty Excelillä ja millä konstilla ne saa ladattua nettiin?
Kiitos kiitos.

Ja eh eh... Asian voisi varmaan hoitaa kätevämminkin... Excelillä on taulukot tehty, sitten otettu PrintScreen, liitetty Paintiin, saksitty ylimääräiset pois ja sitten Photobucketin kautta tänne.

henttu23 kirjoitti:
Minuun uppoaa myös tuollainen tilastoiva seuranta -- saan lukujen kanssa näpertämisestä suorastaan kiksejä, jos kehitystä on tapahtunut

Nää uudet taulukot on makeet! Oon miettinyt senttiprojektin aloittamista, kun kiloproggis jähnöttää paikoillaan jo ties kuinka monetta kuukautta. Jos eka sais kuitenkin BMI:n alle 30, niin vois jättää vaa'an mittanauhalle kakkoseks... Vai? Äh. Onko sulla ollu senttiseuranta tärkeä koko projektin ajan?
Komeastihan tuota olet sinäkin vuodessa kutistunut!
Koko ajan (siis koko 15-vuotisen laihdutusurani...

) olen kyllä mittaillut, mutta ne tulokset ei ole sitten jääneet joitain satunnaisia mittoja lukuun ottamatta mihinkään ylös, mikä nyt kyllä harmittaa. Vasta viime heinäkuussa aloitin systemaattisen seurannan. Ja se on kyllä ollut ehdottoman palkitsevaa! Esimerkiksi silloin, kun vaaka näytti koko elo- ja syyskuun 79 kiloa. Ilman mittanauhaa olisi saattanut jo ruveta vituttamaan. Mutta senttien tasaisesti vähetessä sitten kumminkaan ei.

Jos taas paino tippuisi ja sentit ei, olisin - huolissani.
Suosittelen kyllä senttiseurantaa ensisijaiseksi ihan kenelle vaan, keinotekoinen se BMI-luokituskin on. Minun puolestani sen voi vaikka unohtaa.