karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-18 13:44:43

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-04-27 10:28:41 
Poissa
sintti
sintti

Kesä lähestyy ja haaveilen laittavani bikinit päälle rannalle. Olen pudottanut painoa nyt reilut 20 kiloa toisen lapsen syntymän jälkeen, mutta vatsa pömpöttää yhä. Yksi vanha hame näyttää hyvin asian. Ennen sen vyötärö asettui tuohon navan kohdalle, nyt se menee viisi senttiä ylemmäs siihen vyötärön kapeimpaan kohtaan. Navan kohdan täytyisi siis kaventua tuosta 86 sentistä 72 senttiin. En tiedä onnistuuko se, mutta aina hullu voi yrittää. Sellainen tavoite. Kesään mennessä, jos vähän pienentyisi. Saisin ostaa ne bikinit.

Keinoina luonnollisestikin karppaus ja liikunta. Jätän kokonaan pois pähkinät ja tumman suklaan. Ja kahvista pysyttelen erossa. Muuten juon kuin papit. Aivan kauheasti. Sitten tulen maaniseksi siitä kofeiinista, alan puputtamaan karkkia ja saan migreenin. Tämä voisi olla sivujuoni. Vierottaa vielä itseään sokerista ja kofeiinista. Ajan polkupyörällä työmatkat (35 km yhteensä) ainakin 3 kertaa viikossa ja pyrin käymään salilla, jos mahdollista.

Vertailuvalokuvan laitan kunhan saan sen kaivettua ulos kamerasta.

Mittani ovat siis seuraavanlaiset:

pituus: 171 cm
paino: 59,5 kg
napa: 86 cm
kapein kohta: 72 cm
lantio: 96 cm
rinnanympärys: 90 cm
reisi: 55 cm
käsivarsi: 28 cm

Kommentointi ja tsemppaus on oikein tervetullutta.

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-05-07 21:34:02 
Poissa
sintti
sintti

Mittasin tänään ja täsmälleen samat luvut tuli :shock: Eikä kyllä ihmekään. Olimme reissussa ja eihän siitä oikein mitään tullut. Kylässä tuli juotua kahvia ja huoltoasemilta ei mitään karppia syötävää saa. Ja yhteen karkkipussiinkin sorruin. Paino oli pompannut 59,5 kilosta 60,5 kiloon.

Kuva

Viestin otsikko: päivitys
ViestiLähetetty: 2009-05-14 07:39:27 
Poissa
sintti
sintti

paino: ? kg
napa: 82 cm (-4 cm)
kapein kohta: 72 cm (ei muutosta)
lantio: 95 cm (-1 cm)
rinnanympärys: 90 cm (ei muutosta)
reisi: 55 cm (ei muutosta)
käsivarsi: 28 cm (ei muutosta)

Ihan typerät tulokset. Viikossa olisi lähtenyt 4 senttiä? Just joo! Todella hankala määritellä mittauskohta samaksi. Muutenkin kroppani on ihan oudon mallinen. Kapein kohta on melkein siinä tissien alla. Saan pienemmän tuloksen kun mittaan kylkiluiden päältä kuin niiden alta! Kertoo jotain vatsan pömpötyksestä. Jos jollain on hyviä vinkkejä miten vatsaa kutistetaan, niitä otetaan mielellään vastaan.

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-05-14 22:03:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

mulla sama ongelma, on kumma juttu kun laihtuu niin mahasta lähtee viimeeksi plösö ja kun lihoo niin eikös maha heti turpoa :cry:
niitä vatsalihas-liikkeitä on helppo tehdä esim kotona mutta [-X pitää varoa ettei tee niitä väärin, mulle tuli aluksi selkä pahuksen kipeeksi. tyhmä pää niin kärsii koko kroppa =D>

ViestiLähetetty: 2009-05-15 09:11:03 
Poissa
sintti
sintti

Koetan noita vatsalihasliikkeitä. Minulla on sellainen hyvä jumppaohjelma, jota haluaisin tehdä. Siinä on myös hyvät venyttelyt (alkaa jokapäiväinen pyöräily tuntua lihaksissa). Sillä saa ainakin vatsalihakset kipeiksi, mutta pitää tosiaan muistaa, että tekee ne liikkeet oikein. Hyvä kun muistutit. Pukkaa unohtumaan alkuinnostuksessa :oops:

En ole vielä onnistunut aloittamaan, koska nykyään nukahdan joka ilta lasten kanssa jostain syystä. Se on ihan outoa. Olen koko päivän todella energinen, eikä väsytä yhtään edes lasten iltatoimien aikana. Mutta viisi minuuttia siitä kun olen laittanut makuulle (makailen lasten vieressä etteivät he ala leikkimään keskenään) olen ihan täydessä unessa. :shock: Nukun kuin tukki ja herään aamulla aika aikaisin vaatteet päällä karsea maku suussa. Sellainen tekosyy. :lol:

Yritän vain kovemmin pysyä hereillä. Haluan tuon pömpön pois. Jos onnistuin saamaan 20 kg pois, onnistun myös hävittämään yhden pömpön!

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00