karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-30 15:27:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 575 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 112 13 14 15 1629 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mamu liittyy riehaan!
ViestiLähetetty: 2009-03-06 11:02:36 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Anu, toi osui kyllä naulan kantaan! Ihan kuin oikeasti tuntisimme toisemme. :lol:
Mulla on ollut niin rankkoja aikoja, että on ollut pakko oppia itseään hellimään, muuten olis mennyt järki!

Pomppis, sitä samaa sinulle! :smt006

Minna, sun ei tarvii olla kade. Mulla on tota painoa sen verran enemmän kuin sulla, että aluksi lähteekin helpommin. Jos joskus maailmassa olen samassa painossa kun sinä nyt, niin hypin ja hurraan ja pidät itseäni tosi laihana :lol: :lol:

Tänään on kotipäivä. Leivon. Teen ainakin muffinsseja ja jotain leipää. Ruokaa ei tarvii sen kummoisemmin tehdä, kun pojat ei syö tänään kotona, itselleni taidan paistaa pihvin ja hauduttaa sen kermassa. Mukaan vähän kukkakaalia ja salaattia. ( tuli jo nälkä)

Sit olen luvannut itselleni järkätä papereita nyt lomalla. Sen vois toteuttaa tänään. Pankkilaput mappiin, ja laskut jne.
Sit olis semmoinen raskaampi järkkäminen. Mun pojan, siis menetetyn pojan, paperit on sekaisin yhdessä mapissa. Osa irrallaan. Ne pitää saada järjestykseen. Niitä on vaan niin hirveän vaikea edes katsella. Ajattelen kauniita ajatuksia ja ryhdyn puuhaan.

Haluaa viikonloppuna leffaan! Nyt pitää vaan aloittaa operaatio isännän houkutteleminen :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-06 19:19:29 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Leivottu on, paperit ojennuksessa. Nami ruokaa syöty ja käyty kaupassa. :lol:
Sit iski väsymys. :( Ihan hirvee uupumus. Eikun sohvalle lököilemään. :wink:
Vieläkin väsyttää. Mä en tajuu, kun silloin tällöin mulle tulee näitä väsy puuskia.
Joku mättää.

Nyt on sauna päällä. Pientä lämpöhoitoa, teetä ja muffinsia. Kyllä se siitä!

ViestiLähetetty: 2009-03-06 22:22:47 
Poissa
Rouva Muna
Rouva Muna

Sauna parantaa kaiken! Mielen, ruumiin, ahistuksen, levottomuuden... aijai, kuka lämmittäis mulle Rollossa saunan. Lepäile!

ViestiLähetetty: 2009-03-07 13:19:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Papereiden pyörittäminen ON rankkaa.. Ja aika tylsää yllensä, ja siitähän väsyy.

Tsemppiä ja pirteämtää oloa ajattelin toivottaa :-)

ViestiLähetetty: 2009-03-07 15:44:52 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Kiitos kaikille vieraille! :lol:
Aina vähän jännittää että ketä on ollut käymässä =D>

Aamu alkoi mantelileivällä ja metukalla. Päällä myös kasa kurkkua.
Juuri äsken söin pizzaa. Laitoin pohjaksi juustoleipää, päälle tomaattia, mausteita, vuohenjuustoa, juustoraastetta. Tein 4 palaa, ja äsken meni kaksi, illaksi siis jää ( lyhyellä matikalla laskettuna) vielä kaksi palaa. Voi vitsi miten oli hyvää.
Mulla on tohon vuohenjuustoon suhde. Kuola valuu kun vaan näen sen kaupassa. Vaivihkaa se hyppää kärryyn. Silitellen siirrän se jääkaappiin, ja käyn sitä nuuhkimassa, kunnes on kohtaamisemme aika! HUH! :oops: :lol: :mrgreen: =D> :smt026 :smt060
Haarukka ja veitsi kilahtaa lautasella, suu maiskuttaa ja silmät kääntyy ympäri! Melkein putoan tuolilta... Juusto tekee kieppuraa kielellä, ja viivyttelee poskissa, kunnes liukuu sulokkaasti kohti masua.
Meillä on aina räjähtävän kivaa yhdessä.
ja tätä kivaa tiedossa vielä illalla!

