karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-22 01:40:35

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-07-26 11:20:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

:) Elämä hymyilee hieman jälleen ja sentit käyttäyttyvät jo huomattavasti paremmin... Eli se aika kuukaudesta mennyt ja olen alkanut hieman tiukistelemaan. Ihmettelen vain sitä, että tämän palstan laskutikku ilmoittaa koomakulutukseksi pikkaisen vajaa 1600 ja kalorilaskuri taasen pikkaisen vajaa 1800 kaloria :shock: Olen aiemmin noudattanut sitä ja kun käväisin meidän laskurissa niin ero oli noinkin paljon. Mistä tämä voi johtua :?: Päätin sitten uskoa karppilaskutikkua ja sillä lienee osuutta asiaan. Hieman niukemmin eväin siis... Varsinkin nyt kun se liikunta on huomattavasti heikompaa selän vuoksi. Ja huomenna lekurille, jos sitten tulisi järkeä tuohon hormonitoimintaankin [-o<

Ja sitten mittoja:
Sunnuntaina 26.7.09 otetut mitat
Uusi vaaka hankittu ja se on epäystävällisempi kuin edellinen :cry: Eli puntarissa 83,5 kg :shock:
Rinnat 108 cm (- 1 cm mittauksen aloituksesta 12.4.09)
Rintojen alta 87 cm (- 4,5 cm) 0,5 senttiä lisää :(
Vyötärö 87 cm (- 5 cm) 0,5 senttiä lisää :(
Navan kohdalta 94,5 cm (-5,5 cm alkaen 10.5.09) - 1 cm \:D/
Alavatsa 106 cm (- 2,5 cm alk. 14.6) - 0,5 senttiä \:D/
Lantio (av) 103 cm (-1 cm)
Yläreisi 55 cm (- 11 cm) - 1 cm \:D/ (tämä kokonaismäärä kun häipyisi kaikkialta muualtakin [-o<
Käsivarsi (se jossa allin sanotaan asuvan) 32,5 cm (-1 cm)

Eli olisikohan nyt niin, että olen syönyt kulutukseeni nähden liikaa kun olen luottanut kalorilaskuriin :oops: Siis varoituksen sana myös muille, että jos jumittaa niin kannattaa katsoa tätä meidän koomakulutuslaskuria mieluummin :!: 200 kcal on aika paljon varsinkin kun en nyt pysty samalla tavalla liikkumaan ja kun vielä on hormonihäikkää niin senkin vuoksi peruskulutus on varmaan normaalia pienempää :(

ViestiLähetetty: 2009-08-02 16:06:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

:smt041 Uskomatonta, mitä jo pienet puolikkaat pillerit aamusta voivat tehdä :shock: Aloitin torstaina Armourin ja jo ekana päivänä heräsin ja kuvittelin nukkuneeni iltapäivään kun oli pitkästä aikaa niin pirteä olo, mutta kello olikin vasta 9 aamulla \:D/ Sumuinen olo oli huomattavasti vähentynyt ja energiaakin piisasi aina iltapäivälle asti, jolloin alkoi jälleen koomaan vajoaminen. Jokainen päivä on ollut pikkaisen parempi ja kolmena päivänä ovat alkaneet muurhaiset vaeltaa ihon alla (solut alkavat heräämään ja pintaverenkierto vilkastuu :mrgreen: ) ja se on aika hassua kutinaa... Tänään olen saanut siivottua kämppääni, joskin selkä huutaa nyt apua :evil:
Tällä kyseisellä lääkärillä käynti oli upea kokemus ja tunsi tulevansa kuulluksi. Ja nyt kun vielä lääke alkaa heti vaikuttaa oloa parantavasti niin tässä saattaa tosiaan tulla takaisin ihmiseksi [-o< Kun vielä pääsee sitten tulevaisuudessa hoitotasolle nostojen myötä niin eiköhän se elämä urkene...

