karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-10-08 23:50:28

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 107 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hojohojo
ViestiLähetetty: 2009-05-06 09:14:21 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Hyvinhän sinulla menee, onnea! =D>

ViestiLähetetty: 2009-05-06 11:31:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vau! :shock:

Ja aamuleipää kaipaavalle (itse vedin puoli pakettia aamulla, toisen puolen sitten loppupäivän aikana "vt"-ruokavaliolla) suosittelen pannuleipää, minuuttimuffinssia (itse käytän mantelijauhoa enkä pvs-rouhetta) tai useamman (?) päivän satsiksi juustoleipäsiä. Hyvin saa leivänhingun noilla korjattua :D

ViestiLähetetty: 2009-05-06 12:28:21 
Poissa
puutarhakarppi
puutarhakarppi

jovihava kirjoitti:
Lisäpontta hommaan on saanut siitä että on voinut järkyttää tuttavapiiriä laittamalla pihviin voisilmän sekä valikoimalla lounaspöydän rasvaisinta antia lautaselle :twisted:

-Herraisä sentään että normaali ruokakaupassa on hiukkasen haastavaa löytää itselle sopivia antimia, jos oikein tarkaksi ryhtyy. Siksipä olenkin ollut kohtuullisen epätarkka :smt080 Toisaalta on aivan hauskaakin yrittää pongata kaupasta vähähiilihyrstäättisia eväitä, pikkuisen haastetta hommaan :smt023

Varttikilon voisilmä sopii erinomaisesti myös monien keittojen kanssa (ne kun useasti tuppaavat olemaan vähän turhan kevyttä kamaa) :wink:

Ja jos on haastavaa etsiskellä kaupassa vhh-tuotteita, niin normaalirasvaiset tuotteen ne vasta hakusessa ovatkin :roll: Kaiken maailman laitti-ultra-kevyt-kolesteroliton-mauton-tuotteita on hyllyt väärällään ja läski loistaa poissaolollaan...

Hienosti sulla on homma lähtenyt käyntiin! Suuret onnittelut =D> ja hauskaa kevään jatkoa!

T: Hippis

ViestiLähetetty: 2009-05-06 12:40:16 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

Mimmimakia kirjoitti:
Ja vaikka 15 kiloa pitäs pois ottaa, niin voi ottaa aikaa tai sitten ei. Miehillä yleensä ei. En tiedä mikä on mahdollisimman nopeasti, enkä lupaa että juhannuksena -15kg olisi, mutta se on mahdollista.

Luepa kirja. Ihan varmuuden vuoksi.

Et sä mitään kirjoja tartte ja perkules kun tuo ennuseukon homma ois sittenkin mulle oiva jopi. Onneksi olkoon!

ViestiLähetetty: 2009-05-07 00:55:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

:shock: :D *sniif* ihan tippa tuleepi linssiin näin kannustavasta vastaanotosta, tehän oletta mukavaa sakkia :smt052

Kiitoksia kannustuksesta :!:

Marzu kirjoitti:
tuohon leivänhimoon ja helppouteen löytyy reseptiosiosta monia ohjeita. mantelisämpylä, siemenleipä oopsit. Nämä kaikki mahtuvat kohtuukäytössä jopa induktioon :)

Katatoninen kirjoitti:
Ja aamuleipää kaipaavalle (itse vedin puoli pakettia aamulla, toisen puolen sitten loppupäivän aikana "vt"-ruokavaliolla) suosittelen pannuleipää, minuuttimuffinssia (itse käytän mantelijauhoa enkä pvs-rouhetta) tai useamman (?) päivän satsiksi juustoleipäsiä. Hyvin saa leivänhingun noilla korjattua :D

Juups, täytyypi joku kerta testata, jahka ehtii :koki: Hyviltä kuulostaavat :idea:

Mimmimakia kirjoitti:
Mimmimakia kirjoitti:
Ja vaikka 15 kiloa pitäs pois ottaa, niin voi ottaa aikaa tai sitten ei. Miehillä yleensä ei. En tiedä mikä on mahdollisimman nopeasti, enkä lupaa että juhannuksena -15kg olisi, mutta se on mahdollista.

Luepa kirja. Ihan varmuuden vuoksi.

Et sä mitään kirjoja tartte ja perkules kun tuo ennuseukon homma ois sittenkin mulle oiva jopi. Onneksi olkoon!

