Miksi minun avatar häviää jatkuvasti?
Olen täällä
http://resizr.lord-lance.com/default.asp?gen=true pienentänyt valokuvan ja siitä saa linkin. Laitan sen linkin avattareen ja kuva tulee profiilissani näkyviin. Mutta se häviää melkein heti taas. Ehkä kun suljen tuon
http://resizr.lord-lance.com/default.asp?gen=true sivun?
Pitäisikö minun tallentaa avatar kuva johonkin?
Mutta omalta koneelta ei taida saada avatarta profiiliin?
Edellisen avataren pienensin täällä
http://avatarconverter.dreadlocks-wiki.de/ ja sen kanssa ei ollut muistaakseni mitään hankaluuksia. Muistaakseni en tallentanut sitä mihinkään, otin vain linkin ja liitin profiiliini. Mutta tuolta tulee hiukan epätarkkoja puuromaisia pikku kuvia.
..............
Nyt tallensin kuvan photobucket.com'iin ja kappas, sain laitettua ison kuvan suoraan pienentämättä avattaren kuvaksi
Enpä tiennyt moisen olevan mahdollista.