Hyvää naistenpäivää kaikille!
Juu, mantelileipä on niin namia!
Tänään lähti aamu tukevalla aamupalalla käyntiin. Juustoleivän päällä metukkaa, juustoa, kurkkua ja tietysti voita. Munakokkelia lisäksi. Oli masu niin täynnä, että vasta puoli viideltä syötiin seuraavan kerran. Silloin meni lampaan filettä kermakastikkeessa ja avocadosalaattia. Siitä on vielä täysi olo. Iltateelle on leivottu suklaamuffinsseja, mustikka muffinssien ohjeella. Lisäsin taikinaan kaakaojauhetta ja vuokiin palan suklaata.
Eilen illalla iski joku ihme napostelukohtaus. Onneksi kotona ei ollut poppareita, perunalastuja tms. Olisin takuulla syönyt. Manteleita meni kasa ja sit kun ne loppui hyökkäsin kurpitsansiemenien kimppuun. Mulla ei ole aavistustakaan niiden hiilariarvoista, ehkä hyvä ettei ole, sen verran niitä söin. Lisäksi ne oli niin suolaisia, että huulet oli turtana loppuillan.

No, kivaa oli. Kotaus loppui kun masu särki. Ne siemenet oli joko liian tujuja tai sit se suola sai masun kipeeksi. Eli itku pitkästä ilosta !
Tänään olen sitten napsinut pöydällä olleesta pääsiäismunasta palasia. Voi V! En siis osaa pitää näppejäni irti, jos näkyvillä on jotain namia.

Mä olen namin kanssa kuin alkoholisti viinan kanssa. Ei saa yhtään olla saatavilla!

Surkeeta itsehillintää!
No, onneksi raahauduin kävelylle, ehkä siinä kului 1/1000 sen suklaan energiasta.
Nyt loppui ruoskiminen! (sulaa oli hiton hyvää!!

)
Että tekee hyvää tunnustaa täällä "ääneen" kaikki repsut.
Huomisesta lupaan olla taas tosi karppi!