Moro,
Mulla on monenlaisten stressireaktioiden takia vähintäänkin epäsäännöllistä tämä elämä kokonaisuudessaan, joten enpä voi kuin katsoa peiliin siinä miksei mitään tapahdu. Noin yleensä kaikilla jotka
noudattavat ohjeita paino putoo tai vähintään vyötärön ympärys pienenee. Minä olen esimerkki siitä miten ei pidä toimia. Antaa muille mielellään neuvoja, mutta itse tekee toisin.
Liikun toki aina ja mieluusti, kun vain nivelet, aika ja pääkoppa antaa myöden. Laitapas hakuun mun kirjoitukset alueelta karppaus ja liikunta, niin voit arvailla mitä mieltä olen liikunnasta

Mun 2008 liikuntoja voi lueskella
tästä. 2009 liikuntoja ei paljoa ole, kun erinäisistä syistä into ei ole riittänyt kuin parina viime päivänä edes jonkinlaiseen fyysiseen aktiviteettiin. Uutta alkua tässä pikkuhiljaa ilman stressiä.
Syömiskerroista voin todeta, että mun valitsema linja on viimeinen oljenkorsi, jolla voin edes yrittää tasoittaa verensokerit niin ettei himoja makeaan tai muuhunkaan synny. Sotii heikkilää, atkinsia tms. vastaan, mutta se on mun valinta, jota en suosittele enkä ohjeista kenellekään, jolle kolme (tai vähemmän) kertaa riittää. Rikkinäiseen kroppaan ei yleispätevät ohjeet välttämättä sovellu. Tuosta Jaakobin painista voi taas lukea
täältä sivulta 15 eteenpäin.
Mukava kun poikkesit. Ota toki malli mieluummin itsesi kokoisesta liikkuvasta karpista, niin saat vertailupohjaa sille mitä on odotettavissa. Minä en ehkä ole se paras malli kenellekään. Ehkä addiktioiden vankina painiva työnarkomaani voi saada näistä mun höpinöistä jotain iloa