karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-25 15:39:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1484 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 775 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-06-14 13:40:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Emmuzka kirjoitti:
Milbonan Edamer- edamjuusto. Ihan käsittämättömän paljon parempaa kuin kotimainen mauton kumijuustomme.

Hmm..minusta taas tuo Edamamer maistuu ihan kauheelta....nooh makuja on monenlaisia :lol:

Lidlissä on ainakin halpaa mozzarellaa 69cent....ehkä tämä jo mainittukin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-06-14 14:37:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nyt tuli käytyä sitten ostoksilla ja ihan kiva kasa tuli ostettua karppisapuskaa :D

Huvittava huomio oli taas se, että sitä 70% Ecuadorilaista suklaata oli vain yksi levy jäljellä...on siis toiset karpit ehtineet ennen minua :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-06-14 19:44:00 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tonnikalaa öljyssä 39c. Ei paha nakki tämäkään.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-06-15 07:48:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Pimpula1970 kirjoitti:
Huvittava huomio oli taas se, että sitä 70% Ecuadorilaista suklaata oli vain yksi levy jäljellä...on siis toiset karpit ehtineet ennen minua :P

Minäkin olen huomannut saman, että tuo on aika usein vähissä tai lopussa...kummallista..

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-06-20 12:51:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

keroppi kirjoitti:
takke kirjoitti:
:wink: Pähkinäsekoitus Nuts Royal

tämä on ihan paras :)

Hyvä, että toisetkin karppaajat ovat löytäneet parhaan pähkinä lähteen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-06-20 14:15:16 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Yleensä en ole mikään edamin ystävä, mutta tuo Milbonan Edamer on semmoista että sitä voisi syödä rajatta! Kiitos vinkistä. Samoin fetakuutiot chiliöljyssä ovat hauskoja. Samoin mikrokuituliinat ovat hyviä. Yllättäen oliiviöljyistä halvin Vita d'Or, litran muovipullossa, on vielä parempaa kuin Luccese, joka on hyvää sinänsä myös.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-06-20 16:07:24 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

Se lasipurkissa oleva patee on minusta hyvää. Viimereissulla ostin tietty (pojille vaan - köh) pienet radio-ohjattavat autot.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-19 09:20:12 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

eilen kävin shoppailemassa lidlissä. Tarkoitus oli ostaa raejuustoa, rahkaa ja tonnikalaa.

Noh, ainut mitä näistä löysin, oli tonnikala. Ja hitsi kun oli halpaa! =) 69 senttiä maksoi tonnikalapalat öljyssä. Ei paha laisinkaan!

Hmm. Se vaan noissa lidlin tuotteissa mua ainakin harmittaa, kun niissä ei suurimassa osassa tunnu olevan tuotetietoja. Siis kcal-, prode, rasva- yms. määriä. Ärsyttää... Ostin iitä kanan rintafileitä (pakaste). Kotona kun sitten söin sellaista, huomasin, ettämaistui mun sussa TODELLA rasvaiselta ja huomasin että niissähän on nahkat ja kaikki. Varmaan siis aika paljon rasvaa verrattuna normaaliin broilerin rintafileeseen...

Ja yksi ikävä homma myöskin: niissä kanan rintafileissä oli LAKTOOSIA!! Olipas kiva yllätys tällaselle laktoosi-intolerantikolle.

Jatkossa aijon kyllä käyttää lidliä tonnikalaostoksiin. Harmi kun en aijemmin ole löytänyt tätä keskustelua, olisin osannut etsiä sieltä sellasta pähkinämiksausta. Muistaako kukaan paljonko maksoi? Minkä kokoinen pussi?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-19 09:48:01 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

puccis kirjoitti:
Hmm. Se vaan noissa lidlin tuotteissa mua ainakin harmittaa, kun niissä ei suurimassa osassa tunnu olevan tuotetietoja. Siis kcal-, prode, rasva- yms. määriä. Ärsyttää... Ostin iitä kanan rintafileitä (pakaste). Kotona kun sitten söin sellaista, huomasin, ettämaistui mun sussa TODELLA rasvaiselta ja huomasin että niissähän on nahkat ja kaikki. Varmaan siis aika paljon rasvaa verrattuna normaaliin broilerin rintafileeseen...

Ja yksi ikävä homma myöskin: niissä kanan rintafileissä oli LAKTOOSIA!! Olipas kiva yllätys tällaselle laktoosi-intolerantikolle.

Kanathan nimenomaan syödään nahkoineen :roll:
Jos et ole huomannut, karpit ovat hulluina rasvaan :lol:
(mikä tietysti herättää kysymyksen, että oletkohan eksynyt :wink: paikkarisivustoilla sopii päivitellä pelottavaa rasvaa :lol: :lol: )

Tuotteet joita itse olen ostanut, on sisältäneet kyllä ihan hyvät tuotetiedot. Kyllä käsitelty pakasteliha, marinadeineen tms. saattaa sisältää ihan mitä tahansa, vaikka laktoosia. Joten kannattaa lukea sisältöjä, ennen kuin ostaa, siihen kyyläämiseenkin tottuu.

Siis et löytänyt rahkaa ja raejuustoa? Olivatko loppu, vai hämäsikö vieraat pakkaukset?

