Istun täällä naama kellossa. Kotiin voin lähteä kolmelta, mutta kun tuo vekotin hidastelee!
Ehkä jopa on jo kolme, mutta viisarit on ilkeyttään vetäytyneeet taaksepäin.
Mulla on tänään vuorossa tietsikka siivousta kotona. Pojat haluaa formatoida sen ja asentaa sitten kaikkea kivaa, mistä mä en ymmärrä mitään.
Mun vastuulla on siirtää sieltä turvaan kaikki tarpeellinen.
Ehkä ennättäisin myös vähän siivoilla, siis muuten kotona. Huomenna on leffaan meno ja lauantaina en kyllä siivoa. Silloin vaan nautitaan viikonlopusta ja ollaan ulkona!
Isännällä tänään ranskankurssi, joten ilta on minun, ja voin touhuta ihan vapaasti
Mä oon kyllä ihan pimee, mutta nautin sairaalloisesti siivoomisesta ja yleensä kotona puuhaamisesta. Kunnon, reilu parin tunnin, hötkyily ja sit voi istua teekupin kanssa ihastelemaan työntulosta. Toinen mitä tykkäään tehdä on silitys. (Jokinhan mun päässä on vialla! Kukaan ei tykkää silittää!) Mä laitan musiikkia päälle ja annan viuhua. Mun mies kyllä silittää myös, mutta ei aina. Ihana viedä kaappiin sileät vaatteet. Se on sellaista arjen rakkautta pojille!
Aika paljon kertoo se, että olen horoskoopilta rapu. "Rapu on mitä suurimmassa määrin koti-ihminen. Hänen taiteellinen ja herkkä luonteensa vaatii ehdottomasti kauniin ja harmonisen ympäristön. Niinpä asuminen maaseudulla tai rauhallisessa kaupunkilähiössä sopii hänelle city-elämää paremmin. Veden äärellä Rapu on onnellisimmillaan. "
Tämä natsaa muhun n. 100%!
Sit pääasia! Mitä illalla söis? Ajattelin kokeilla pitsaa. En vaan vielä ole päättänyt mikä pohja tulee, vai tuleeko ollenkaan. Ja sitä kaakaota pitää saada, jonka näin aamulla jonkun ketjussa, oliskohan ollut Pomppis...