Kiitos ihanat vieraat!!
Ilman tätä kannustusta mä en ikinä jaksais!!
Miirumaikki: mä oon tosiaan yllättynyt miten olen vierailut sun muut hanskannut. Vähän on maisteltu kiellettyjä, mutta homma ei ole lähtenyt käsistä, mikä olis mulle aika tavallista. siis entisessä elämässä olen syönyt kaiken mitä poöydässä tarjotaan, ja vieraiden lähdettyä vielä ne mitä on jäänyt... Surullista.
Ehkä mun päässä on vihdoin jokin mennyt kohdilleen. Ehkä vihdoin olen tajunnut, että minä itse olen niin arvokas, että kannaattaa pitää itsestään huolta.
Kiitos pumpuli, Pomppis ja Lady!
Tänään tosiaan isäntä on maalannut. Minä luuhasin kangaskaupassa. Löysin tosi kivaa kangasta olkkariin, En otakaan vanhoja verhoja pois, vaan lisään niiden seuraan uutta. Vanhat on yksiväriset, joten niinden kanssa sopii nyt nämä uudet, joissa on hieman väriä.
Keittiöönkin sain kangasta. Ne jo roikkuukin paikoillaan. Rullaverho ei nyt sovi ollenkaan... ( tou, aina käy näin)
Tein herkkuruokaa tänään

. Jauhelihapihvejä kermakastikeessa. Taikinassa oli vähän tuorejuustoa, chiliä, pippuria ja vehnälesettä. Paistoin ne voissa ja haudutin kermassa. Lisukkeena paistettua munakoisoa, niiden päällä tomaatttia ja mozzarellaa, ja vielä nami salaatti. Isäntä söi massun täyteen, ja oli tyytyväinen, ja minä myös. nyt illalla syön lopun salaatin paahtopaistin kanssa.
Päivällä olen mussuttanut tummaa suklaata. Siitä alkaa tulla ongelma. Joka kerta kun kävelen kupin ohi, nappaan pari palaa. Taidan pistää kuopin kaappiin.