Nyt painun katsomaan leffaa, siis ihan kotona, isäntä ei töiltään ennätä leffaan. Mur!

ViestiLähetetty: 2009-03-07 19:05:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ai että nauratti taas, ethän siä kaveria tarviikaa, ku juuston kaa on noin hauskaa. Kieltämättä vuohen juusto on hyvää, mutta ei sitä noin hauskasti varmaan kukaan osaa kuvaillaa... :lol:
Pitää lähtee pala syömään, jospa se kieppurois miukii kielellä.. :P

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wr290X9/][img]

ViestiLähetetty: 2009-03-07 21:40:51 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Juu, isäntä on vähän mustis tolle juustolle! :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-08 10:52:15 
Poissa
kahvikissa
kahvikissa

^No onpa syytäkin, tuon kuvauksen jälkeen :D Ja rupespa tekemään kyseistä juustoa mieli, ei sen puoleen...

Mä jäin kiinni mantelileipään kun eka kertaa sitä tein, mulle ex-leivänpuputtajalle se on ollut tervetullut eväs. Paljon voita väliin, juustoa tai kinkkua tai maksismakkaraa, keitettyä kananmunaa...on se ihanaa kun saa syödä hyvin :wink:

Mukavaa naistenpäivä-sunnuntaita!

ViestiLähetetty: 2009-03-08 18:16:22 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Hyvää naistenpäivää kaikille!

Juu, mantelileipä on niin namia!

Tänään lähti aamu tukevalla aamupalalla käyntiin. Juustoleivän päällä metukkaa, juustoa, kurkkua ja tietysti voita. Munakokkelia lisäksi. Oli masu niin täynnä, että vasta puoli viideltä syötiin seuraavan kerran. Silloin meni lampaan filettä kermakastikkeessa ja avocadosalaattia. Siitä on vielä täysi olo. Iltateelle on leivottu suklaamuffinsseja, mustikka muffinssien ohjeella. Lisäsin taikinaan kaakaojauhetta ja vuokiin palan suklaata.

Eilen illalla iski joku ihme napostelukohtaus. Onneksi kotona ei ollut poppareita, perunalastuja tms. Olisin takuulla syönyt. Manteleita meni kasa ja sit kun ne loppui hyökkäsin kurpitsansiemenien kimppuun. Mulla ei ole aavistustakaan niiden hiilariarvoista, ehkä hyvä ettei ole, sen verran niitä söin. Lisäksi ne oli niin suolaisia, että huulet oli turtana loppuillan. :oops: No, kivaa oli. Kotaus loppui kun masu särki. Ne siemenet oli joko liian tujuja tai sit se suola sai masun kipeeksi. Eli itku pitkästä ilosta !

Tänään olen sitten napsinut pöydällä olleesta pääsiäismunasta palasia. Voi V! En siis osaa pitää näppejäni irti, jos näkyvillä on jotain namia. :evil: Mä olen namin kanssa kuin alkoholisti viinan kanssa. Ei saa yhtään olla saatavilla! :twisted: Surkeeta itsehillintää!
No, onneksi raahauduin kävelylle, ehkä siinä kului 1/1000 sen suklaan energiasta.

Nyt loppui ruoskiminen! (sulaa oli hiton hyvää!! :lol: )
Että tekee hyvää tunnustaa täällä "ääneen" kaikki repsut.

Huomisesta lupaan olla taas tosi karppi!