Niin ja sitten tietty ne tärkeimmät eli mitat...Hitaasti alkaa lähteä läski sulamaan :)

Sunnuntaina 2.8.09 otetut mitat
Uusi vaaka hankittu ja se on epäystävällisempi kuin edellinen :cry: Eli puntarissa 84 kg (+0,5 kg, aloitettu ko. vaa'alla 26.7.09)
Rinnat 108,5 cm (- 0,5 cm mittauksen aloituksesta 12.4.09)
Rintojen alta 87 cm (- 4,5 cm)
Vyötärö 86,5 cm (- 5,5 cm) 0,5 senttiä lähtenyt :)
Navan kohdalta 94 cm (-6 cm alkaen 10.5.09) - 0,5 cm \:D/
Alavatsa 105,5 cm (- 3 cm alk. 14.6) - 0,5 senttiä \:D/
Lantio (av) 103 cm (-1 cm)
Yläreisi 54 cm (- 12 cm) - 1 cm \:D/ (tämä kokonaismäärä kun häipyisi kaikkialta muualtakin [-o<

Tuntuu mukavalta, että alkaa taas tapahtua =D> Tuo reisi minua edelleenkin suunnattomasti hämmentää, kun sieltä lähtee lähes joka kerta ja pienennystä on tapahtunut jo noin paljon :? Tätä menoa en pysy ohenneilla tikuilla enää pystyssä kun muu kroppa ei tule ollenkaan samassa tahdissa... #-o :wink:

ViestiLähetetty: 2009-08-02 17:15:55 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

onnittelut positiivisista asioista! =D>

2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408

ViestiLähetetty: 2009-08-05 10:38:05 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiitos etanainen :)

Tuntuu ihanalta kun alkaa vihdoin tapahtua joka rintamalla. Kun kävin eilen erikoislääkärillä selän takian niin hän arveli, että selkänikin paraneminen vauhdittuu kun kehon toiminnot lihaksia ja niveliä myöten alkavat muutenkin normalisoitua kilpparilääkityksen kanssa =D>

ViestiLähetetty: 2009-08-09 09:14:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Minusta saattaa tulla vielä jonain päivänä ihminen :wink: Lääkitys tuntuu purevan ja olo paranee pikkuhiljaa. Mitään suuria ja pitkiä ponnisteluja ei vielä kroppa kestä, koska niiden jälkeen menee kooman puolelle :( Jatkuvaa edistystä kuitenkin =D> Selkäkin on hieman alkanut antautua, joten ehkä tässä pääsee jossain välissä kunnolla liikkumaan. Marjat olen kyllä joutunut ostamaan torilta ja olin kyllä ärtyisä eilen mustikoita pakastaessa :evil: Itse poimin aina käsin ja marjat pysyvät kauniina ja kokonaisina ja ne on helppo pakasta, mutta noista koneella poimituista osa oli liiskana ja muutoinkin oli mehuista hommaa, vaikka kuinka nättiä yritti katsoa #-o Mutta nyt on talveksi 5 kg pakasteessa. Pitäisi vaan keksiä, että millä niitä vadelmia saisi vielä mahtumaan :smt017

Ai niin....ne sentit... Pikkuisen tapahtunut, mutta ajattelin jatkossa tiukistella ja laskea entistä tarkemmin. Nyt kun lääkitys alkaa vaikuttaa niin eiköhän se aineenvaihduntakin ala paremmin toimia [-o<

