karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-10 19:32:45

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-02-19 21:26:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Siitä on aika tarkkaan vuosi, kun tutustuin vhh:n ihmeelliseen maailmaan ensimmäistä kertaa \:D/ . Aloitin heti kylmiltään Atkinsin induktiolla, ja hyvä olo palkitsi etsijänsä muutamassa päivässä. Vuoteen mahtui pari kuukauden mittaista hiilarijaksoa lomien ja ulkomaanmatkojen takia. Viimeisin niistä kesti joulukuun, ja nyt mennään hyvällä motivaatiolla kohti ehjää vhh-vuotta.

Tämä viimeisin lomakausi sai ylimääräistä kertymään vyötärölle enemmän kuin aion sulattaa. Tai siis nimenomaan aion ne sulattaa. On tämä ihmeellinen kieli kaikkine kukkasineen. Joka tapauksessa olen vuoden alusta ollut noin 30 g hh päivässä -linjalla. Tuntuu hyvältä, paitsi ettei tunnu missään. Eli paino ei putoa eivätkä sentit sula. Peilin perusteella väittäisin jopa, että olen kasvanut joka kohdasta. Eivätkä vaatteetkaan varmaan oikeasti ole kutistuneet viileässä vaatehuoneessa?

Vuoden alun painonseuranta löytyy keikaussivuilta, mutta laitanpa tähän myös omaksi muistutukseksi:
pituus 162 cm
paino tänä aamuna 60,5 kg
vyötärön ympärys 74 cm
Vyötärö on ollut tuon verran jo hyvin pitkään, mutta nyt olen silminnähden pyöristynyt ainakin pepusta ja rinnasta. Housut ja rintaliivit ovat jääneet auttamatta pieniksi. Vatsan päällä on myös isommat makkarat kuin muistin omistavani. Vertailun vuoksi, painoni oli viime syksynä noin 57 kiloa. Tammikuun alussa 59 kiloa. Liikuntaharrastukset saavat kyllä painon pomppimaan miten sattuu, kun nestettä kertyy lihaksiin.

Suunnittelin kutistusprojektini ensin hiilihydraattisyklityksen pohjalle, mutta sen hylkäsin toistaiseksi. Ei vain tee mieli tankata hiilaria treenejä varten. Niinä kertoina kuin olin tankkaavinani, en saanut syötyä kuin noin 30 g kerralla. Tehoja sekin toi salille, joten pidän tämän vielä mielessä jos myöhemmin hyydyttää.

Eilen koin yhdenlaisen heurekan kun jätin aamiasmunakkaan väliin. Kävin salillakin kermakahvin voimalla, ja jos ei mitään ennätyksiä, niin ihan hyvä setti kuitenkin. Ruuan söin sitten 15-18 aikaan. Illalla väsytti kovastikin, mutta uni ei meinannut tulla. Heräsin myöskin sairaalloisen aikaisen, neljän jälkeen, ja valvotti taas. Tänään kuitenkin jatkoin kokeilua. Aamulla join kupillisen kaakaota, toisen kahvia ja lisäksi vettä. Iltapäivällä kuppi kahvia ja vettä. Jossain välissä alkoi lievä päänsärky. Noin klo 18 lämmin ruoka, salaattiannos sekä jälkiruoka. Juomana meni pari desiä tummaa olutta ja reilusti vissyä.

Pätkittäminen näin kahden päivän vankalla kokemuksella :D tuntuu mukavalta. Tänään osasin jo lopettaakin ennen vaikeaa ähkyoloa, ja olen koko kaksi vuorokautta ollut harvinaisen pirteä.

