Samaa juttua ja samaa kohtaa luin myös minä ja naureskelin, toisaalta on helppoa nauraa kun omalle kohdalleen on löytänyt kuin ihmeen kaupalla vastakkaisen tien kulkea. Toisaalta kun ajattelee juuri niitä, jotka vuosi toisensa jälkeen taistelevat terveellisemmän elämän puolesta ja ovat julkisen sektorin aivopesun myötä tulleet päätelmään, ettei atkins tms. ole terveellinen vaihtoehto juuri hänelle.
He jatkavat pyrkimystään säännöstellä ruokamääriä, vähentää rasvaa entisestään ja jättävät lihat minimiin. Toisaalla hetkittäin taas sortuvat mässäilyyn sokeri- ja hiilariherkkujen (nyt usein onneksi myös vähärasvaisten!

) ihmeelliseen maailmaan...
Sitten pyörä pyörii taas... Ehkä he joskus oravanpyörästä hyppäävät pois, mutta sitä ennen on valtava työ johtaa aihetta mediaan siten miten sitä kuuluisi johtaa.
Vielä tälläkin hetkellä tämän ruokavalion edut ja saavutukset kulkevat vain ja ainoastaan samanhenkisten keskuudessa. Joku on saattanut onnistua, joka sitten motivoi toista, joka taas kertoo lisää toisaalle...
Itse olen ainakin tehnyt jo osuuteni infoamisessa

. Olen lainannut mm. 4 ystävälleni joko Atkinsin tai Heikkilän kirjoja. Lisäksi vielä asiasta keskustelu useimpien kanssa. Yksi ystävistäni opiskelee terveydenhoitajaksi, joten toivonpa, että tulevaisuudessa hän osannee antaa oikenlaisia aterian koosteohjeita sille ihmisryhmälle, jota myöhemmin hoitaa