Sunnuntaina 9.8.09 otetut mitat
Uusi vaaka hankittu ja se on epäystävällisempi kuin edellinen :cry: Eli puntarissa 83,8 kg (+0,3 kg, aloitettu ko. vaa'alla 26.7.09)
Rinnat 107,5 cm (- 1,5 cm mittauksen aloituksesta 12.4.09) - 1
Rintojen alta 87 cm (- 4,5 cm aloituksesta) +- 0
Vyötärö 86,5 cm (- 5,5 cm) +- 0
Navan kohdalta 93,5 cm (-6,5 cm alkaen 10.5.09) - 0,5 cm \:D/
Alavatsa 105,5 cm (- 3 cm alk. 14.6) +- 0
Lantio (av) 103 cm (-1 cm) +- 0
Yläreisi 53 cm (- 13 cm) - 1 cm \:D/ (tämä kokonaismäärä kun häipyisi kaikkialta muualtakin [-o< ). En vaan ymmärrä, että miksi vain tämä kapenee tätä vauhtia?? :shock:

Ja sitten taas odottelemaan ensi viikon tuloksia ja silloin näkee, onko tiukistelulla saanut tuloksia...

ViestiLähetetty: 2009-08-16 08:40:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

:oops: Olin tänä aamuna niin aikaisin hereillä (minulle 8.30 tällä vajiksella on tosi aikaisin), että menin ihan sekaisin päivissä ja tajusin tämän olevan mittauspäivä vasta kun olin syönyt aamiaisen :oops:
Heh....luultavasti alitajunta suojasi minua. Minulla on se aika kuukaudesta, joten ehkä mittaus ei olisikaan ollut iloinen asia :lol: Hmmmm....jätän ehkä viikon päähän seuraavan kerran :wink:

ViestiLähetetty: 2009-08-23 10:47:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tadaa =D> Jotain alkaa tapahtua eli sentit alkavat käyttäytyä vihdoinkin odotetusti :D
Tiukistelu on siis tuottanut tulosta, vaikka eipä sitä tiukistelua juuri huomaa kun syö silti hyvin :lol: Päänsärkyä on ollut jonkin verran, mutta se saattaa johtua myös siitä, että lääkityksen myötä myrkyt ovat lähteneet liikenteeseen. Toisaalta eihän lääkityskään ole vielä kohdallaan...

Mutta niitä senttejä:

Sunnuntaina 23.8.09 otetut mitat
Uusi vaaka hankittu ja se on epäystävällisempi kuin edellinen :cry: Eli puntarissa 83,7 kg (+0,2 kg, aloitettu ko. vaa'alla 26.7.09) -100g
Rinnat 107,5 cm (- 1,5 cm mittauksen aloituksesta 12.4.09)
Rintojen alta 86,5 cm (- 5 cm aloituksesta) - 0,5
Vyötärö 86 cm (- 6 cm) - 0,5
Navan kohdalta 92,5 cm (-7,5 cm alkaen 10.5.09) - 1 cm \:D/
Alavatsa 105 cm (- 3,5 cm alk. 14.6) - 0,5
Yläreisi 53 cm (- 13 cm) +- 0 Hyvä, että lähtee välillä muualtakin :wink:
Käsivarsi (se jossa allin sanotaan asuvan) 32 cm (-1,5 cm) -0,5 Tämäkin sitten vihdoin liikahti =D>

Vajiksen tuoma limapöhötys alkaa hieman antautua eli varsinkin reisissä on poikittaisia kuoppia, mutta jonkin verran myös hauiksessa ja mahassa :smt023 Samoin pohkeessa ovat tulleet taas lihakset näkyviin ja ranteessa oleva knööli kuten lisäksi kämmenselän ja jalkapöydän jänteet :smt026 Alan hitaasti kuoriutua :smt040

ViestiLähetetty: 2009-08-30 11:28:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Täällä taas ja tämän jälkeen häivyn muutamaksi viikoksi "metikköön" ja mittanauhan unohdan kotiin :wink: Eli stressitöntä itsensä parantamista (karppina tietty :mrgreen: ) ja sopivaa liikuntaa maalaismaisemissa :D Tuntuu, että semmoista nyt tarvitsee ja toivottavasti sitten on paremmin lääkitys kohdallaan eikä samalla tavalla tippuile tuonne vajiskoomaan :smt015