Menneitä muistellessa totesin, että aina kun olen saanut painoa putoamaan, olen ollut jonkinasteisella pätkimisellä. Joko syönyt reilun lounaan koulussa ja kevyesti illalla, tai päivän aikana hyvin vähän ja tuhdisti illalla. Aina tuohon on kuitenkin liittynyt järkyttäviä määriä kevyttä liikuntaa - kävelyä, pyöräilyä, kävelyä, uintia, kävelyä ja vielä vähän lisää kävelyä :smt105 . Aika ei tule kuitenkaan riittämään sellaisiin määriin aerobista sitkutusta päivässä, joten saa nähdä kuinka käy työelämän, perheenlisäyksen ynnä muiden tulevaisuuden "tekosyiden" paineessa...

Raportoin tänne miten sujuu ruokailun ja strategisten mittojen suhteen. Jokin päivä täytyy myös syynätä päivän makroja tarkemmin, tänään en jaksa moisia laskea. Kiinnitän kuitenkin huomiota nyt enemmän siihen että lataan lautaselle kasviksia, ettei proteiini nouse liian ylös. Rasvaa otan voista, kermasta, joskus pekonista tai kylkiviipaleista, maltillisessa määrin juustoista. Ja tällä hetkellä otan kaksi kalaöljykapselia päivässä.

Saa kommentoida!
T: eroska

ViestiLähetetty: 2010-02-21 11:29:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jaa tarkistetaaskin tuota terminologiaa hiukan kun se on niin kirjavaa... Eli tämä syömistapani ei olekaan paasto-, vaan warrior-tyyppinen. Paasto on vain tässä laskiaisen jälkeen ajankohtainen sana :) . Pahoittelen harhaanjohtavaa otsikointia.

Aamulla ja iltapäivällä siis juon vettä ja kahvia/kaakota/teetä kuohukermalla, ja jos maha kurnii, syön jotain rasvapitoista vähän. Päivällisaikaan sitten kunnollinen ateriointi joka päivä.

Eilen oli ravintolailta, ja alkoholia kului viitisen annosta. Punaviiniä ja mallasviskiä. Tänä aamuna paino oli pitkästä aikaa laskenut, vuorokaudessa kokonaisen kilon, ja vyötäröllä miinusta oli yksi senttimetri. Odotan mielenkiinnolla mikä asia seuraavaksi muuttaa nestetasapainoa, niin että paino nousee takaisin :wink: . Pessimisti ei pety :mrgreen: .

Sitten sotkuisemmat asiat. Menkat alkoivat ennätysmäisen runsaina. Toivottavasti ne vastaavasti loppuvat lyhyeen. Ihmetystä aiheutti kipujen puuttuminen ensimmäistä kertaa. Onkohan tämä ihan soturiruokailun ansiota, koska aiemmin peruskarpilla olen joutunut ottamaan särkylääkettäkin... Olisi kiva tietää, mistä tuo runsastuminen puolestaan johtuu, jos asialle voi vaikka tehdä jotain.

ViestiLähetetty: 2010-02-21 11:47:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Muokkasin otsikkoa ettei jää harmittamaan... Aion siis jatkossa kirjoitella tuntemuksia ruokarytmistä, liikunnan sujumisesta ja vyötärönympäryksen muutoksista. Toivottavasti en sitten ole väärässä osiossa :?:

ViestiLähetetty: 2010-02-23 12:01:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Laitan vielä vertailuarvoksi laskurin antaman rasvaprosentin: 28,5. Kyllä toivoisin että tuo laskee saliharjoittelulla ja myöhemmin keväällä pyöräilyllä.

Aamupaino todentotta palasi taas yli kuudenkymmenen ja vyötärö on samankokoinen kuin ennenkin. Leuka rintaan ja kohti uusia jumituksia!

Lounasaikaan täytynee ottaa mukaan kuvioon pieni välipala, koska iltapäivällä kahden maissa alkaa nälkä vaivata. Yritän kuitenkin pitää kiinni viiden tunnin syöntiajasta, ja päivällinen meillä on asettunut kello kuuteen. Nyt olen sinnitellyt kolmeen iltapäivällä, jolloin syön salaattiannoksen. Lämmin ruoka jälkkäreineen klo 18-19. Juomiset juon iltakahdeksaan mennessä ja sen jälkeen ei tarvitse mitään. Kyllä tämä näinkin toimii, mutta välipalan kanssa saisi varmaan nälän pysymään poissa kokonaan, ja samalla vaikka siirrettyä salaatin syömisen myöhemmäksi. Päivisin haiskahtaa ketoosi vahvemmin kuin ennen, mutta eipä se miulla nälkää estä.