Pähkinät oli muutaman euron (3-4 muistaakseni) joku 200-250g pussi
Super hyvää.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-19 10:03:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

marilyn kirjoitti:
Kanathan nimenomaan syödään nahkoineen :roll:
Jos et ole huomannut, karpit ovat hulluina rasvaan :lol:
(mikä tietysti herättää kysymyksen, että oletkohan eksynyt :wink: paikkarisivustoilla sopii päivitellä pelottavaa rasvaa :lol: :lol: )

Mulle on aivan sama, kuinka paljon karpit ylistää rasvaa - minä en syö kanan nahkaa missään tilanteessa :x Otan rasvat sitten muualta.

Minä en ole voinut syödä noita monen ylistämiä jauhelihapihvejä. Muutaman kerran olen paistanut kun muu porukka niitä jonkun verran syö, mutta mua inhottaa ne knöölit (rustot ja jänteet??) mitä jää suuhun pyörimään. Tässä tapauksessa liki 100% lihapitoisuuteen on laskettu ilmeisesti "oheislihatuotteetkin"

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-19 10:08:00 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Zamariini kirjoitti:
Mulle on aivan sama, kuinka paljon karpit ylistää rasvaa - minä en syö kanan nahkaa missään tilanteessa :x Otan rasvat sitten muualta."

Apua, joukossamme on vääräuskoinen :lol: :lol: :lol:

Zamariini kirjoitti:
Minä en ole voinut syödä noita monen ylistämiä jauhelihapihvejä. Muutaman kerran olen paistanut kun muu porukka niitä jonkun verran syö, mutta mua inhottaa ne knöölit (rustot ja jänteet??) mitä jää suuhun pyörimään. Tässä tapauksessa liki 100% lihapitoisuuteen on laskettu ilmeisesti "oheislihatuotteetkin"

Oletkos kokeillut cevapici pötkylöitä, niistä en ole rökäleitä löytänyt :wink:

Ja suo anteeksi, marilyn on hieman väsynyt ja maaninen tänään 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-19 10:08:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

juu, en minä pelkää rasvaa, ihmettelin vain. :roll: enkä ole eksynyt, en. Painonvartijoita en edes tunne.

ajattelin soittaa lidliin asiakaspalveluun ja kysellä niitä ravintoarvoja...

ja siis ne rahkat ja raejuustot olivat loppuneet. Ajattelin ottaa riskin ja kokeilla niitä joskus, vaikka laktoosia pelkäänkin. Mutta aijemmin ainakin olen voinut ulkolaisia (hapan)maitotuotteita vedellä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-19 14:32:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

EDIT: %&!"&/%"&# Nist kaapasi ketjun, kun olin kirjoittamassa vastausta :D

-yupik

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-19 14:34:17 
Hihi! meni juu vähän aiheen viereen. Joten nirsoillaan ihan uudessa ketjussa ja jätetään nää lidlin löydöt tähän ketjuun.

Eli loppuosa ketjusta on siirretty Nirsoilua-topikin alle.

8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-22 23:05:36 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mulla on tullut nyt himo niihin Lidlin pistaasipähkinöihin.. ne ei taida olla ees mitenkään terveellisiä, päinvastoin... suolaa ja paahdettuja, mutta kun yhden ottaa niin koko pussi menee. Sohva ja ympäristö on ihan täynnä murusia ja sormenpäät hellänä. Tietääkö joku onko noi paahdetut ja suolatut pähkinät kovinkin haitallisia vai voiko tälläistä harrastaa aina silloin tällöin?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-23 16:17:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viime kerralla löysin sellaisia broileri-kasvis pyöryköitä, jotka on ihan hyvää vaihtelua jos joskus haluaa jotain valmisruokaa. Hiilareita kuitenkin aika kohtuullisesti eli 5,5/100g.

Sitten sieltä säilykeosastolta löytyi hyviä lohifileitä säilykkeenä. On aina kaapissa kun siitä saa nopeasti esim. salaatin lisukkeen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-23 17:49:10 
Poissa
sintti
sintti

Nixon kirjoitti:
Lidlin hampparipihvit ovat kyllä todella hyviä. 3 eukkaa kilon pussi, tästä ei tarjous parane.

Onko jollain Lidlin sulatejuustojen hiilaritietoja? Lähinnä kyseessä olisi se annospakattu sulatejuusto, jota myydään pyöreässä pahvisessa rasiassa. Juusto tuo mieleen kouluajat kolmion muotoisine annospaloineen.

hei

Lidlin kinkkusulatejuusto jota minä käytän on 1.1g hiilareita 100g. ei paljo ja on hyvää leivännpäällä ja ruoan joukossa muissa n huomattavasti enemmän

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-23 20:26:43 
Poissa
eliittijäsen
eliittijäsen

Siinä annospalasulatejuustossa on hiilareita 6,5g/100g. Mutta se on ihan sika hyvää.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-23 20:53:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Nanni kirjoitti:
Siinä annospalasulatejuustossa on hiilareita 6,5g/100g. Mutta se on ihan sika hyvää.

Thanks. Se on hyvää tavaraa tosiaan. Toisin kuin finskisulatejuustot se myös maistuu juustolle.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-07-23 21:14:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juustoista toimii myös se Räucher... toivottavasti kirjoitin oikein
hh 1g / 100g isoja siivuja.

Löysin nyt pakastealtaasta myös kalkkunan rintafileetä, pakkasessa vielä en ole maistanut. Toivottavasti parempaa kun se kananfile... se nyt menee muttei mitään kauheen hyvää....

Naturis maustamaton juku on yks tosi hyvä löytö, saman verran hh kun bulgarian jukus 500g muistaakseeni 0,69e. Tosin tais olla paikkari rasvoilla mutta öljyä sekaan :wink:

Harmittaa kun en oo enään lidlistä kookoshiutaleita löytänyt :(

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1484 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 775 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00