Ja niitä senttejä jälleen:

Sunnuntaina 30.8.09 otetut mitat
Uusi vaaka hankittu ja se on epäystävällisempi kuin edellinen :cry: Eli puntarissa 83,9 kg (+0,4 kg, aloitettu ko. vaa'alla 26.7.09) +300g :smt019
Rinnat 108,5 cm (- 0,5 cm mittauksen aloituksesta 12.4.09)
Rintojen alta 86 cm (- 5,5 cm aloituksesta) - 0,5
Vyötärö 85,5 cm (- 6,5 cm) - 0,5 =D>
Navan kohdalta 92 cm (-8 cm alkaen 10.5.09) - 0,5 cm \:D/
Alavatsa 105 cm (- 3,5 cm alk. 14.6) +- 0
Yläreisi 53 cm (- 13 cm) +- 0 Hyvä, että lähtee välillä muualtakin :wink:
Käsivarsi (se jossa allin sanotaan asuvan) 32 cm (-1,5 cm) +- 0

Eli kyllä sitä jotain muotoutumista tapahtuu, vaikka kilot keikkuvat samoissa. Onneksi on tosiaan tullut otettua nuo mitat, koska muutoin olisi mieli musta. Nyt sitten pidänkin seuraavaan mittaukseen taukoa ja katsotaan, mitä on tapahtunut senttien käytökselle [-o<

ViestiLähetetty: 2009-08-30 15:10:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Näyttäisi, että ollaan aika samoissa lukemissa. Tosin en ole nyt hetkeen uskaltanut senttejä ottaa, mutta mutulla aika lähellä mennään. Mua kiinnostaisi noi sun kilppariarvot. Millaisilla arvoilla sait tuomion vajiksesta? ...Olen itse menossa kilpparin struuman leikkaukseen reilun viikon päästä. Kilppari on tähän saakka ollut toiminnallisesti ok, mutta kevään/alkukesän aikana tuli lyhyessä ajassa painoa +5kiloa ainakin, ja mietin voisikohan kilpparin toiminnasta löytyä vastaus.. Elämässä kun ei kuitenkaan aktiivisuustasossa tai syömisessä tuolloin tapahtunut mitään suurta muutosta :?

Mukavaa metsittymistä! Tulen jatkossakin kurkkimaan edistymistäsi. :smt006

ViestiLähetetty: 2009-08-30 17:46:15 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiva kun poikkesit Gwen :smt006
Minulla olivat arvot viitteiden sisällä ja sain ne enemmänkin oireiden mukaan, mutta muutaman viikon sisällä ne heittelehtivät aika mukavasti. Olisiko TSH ollut korkeimmillaan 3.93 ja T4V matalimmillaan 13.2 :smt017 Veikkaan kuitenkin, että minulla on T4->T3 muunnossa se ongelma, koska olen saanut alusta alkaen niin hyvän vasteen Armourista =D>
Tuolla http://www.kilpirauhas.info/foorumi/index.php kannattaa käydä tutustumassa ja kirjautumassa (jos siis et ole vielä). Sieltä saa todella paljon tietoa ja kannustusta. Ilman sitä foorumia varmaan kärvistelisin vieläkin. Lisäksi sitä kautta löysin lääkärin ja sain heti suoraan Armourit.
Minulle on tullut myös hieman yli vuoden sisällä lisää (en osaa sanoa paljonko, kun en ollut käynyt puntarilla, mutta vaatteet ja valokuvat paljastavat) vaikka olen tehnyt mitä :smt019 Löysin itse asiassa karppauksen ennen kuin vajis paljastui ja kyllä tässä hitaasti näyttää jotain tapahtuvan. Tuo pöhöttyminen on kyllä aikamoista, mutta nyt alkaa olla jo tosiaan kuoppia reidessä. Harmi vaan, että maha tuntuu tulevan viimeisenä kaventumisessa #-o

