Lämpimiä ajatuksia kalaystävilleni!!!
Lauantai lähti käymään niinkuin lauantain kuluu.
Löhösin sängyssä kymmeneen. Heräsin kyllä jo kasin aikaan, mutta en vaan viitsinyt nousta. Isäntä kohisteli suihkussa ja kun poikakin on siellä risteilyllä, niin mikä siinä löhöillessä.
Mikä sitten saa mut viimeinkin ylös?? No nälkä tietysti
Keittiöön reippaasti ja eteen metukkaa, kurkkua, juustoleipänen ja eilisiltaisen kermarahkan jämät. NAM! Lähtihän sitä vähän hitaampikin käyntiin.
Vihdoin sain myös leivottua mutakakkua! Nyt se odottaa tuolla pöydällä lupaavan näköisenä. Jo se suklaamassa oli niin namin näköistä.
Sain ihanalta ystävältä ystävänpäivä lahjaksi 100% suklaata. Kakussa on sitä 100g, lisäksi joku 70 g 80% ja loput 30g 70%. Kiva sekoitus.
Lisäsin kyllä makeutusta, makeasta kun tykkään.
Se mun lahjasuklaa oli ostettu Flamingosta. Siellä on ihana kauppa, josta saa vaikka mitä erikoista suklaata ja kahvilaatuja sekä teelaatuja.
Ruokana on tänään täytetyjä paprikoita, ja sit jälkkärisi tota kakkua!
Mulla on tässä menossa aika rankka kausi. Pakko vähän tänne lammikkoon myös kyyneleitä vuodattaa. Tännehän sitä mahtuu, ei ainakaan kuivu lammikko!
Ensi viikolla olisi mun pojan syntymäpäivä, siis sen pojan, jonka olen menettänyt puolitoista vuotta sitten. En tiedä miten siitä päivästä selviää. Kai samalla tavalla kuin kaikista muistakin, sirpaleisena
Mulla tuo syöminen on aina liittynyt iloon ja suruun. Nyt kun olo on masentuneenpi, niin huomaan, että ruokaa kuluu ihan eritavalla. Olen vielä pysynyt karppina, toivottavasti jatkossakin! Hieman pelottaa ensi viikon punniteminen, mutta hyvnhän se menee!