Kieltämättä varsin hyvin ennusteltu ihan näkemäti :harry:

Tosin tuohon kirja-asiaan rohkenen sen verran jättää eroavan mielipiteeni että kyllä kirjat on ihan tarpeen :smt064 Adamsi tuli jo luettua, ja nyt on vuorossa Sven Hasselin SS kenraali :idea: Ei ihan minun genreä tuo sotaromaani, mutta mikäpä, ja onhan tuossa jopa huumoriakin vaikka tematiikka on varsin raaka :shock:

ViestiLähetetty: 2009-05-07 00:56:46 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

No juu, lukeminen kannattaa aina! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2009-05-07 01:07:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mimmimakia kirjoitti:

Ihime aikaan tekin valavotta :shock: [-X :wink:

ViestiLähetetty: 2009-05-07 01:13:09 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

jovihava kirjoitti:
Mimmimakia kirjoitti:

Ihime aikaan tekin valavotta :shock: [-X :wink:

Paraskin sanomaan :D Yö on ihmisen parasta aikaa <3

http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wPrbVI9
Kuva

ViestiLähetetty: 2009-05-07 01:18:37 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

Niin onkin! :smt049 tämä on myös tätä äiti-ihmisen ainoaa ihan omaa aikaa, kun lapsi, mies ja koiratkin on menneet jo nukkumaan. kukaan ei keskeytä mun surffausta. :D mut taidan silti mennä maate ihan kohta. odotan valoisia kesäöitä, että voin lueskella yöllä ilman valoja. ihana se tunnelma, ei sitä osaa selittää.

mut mä valvon mielelläni.

ViestiLähetetty: 2009-05-07 01:30:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Sama täällä, oon ollut pennusta asti yöihminen. Sillon on ihan omansalainen rauha, ja kun mäkin kirjoitan aika paljon, niin silloin tuntuu et on päässäkin eniten "tilaa" luovalle kirjoittamiselle ja ajatuksille.

...mulla ei kyllä koirat oo mennyt nukkumaan, tuossa vaihtavat paikkaa mun vieressä vähän väliä :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-05-07 01:35:13 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

mä laitan herrasväen unille puolilta öin. Mies laitto tänään ku lähti aiemmin nukkuun. meillä koirat saa ruuan nukkumaan mennessä ja käyvät sitten massun viereen unille.

ViestiLähetetty: 2009-05-07 01:39:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

vau, mä en oo ainoo jolla koirat syö vasta yöaikaan! Oikeesti huippua huomata toveri tässä asiassa, mä saan aina pahoja katseita ihmisiltä kun kerron noiden syövän yömyöhään, 23-02 välillä.

Se lähti aluksi siitä, että kesäisin kun on kuuma, ei toivoakaan että noi söisi mitään ennen auringonlaskua (syövät paljon tuoretta tavaraa, piimää, raakaa lihaa yms) ja sitten vuosien mittaan tää on vakiintunut tähän. Kyllä ne vieraisilla ollessa syö päiväsaikaan muina vuodenaikoina, kun sillon on itelläkin helpompi rytmittään kiireisen aamun ja iltapäivän jälkeen jo sen päivän rauhan aika alkuiltaan.

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-05-07 14:25:28 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

juu, ihan samasta syystä näin meilläkin. kesällä ei päiväaikaan maistu ja muutenkin koirille tuntuu sopivan se, niin kuin ihmisillekin paleoajattelun kautta, että ennen pitkää lepoa nautitaan tukevin ateria. saahan nämä päivän mittaan mahdollisesti jotain pientä, voipalat tms.

ViestiLähetetty: 2009-05-26 08:12:20 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mimmimakia kirjoitti:
juu, ihan samasta syystä näin meilläkin. kesällä ei päiväaikaan maistu ja muutenkin koirille tuntuu sopivan se, niin kuin ihmisillekin paleoajattelun kautta, että ennen pitkää lepoa nautitaan tukevin ateria. saahan nämä päivän mittaan mahdollisesti jotain pientä, voipalat tms.

Wuh :?: :lol:

Huhtikuun alkupuolella jovihava kirjoitti:
Joten tässä olisi nyt tehtävänä tirpasta tuolta 108 kg tienoilta 93 kg:hen niin pian kuin mahdollista :shock:

Olen laihtunut.