Kiitos toivotuksista ja onnea leikkaukseen sekä paremman olon saavuttamiseen :smt052

ViestiLähetetty: 2009-10-04 09:45:35 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Täällä taas :smt006 Olin siis kuukauden kadoksissa ja pidin taukoa koneella olemisesta, mittaamisesta ja muusta sen kaltaisesta mahdollista stressiä aiheuttavasta.
Maalla oli ihanaa. Hoidin itseäni ja söin hyvin: hirveä, poroa, oikeasti vapaiden kanojen munia, juuri kalastettua kalaa, paljon luomua =P~ Lisäksi aloin parannella tosissaan lisämunuaista ja lisäsin ruokavaliooni hiilareita, jotka pyörivät siinä 100-150 g paikkeilla. Hankin myös Ruotsista Adrecompia (jenkeissä näyttää löytyvän erilaisia variaatioita eri valmistajilta nimikkeellä adrenal complex, jos joku sieltä haluaa tilailla kokeillakseen), joka sisältää vitamiinien lisäksi sian lisämunuaista ja sillä on ollut todella hyvä vaikutus =D> Itse löysin tiedon Ruotsin kilpparifoorumilta.
Näiden kaikkien yhdistelmä Armourin ohella on siis parantanut ratkaisevasti kokonaisoloani ja aivot alkavat olla kohtuullisen kirkkaat, selässä on tapahtunut huomattavaa parannusta, kulmakarvat ovat kasvaneet sivuista, kynnet ovat parempikuntoiset jne.
Sen verran on ongelmaa, että aamuöisin herään hikoiluun ja käsien tärinää on päivisin sekä jonkin verran sydänoireita (odotan verikokeiden tuloksia, jotta tiedän mennäänkö vajaalla vai liikkiksellä). Lisäksi stressitilanne vetäiseen minut unten maille eli palasin töihin alkukuusta ja nyt viikonloppuna olen vedellyt 13 tunnin yöunia (nyt en ole edes heräillyt). Päivisin olen tosin pirteä, mutta sänky kutsuu jo 21 aikaan.
Kilppariarvoista ei ole tällä hetkellä hajua, mutta kävin kontrolleissa ja ensi viikollla olen viisaampi ja tietää, miten Armourin kanssa teen. Nyt olen mennyt 2½G enkä ole nostellut, kun olen epävarma kummalla olen :-k

Sitten helpotuksen huokaus mittojen suhteen.Pelkäsin, että olisi tapahtunut kauheita, mutta yllättävän samoissa olen =D> Viime kuussa käytin myös viljatuotteita, mutta nyt tässä kotiuduttuani olen päättänyt vähentää gluteiiniviljat minimiin ja katsoa, mitä vaikutusta sillä on. Rasvaa en ole edes hirveästi vähentänyt. Ruokailukertojen määrä on ollut minulla neljä.

Tässä siis mittojani:

Sunnuntaina 4.10.09 otetut mitat
Puntarissa 84,4 kg (+0,9 kg, aloitettu ko. vaa'alla 26.7.09) +500g (kuukautiset lähellä #-o ja lisäksi liikuntaa on tullut lisää selän toipumisen takia, lähinnä kävelyä enemmän)
Rinnat 109 cm (+- 0 cm mittauksen aloituksesta 12.4.09)
Rintojen alta 87 cm (- 4,5 cm aloituksesta) + 1
Vyötärö 86,5 cm (- 5,5 cm) + 1 :cry:
Navan kohdalta 92 cm (-8 cm alkaen 10.5.09) +- 0 cm \:D/
Alavatsa 105 cm (- 3,5 cm alk. 14.6) +- 0
Lantio 102 cm (-2 cm) - 1 =D>
Yläreisi 53 cm (- 13 cm) +- 0
Käsivarsi (se jossa allin sanotaan asuvan) 32,5 cm (-1 cm) + 0,5