ViestiLähetetty: 2009-03-08 19:45:34 
Poissa
pallopollari
pallopollari

Mitäs muuta varten päikky oliskaan kuin sekalaiten tunnustusten paikka :)

Mulla on sama homma et ei kotiin kannata kyll kantaa mitään syntistä. Tai siis juuri mitään. Kyllä mun pojille aina leipää on silti. Tein niille ite sämpylöitä, melko karppeja sellaisia, tässä perjantaina. Huono idea sikäli et oon sit eilen ja tänään sellaiset aamupalaksi vedellyt. Hiilarit finelin mukaan about 16g per sämpy. Ja kiloklubi arvioi sen määrän alle kymppiin :evil: Arvaa vaan olinko syönyt ne ennen finellin tarkistusta? Eipä tuossa olis mitään harmittelunaihetta jos mullei olis juur sellainen tiukisteluviikko vaiheessa. En vaan voinu olla syömättä! Kaupan leivät ei enää silleen edes huutele mulle. Erikoisherkulliset vaan.

:fisu:

ViestiLähetetty: 2009-03-08 21:12:04 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Mun mies piilotti lopun siitä pääsiäismunasta, kun en kertakaikkiaan voinut sitä jättää rauhaan. :oops: Sitä vähän nauratti, kun pyysin jemmaamaan suklaan. Ei oikein tajua, että on vaikeaa kieltäytyä. Sillä ei ikinä ole ollut mitään ongelmaa ruuan kanssa. Eikä muutenkaan mitään ihmeellisiä mielitekoja. Yritin just selittää tolla alkoholistiesimerkillä ,miltä musta tuntuu ruuan kanssa. Hei kun on poissa silmistä on poissa mielestä. En sentään lähde penkoman kaappeja...

Jotain pientä kehittymistä on kuitenkin mussakin tapahtunut. Joissain tilanteissa pystyn hienosti välttelemään karikot. Esim. ravintolat. On niin älyttömän helppoa syödä oikein ravintolassa. Samoin työpaikan ruokala on helppo paikka. Jos ei oo sopivaa ruokaa, niin salaattipöytä käy aina.
Tää loma onkin aika vaikea tässä suhteessa. Töissä ei ole kokoajan houkutukset lähellä. Kotona ne huutelee hyllyltä ja vilkuttelee pusseista.

Silti loma on ihanaa ja sitä jatkuu vielä ensi viikko! :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-08 22:23:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mahtavaa loman jatkoa. Hienot ilmatkin on olleet - aurinkoiset ja kuitenkin talviset 8)

ViestiLähetetty: 2009-03-09 01:58:35 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Muo ei nukuta! :(

ViestiLähetetty: 2009-03-09 14:21:17 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Viime yönä ei siis nukuttu! En tajua mikä oli.
No, heräsin kuitenkin aika pirteänä. Onneksi ei ollut työpäivä.

Aamusta juustoleipää, metukkaa ja paprikaa. Alkaa olla melko tylsiä nää mun aamut, mutta kun tuo juustoleipä ja mantelileipä maistuu!
Päivällä menee munakas ja loput paprikasta + salaattia. Illalla saan maiskuttaa kermarahkaa, koska ole ollut tänään erikoisen kiltti tyttö!
Heti aamusta reippaasti asioille. Sieltä tultuani sain jonkinasteisen pistoksen :smt106 ja pesin saunan ja kylppärin. Se on yleensä isännän heiniä, mutta nyt vaan iski pistos. Vitsi siellä tuoksuu hyvälle! Meillä on aika vanha talo, joten kulumaa löytyy, mutta ei likaa! kylppäriremontti vaan on liian kallis :(
Niin että kyllä tuosta yhdet kermarahkat voi ottaa. Tulipa liikuttuakin kun huhkin olan takaa lauteita ja kaakeleita.

Nyt on puhti pois. Taidan lysähtää tuoliin kirjan kanssa ja odottaa, että isäntä tekee mulle munakasta :smt054 . Sitä säälitti kun mä rehkin saunassa, mutta itsepä halusin homman tehdä. Tunnen sairaalloista tyydytystä tälläisista siivouspuuskista. Olen sen ennenkin täällä tunnustanut :wink: .