Katselin tuossa että omalta kohdaltani homman lähtölaukaus poksahti 7.4.2009, ja nyt 25.5.2009 on 14.5kg lähtenyt. Päiviä tulee tuohon väliin 48, jolloin painonpudotustahtina se tekee keskimäärin 300g vuorokaudessa :shock:

Juttu onnistui vain ja ainoastaan vähähiilihydraattisen ruokavalion avulla, eli sokerit pois ja muutkin hiilihydraatit minimiin, reilusti lisää rasvoja ruokaan, ja riittävästi proteiinia. Voita ja kananmunia on mennyt moninkertaisesti verrattuna elämään ennen 8)

Liikuntaa olen lisännyt vähän, mutta ei voi sanoa että mitenkään paljoa, kun aika aktiivisesti tulee kotona hyötyliikuttua muutenkin :)

Tiedättekös, kyllä tämä homma tosiaan toimii :smt047

Ainiin, ne ennen/jälkeen kuvat :idea:

Tilanne ennen:
Kuva

Ja sitten tuore kuva eilisestä:
Kuva
Ps. käden asennosta ei kannata päätellä mitään, morjestin vain naapurille :cop:

:smt040

ViestiLähetetty: 2009-05-26 09:50:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hienosti on paino pudonnut. Onnittelut :D

Apulanta - Routa
Päikyn tapaista

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-05-26 19:14:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kivat sun uudet...hmmmm....muodot :smt047 :smt007

Muahahahaaaa!!!!

EIKU OIKEESTI, hienoa!!! :smt041

ViestiLähetetty: 2009-05-26 20:42:12 
Poissa
pallopollari
pallopollari

WAU!!!!

Siis mahtavaa ja nuorennusleikkauskin tuli siinä samalla! :lol:

Ihan älytön tahti sulla on kyllä ollut.
Itellä mennyt suunnilleen samat lukemat mut loppiaisena aloitin. Ja mä tiedän olevani nopea! sinuun verrattuna sit ilmeisesti sittenkin hidas :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2009-05-27 05:16:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Marzu kirjoitti:
Hienosti on paino pudonnut. Onnittelut :D

Kiitoksia :)

sinja kirjoitti:
Kivat sun uudet...hmmmm....muodot :smt047 :smt007

Juu, ja jotenkin onalkanut kypsyä semmoinen ajatus että lähtisikö sitä mukaan politiikkaan, joku kaupunginjohtajan pestikin kiinnostaisi oudosti :? :wink:

miirumaikki kirjoitti:
Siis mahtavaa ja nuorennusleikkauskin tuli siinä samalla! :lol:

Parranajo tekee ihmeitä :lol:

miirumaikki kirjoitti:
Ihan älytön tahti sulla on kyllä ollut.
Itellä mennyt suunnilleen samat lukemat mut loppiaisena aloitin. Ja mä tiedän olevani nopea! sinuun verrattuna sit ilmeisesti sittenkin hidas :mrgreen:

Nojuu, vhh painonpudotuksen nopeus kyllä yllätti minut aivan täysin, jos kohta niin se teki tuttavat ja sukulaisetkin :P Anoppi oli jo huolissaan että tuommoinen painonpudotus on varmasti vaarallista :roll: Taitaa olla toiveajattelua :twisted:

Koko savotan hauskinta hommaa on ollut vöiden lyhenteleminen, kaikkia käyuttövöitä on saanut nipsasta muutaman reiän verran lyhkäsemmiksi :mrgreen:

Miiru, mainio se on kyllä tuo sinunkin tiputuksesi, mitä allekirjoituksestakin kahtelin :smt026

ViestiLähetetty: 2009-06-08 09:07:00 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tjaa, niin semmoinen tapahtui tuossa viikonloppuna että 20kg:n haamuraja painonpudotuksessa meni rikki :mrgreen:

Minua on alkanut kyllä huolestuttaa nämät orastavat narsismin piirteet itsessäni, nyt uskaltaa jo katsoa itseään peilistä ilman että tulee paha mieli :smt107 Tulleneeko minusta tätä tahtia sietämätön egoisti :twisted:

ViestiLähetetty: 2009-06-08 20:09:50 
Poissa
pallopollari
pallopollari

Tottakai :lol:

On se hienoo kun kaupungilla näkee heijastuksensa eikä oikeesti heti tunnista itseään.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 107 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00