Iso harmitus on tuo vyötärö, mutta toisaalta lantio on kaventunut. Pääasia kuitenkin on, että kuukauden aikana ei ole tullut radikaalisti mihinkään lisää, vaikka hiilareita olenkin paljon lisännyt. Mieluummin paikallaan kuin ylöspäin [-o<

ViestiLähetetty: 2009-10-18 10:20:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Täällä taas :) Viime viikolla en viitsinyt edes mittailla saatikka punnita, koska oli se aika kuukaudesta ja kauhea turvotus päällä :smt019

Tänään päätin mitata, vaikka aikamoinen pelko oli takaraivossa siitä, mitä on tapahtunut, koska hiilareita menee aika paljon, olen aikas nälkäinen ja nyt on ollut myös muutamia lisähiilarimättöjä (Fazerin niitä pohjoisen gourmee suklaalevyjä kaikki maut menneet parissa viikossa aina levy kerrallaan :oops: ).

Noh...mitattuani ja punnittuani täytyy todeta, että ihmiskeho on OMITUINEN :shock: Mitoista oli häipynyt ja kaiken lisäksi 1 kg edellisestä punnituksesta kaksi viikkoa sitten. Paino on lisäksi matalimmillaan sitten uuden vaa'an hankkimisen :smt026 :smt023 :smt107 :mrgreen:

Ja sitten mittoja:

Sunnuntaina 18.10.09 otetut mitat
Puntarissa 83,4 kg (-0,1 kg, aloitettu ko. vaa'alla 26.7.09) - 1000g =D>
Rinnat 109 cm (+- 0 cm mittauksen aloituksesta 12.4.09) +-0
Rintojen alta 87 cm (- 4,5 cm aloituksesta) +-0
Vyötärö 86 cm (- 6 cm) -0,5 \:D/
Navan kohdalta 92 cm (-8 cm alkaen 10.5.09) +- 0 cm
Alavatsa 104,5 cm (- 4 cm alk. 14.6) - 0,5 :smt041
Lantio 102 cm (-2 cm) +- 0
Yläreisi 52 cm (- 14 cm) - 1 :shock:
Käsivarsi (se jossa allin sanotaan asuvan) 31,5 cm (-2 cm) - 1 :mrgreen:

Tämä on siiiiiiiiiiiiis niiiiiiiiiiiiin onnellinen :smt043 Yllättävää, että näin nopeasti on alkanut korjaantua. Kilppariarvot alkavat olla kohdallaan, ferritiiniä korjailen ja luultavasti lisämunuainenkin on alkanut rauhoittua ja toimia normaalimmin.
Yhdessä vaiheessa oli todella pahoja hikoilukohtauksia aamuyöllä, joihin heräsin. Muutoinkin on ollut edelleen huonoa kuumansietoa. On kuulemma maksan tulen karkaamista (yksi tuttava sanoi, joka on jonkin verran opiskellut kiinalaista) ja lisäksi pernan qi on heikko, koska minulla on kielessä sitä piparkakkureunaa. Kuulemma tämän parin ongelmat kulkevat käsi kädessä. Olen pyrkinyt syömään enemmän juuri patamuodossa olevia vihannes-/lihahöystöjä perunalla ryditettynä, riisiä hiutalepuurona ja riisikakkuina sekä sitten pääosin hedelmistä banaanina ja esim. omenan/päärynän olen aina kypsentänyt. Olen alkanut myös välttää gluteiiniviljoja ja mielestäni kroppani pitää siitä. Kahvia menee yksi kuppi aamusta (kookosöljyllä, kanelilla, kaardemummalla ja kermalla) ja suklaata olen ottanut "tarvittaessa" :wink: Rasvaakaan en ole missään nimessä hyljeksinyt. Syömiskerrat ovat vaihdelleet 4-5 välillä riippuen, miten heräilen. Nukkuminen on sujunut muutoinkin paremmin, kiitos myös melaatoniinin. Olen mennyt 21-22 välillä nukkumaan ja nukkunut jos on ollut mahdollista tuonne 9-10 aamulla. Työaamuina herätys on 5.30 aikaan eli samaan aikaan kuin aina muutoinkin soisi kello Armourin ottoaikaan.

