ipa kirjoitti:
Moikka vaan oishii.
Niinhän se flunssa monia koetteli viime keväänä ja olen kuullut, että nyt on tulossa aika hankala flunssakevät taas. Toivottavasti virus on sen verran samanlainen kuin viimevuotinen, että entiset vasta-aineet pitävät sen poissa.
Minä olen lisännyt aika paljon liikuntaa, joten olen päättänyt ottaa kolmannen ruokailun vielä iltapäivällä. Tämä tuntuu nyt ihan hyvältä minulle. Lisäksi otan 500mg C-vitamiinia pari kertaa päivässä vastustuskyvyn lisäämiseksi. Haluan hikoilla muualla kuin kipeänä sängyn pohjassa.
Tsemppiä kuitenkin pätkistelyysi - seuraan sitä mielenkiinnolla

oho mä puhuin näemmä jo viime talvesta

siis kyllä se oli viime syksynä [muoks: syystalvena], kun tuo virus vaivasi. Niin pian sitä unohtaa

Toivottavasti todella ne vasta-aineet hoitaa homman! Ihan ookoo mun mielestä tuo kolmas ruokailu, nimenomaan tärkeetä mun mielestä on aina kuunnella, että mikä omalle kropalle sopii missäkin elämän- ja terveystilanteessa. Ismeistä ja tyyleistä viis. Kukaan ei paremmin tiedä kuin sä itse, mikä sulle sopii.
Emmäkään mikään tyylipuhdas nunnis ole, hiukan tuo rytmi välillä heittää ainakin vkonloppuisin ja jos nälättää, vetelen jonkun karppiherkun. Toivottavasti mä saan C-vitamiinini nykyisin ruoasta, ennen kyllä elin pelkällä pullalla ja suklaalla, joten periaatteessa on ihme, et oon edes hengissä :/ Kuulostaa kyllä hyvältä tuo liikunta! Kai munkin tarvii alkaa jotain, kunto kun on mitä on