Keskiviikkona menen tytön luo huhkimaan. Meillä on silloin perinteiset kevätsiivojaiset sen kämpällä. Siivotaan hulluna, ja sit syödään jotain hyvää. Toivottavasti sekin jaksaa huhkia, kun on ollut niin kipeenä. Huolestuttaa, kun on ollut nyt muutaman kerran peräkkäin. No, jos ei jaksa niin minäpä huhkin itsekseni. Kyllä sitä voi kerran vuoteen siivota lapsosen kotona :smt055 .

ViestiLähetetty: 2009-03-10 11:08:18 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Nukuin ihanan hyvin viime yönä, sen verran pianoi edellinen valvottu yö.

Aamupalana taas juustoleipää, härkäpaistilla, majoneesia ja eiliset kermarahkan jämät.
Muuten en tiedä tämän päivän ruuista, saa nähdä. Ehkä yllätän itseni! :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-10 12:48:36 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Moikka mamuliini :smt050

Minä olen nukkunut pari yötä vähän huonommin ja minulla se vaikuttaa heti seuraavan päivän hommiin :?
Siivousinspiksen jälkeinen ihana olotila - se on vailla vertaansa :smt060 Se on melkein kuin se olotila kun on synnyttänyt :mrgreen:

Meillä sataa lunta -jokohan se olisi vanhan surmaa :?

Kaikkea mukavaa ja hauskaa sinulle - halii lämpimästi :hug:

Hiteen kaikki mielen mustuus,
me suoritamme itsemme tästä
retkestä kuin enkelit. Asiat
käyvät hyvin, peijakkaan hyvin,
eikä yhtään syytä päätä kallistella.

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2009-03-10 14:39:00 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mamu,tsemppiä huomiseks! #-o

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wr290X9/][img]

ViestiLähetetty: 2009-03-10 15:34:31 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Kiitos Pomppis ja Anu vierailusta.
Pomppis, olet oikeassa tuosta siivouksen jälkeisestä fiiliksestä.! :lol:
Täällä satoi eilen lunta ja tänä aamuna. Joutui oikein kunnolla lumenluontiin. Eiköhän nyt vanhatkin lumet lähde.

Hellalla muhii jauhelihapihvit kermakastikkeessa ja pavut porisee kattilassa. Mä rakastan vihreitä papuja voisilmän kanssa.
Löysin jääkaapista paritpurkin, jonka pvm on ylihuomena, se pitää tietty syödä tänään pois :lol:
Tein anoksen tsatsikkia pihvien kanssa, ja illaksi jää osa marjojen kanssa. Pojat rakastaa tsatsikkia, joten koko annos tulee syötyä.

Huomenna menen siis siivoilemaan tytön kämpille. Se on ressu vieläkin huonona, mutta aikoo mennä huomena töihin. Taidan tedä jotain nami ruokaakin sille, jos vaan pystyy syömään. :!:

ViestiLähetetty: 2009-03-10 20:02:56 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Mulla on nälkä! :twisted: Siis koko ajan. Olen syönyt kunnolla ruokaa, mutta sitten taas iskee nälkä, tai ainakin halu syödä, se ei taida olla sama asia. :oops:
Olen napostellut koko päivän, ja se jos mikä lisää nälän tunnetta. juustosiivuja, mantelileipää, oliiveja, tummaa suklaata, partista.
Miten pääsen tästä pois? :?:
Olen varmaan syönyt liikaa protskua, kun nälättää ja tekee mieli napostella.
Itsekuri on jossain lomalla :evil:
Toivotaan, että huomenna on toinen olo.

ViestiLähetetty: 2009-03-11 10:28:55 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Oi mikä päivä!!! :lol: =D> :smt026
Punnituksessa 10kg mennyt!
Melkeen itkettää. Siis ilosta.
Onkohan mun vaaka kunnossa?

Nälän tunne jatkuu tänään. Nappaan aamulla kananmunaa ja jotain rehuja.
Päivällä lihapullia, karppi sellaisia tietty. Salaattia.
Ilta on vielä auki.

Liikunta tänään tulee hoidettua siivoamalla!
Tyttö asuu kahdeksannessa kerroksessa, taidan leijua sinne ylös! :lol: (jeah, right)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 575 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 112 13 14 15 1629 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00