Näillä siis nyt mennään ja toivottavasti suunta on jatkossakin sama [-o<

ViestiLähetetty: 2009-10-25 11:14:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Täällä taasen :) Eilen illalla tuli syötyä tosi hyvin, kun tarjottiin lampaan sisäfilettä, valkosipulivoita, punaviinikastiketta ja juureksia =P~ Taivaallisen hyvää =D>
Viikko on mennyt ihan mukavasti. Mustajalkaislinja on pitänyt ja gluteiiniviljat ovat poistuneet ruokavaliosta kokonaan ja se tuntuu hyvältä. Myös lääkitys on löytänyt uomiaan ja loppuviikosta sain vähennellä jopa liikatoiminnan oireita ja nyt meni jopa hieman vajaalle, kun tänään aamulla unta riitti. Nyt sitten voi tänään pitää lepopäivää kun on ollut muutaman päivän tosi sosiaalinen ja vielä saanut siivottuakin :mrgreen: Eli elimistö alkaa olla tasapainossa ja varmaan myös alkaa parantaa itseään paremmin.

Linja mittojen ja kilojen osalta on mennyt hieman alaspäin, joskin eilen iltainen mässäily näkyy varmasti tämän aamun vaakalukemassa #-o

Sunnuntaina 25.10.09 otetut mitat
Puntarissa 83,3 kg (-0,2 kg, aloitettu ko. vaa'alla 26.7.09) - 100g
Rinnat 108 cm (- 1 cm mittauksen aloituksesta 12.4.09) -1
Rintojen alta 87 cm (- 4,5 cm aloituksesta) +-0
Vyötärö 85,5 cm (- 6,5 cm) -0,5 \:D/
Alavatsa 104 cm (- 5 cm alk. 14.6) - 0,5 :smt041
Yläreisi 52 cm (- 14 cm) +- 0
Käsivarsi (se jossa allin sanotaan asuvan) 31,5 cm (-2 cm) +- 0

Eli puntari näytti 100g vähemmän ja vyötäröltä sekä alavatsasta on lähtenyt 0,5 cm, joka on ihan huippuhienoa =D> Rinnat ovat pienentyneet 1 cm, mutta niiden koko näyttää vaihtelevan kuukautiskierron mukaan.
Mutta eipä ole valittamista. Jatkuu samalla tavoin :D

ViestiLähetetty: 2009-11-01 15:45:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kohta alkavien kuukautisten tuskaa ja näkyy myös sekä puntarilla että mitoissa #-o Lisäksi olen ollut tämän viikon vajaalla ja nyt vasta pari päivää on alkanut elämä hymyillä....

Tämä lähtee muutamaksi viikoksi kuntoutumaan ja toivottavasti siellä on edes kohtuullisen karppia/Mustajalkaista ruokaa [-o< Liikuntaa tulee varmaan harrastettua enemmän, mutta pitää ottaa melkoisen rauhallisesti, että kroppa kestää sen. Uintia aion ainakin pitkästä aikaa koetta ja sitten täytyy katsoa, että mihin kaikkeen muuhun minut patistetaan :lol: Pidän myös mittaustauon niin näkee, onko siellä tullut selkeitä tuloksia.

