Pitkästä aikaa taas täällä.

Ei oikein mieltä lämmitä katsoa noita loppuvuoden lukemia, takapakkia nimittäin on otettu ja kunnolla. Aloitin tammikuun lopussa e-pillerit endometrioosin hoitoon, pidin silloin ensimmäisen laatan jälkeen normaalisti tauon mutta sen jälkeen olen syönyt niitä tauotta. Nyt on neljäs laatta menossa. Syömiset ovat olleet ihan ok, välillä olen kirjannut niitä Kiloklubiinkin. Toki välillä on tullut syötyä huonommin, mutta koska seurailin mittoja hyvinkin tiiviisti vuoden verran niin kuvittelisin tietäväni miten tämä kroppa normaalitilassa käyttäytyy. Näillä syömisillä ja liikkumisilla ei kaiken järjen mukaan pitäisi olla näissä mitoissa, joten syytän ihan surutta pillereitä.
En ole käynyt vaa'alla pariin viikkoon, mutta 68-69 kiloa se on viime aikoina näyttänyt. En ole koskaan ennen painanut näin paljoa ja olo on kaikkea muuta kuin hyvä. Mutta toisaalta jos vertaa mittoja vuoden 2009 helmikuussa otettuihin (aloitusviestistä löytyy), niin silti edelleen ollaan miinuksella (olen mittaillut viimeksi 16.4.).

Ei kylläkään kovasti, mutta miinusta se on pienikin miinus. Haba on muuten ihan aikuisten oikeasti kasvanut, sen ympärys kasvaa yhdellä sentillä lepotilaan verrattuna kun sitä jännittää.
Välillä olen ihan kurkkuani myöten täynnä noita pillereitä, hormonit on mulla ennenkin vaikuttaneet painoon. Mutta luomutilassa joutuisin kärsimään erittäin kipeistä kuukautisista joka kuukausi, nyt säästyn moisilta kärsimyksiltä syömällä pillereitä ilman taukoja.

Ja koska kuvioissa on nykyään uusi mies, niin ehkäisyllekin on tarvetta. En tiedä sitten voisiko merkin vaihtamisesta olla apua...
edit. Ja vielä vähemmän lämmittää mieltä katsoa tuota avatarkuvaa. Suorastaan itken verisiä kyyneleitä kun tuossa kunnossa ollessakin ajattelin että vielä pitää laihduttaa.