Sunnuntaina 1.11.09 otetut mitat (ei sentään onneksi mitään halloweenia :roll: )
Puntarissa 84,5 kg (+ 1 kg, aloitettu ko. vaa'alla 26.7.09) + 1,1 kg :smt089
Rinnat 109 cm (+- 0 cm mittauksen aloituksesta 12.4.09) +-0
Rintojen alta 86,5 cm (- 5 cm aloituksesta) -0,5 Tämä oli ainoa, mistä lähtenyt.
Vyötärö 86 cm (- 6 cm) + 0,5 :cry:
Alavatsa 104 cm (- 5 cm alk. 14.6) +- 0
Yläreisi 52 cm (- 14 cm) +- 0

Ei nyt ihan kauheaa, mutta huomaa miten nopeasti vajaalle joutuminen vaikuttaa ja lisäksi kuukautisten läheisyys :( Jahka homma taas tasaantuu niin toivotaan, että rupeaa lähtemään pois. Minulla on tuntunut meinaan hiilarien lisääminen parantavan aineenvaihduntaa (100-150g ja gluteiinitonta) ja kaipa tuo Armour (ja osittain Thyroid) alkaa vaikuttaa =D>

Mukavaa alkanutta marraskuuta :smt006

ViestiLähetetty: 2009-11-15 12:55:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Noniihhh...nyt on kuntoutuksen ensimmäinen jakso suoritettu ja hengissä ollaan vieläkin :D Ruoka oli kohtuullisen hyvää ja voitakin oli nappeina sekä oliiviöljyä saatavilla salaatin kastikkeeksi. Salaattipöytä oli aikas upea kaikilla kolmella syöntikerralla. Perunaa oli kahdella aterialla ja aamiaisella löytyi gluteiinitonta leipää. Ruuan lisäainepitoisuuksista en tiedä (ja en kyllä välttämättä halua tietääkään...). Paistamiseen käyttivät voiaromilla maustettua kasvisrasvaa #-o Proteiinia on varmaan tullut liikaa, koska sitä oli paljon tarjolla ja rasvaa vähemmän. Kahvin kanssa sentään sai jotain kermaa ja kookosöljy oli omasta takaa mukana :lol:
Liikuntaa oli tietty aika paljon, joten en osaa sanoa, että mitä lisämunuaiseni siitä sanoivat. Nyt kyllä on hieman flunssainen olo ja otan tämän päivän rauhallisesti. Lisäsin myös Adrecompia yhdellä tabletilla ja olen ottanut useammin tänään lakritsijuurta, jotta saan lisäapuja lisämunuaiselle ja immuunipuolustukselle.

Kaventumista on tapahtunut =D>

Sunnuntaina 15.11.09 otetut mitat:
Puntarissa 83,4 kg (- 100 g, aloitettu ko. vaa'alla 26.7.09) - 1,1 kg \:D/
Rinnat 107 cm (- 2 cm mittauksen aloituksesta 12.4.09) -2 cm :shock:
Rintojen alta 85 cm (- 6,5 cm aloituksesta) -1,5 cm :smt031
Vyötärö 86 cm (- 6 cm) +- 0
Alavatsa 102,5 cm (- 6,5 cm alk. 14.6) - 1,5 cm :smt026
Lantio 102 cm (-2 cm) +- 0 cm
Yläreisi 51,5 cm (- 14,5 cm) - 0,5 cm

Olen tosi onnellinen ja varsinkin tuntuu, että sitä kilpparin tuomaa limapöhöä on alkanut hävitä toden teolla. Toivottavasti kaventuminen ei ole tapahtunut lisämunuaisen kustannuksella [-o< Joka tapauksessa liikuntamäärä kohtuullistuu ja sain hyviä kotijumppaohjeita. Veteen rakastuin uudelleen ja aion käydä uimahallissa ainakin kerran viikossa. Joogankin löysin uudelleen, mutta nyt rauhallisemmassa hathajoogamuodossa. Toivottavasti vielä löytyy paikka, jossa voi aloittaa vielä näin loppuvuodesta tai sitten menee ensi vuoteen.

Pitäkää peukkuja rakkaat karppiystävät, että alkaa vihdoinkin suotuisa kehitys :smt023

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00