Parin edellisen ja vielä tämänkin päivän ruokailut suunnilleen näin:

Ennen kymmentä aamukahvi, paljon kuohukermaa.

Puoliltapäivin päiväkahvi, sama juttu.

Kolmelta salaatti: jäävuorisalaatti, keltainen paprika, kurkku, kirsikkatomaatti, meetvursti, gouda, siemensekoitus.

Kuudelta päivällinen: jauhelihapihviä auratäytteellä, keitettyä parsakaalia ja pinaattia, paistettua herkkusientä ja punasipulia. Kasvisten päällä (ja alla ja välissä) voita. Lisää salaattia. Lasillinen punaviiniä. Jälkiruuaksi marjoja ja kermavaahtoa.

Yritän jatkossa saada kananmunaa/keltuaista lisättyä ruokiin, kun niitä ei nyt luontevasti kulu aamulla. Purkista syön päivittäin kalaöljykapselin sekä 40 mikroa d:tä.

ViestiLähetetty: 2010-02-24 22:59:43 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tänään oli salipäivä, mutta ei niinkään soturipäivä. Pientä näläntunnetta oli aamulla ennen kermakaakaota. Salille menin jo aamupäivästä, ja sen jälkeen söin lounaan kouluruokalan tarjonnasta, eli jauhelihapihvejä, jauhokastiketta ja salaatin ja porkkanaraasteen sekoitusta. Oivariinia ja oliiviöljyä. Lasi täyspiimää. Nälkä ei niinkään ollut, mutta ajattelin että palautuminen vaatii ruokaa pian, ja päivälliseen oli kuusi tuntia. Päivällä pariin otteeseen kahvia luomumaidolla ja kermalla.

Päivällisen kimppuun pääsin seitsemältä. Viimeinen hirvenjauhelihapihvi, auraa, luomuedamia, punasipuli, salaattia jossa siemeniä, keltuainen ja voita. Iso lasillinen punaviiniä. Jälkkäriksi suosikkiani, eli marjoja kermavaahdolla. Vähän aikaa ruokailun jälkeen mieli teki vielä jotain, joten söin pistaasipähkinöitä, tummaa suklaata ja yhden suklaakonvehdin.

Olen lueskellut Misukisun optimointeja-ketjua, nyt mennään puolivälissä... Hurjaa juttua, pistää miettimään. Itsekin olen ollut koko ajan siinä uskossa, että ketoosista ja 30 g:n hiilihydraateista ei voi olla mitään haittaa. Ja hiilihydraattien lisääminen ruokavalioon tuntuu vastenmieliseltä, olisi mukavampi saada ne kaikki kasviksista ja pähkinöistä, korkeintaan sitten hedelmistä. Ehkä syönkin taas kohta appelsiineja ja omenia?

Viime aikoina olen ollut suht' virkeä, mutta lepopulssini on aika kova. Pitänee tehdä vielä mittauksia aamupulssista.

ViestiLähetetty: 2010-02-25 09:05:33 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

normaalipainossa ei kilot tunnu lähtevän jos yhtään käyttää alkoholia. Siis mulla ainakaan. Lopetin tinttaamisen ja paino on tippunu nelisen kiloa. Mulla on muuten palttiarallaa samat mitat kun sulla.

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2010-02-25 09:25:44 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huomenta, traanitapiiri! Aivan ihana nimimerkki siulla, muuten :) Olin vasta äsken pari-kolme viikkoa ilman pisaraakaan, eikä tuo aika vielä vaikuttanut mitään. Kokeilen myöhemmin uudestaan, jos tämä junnaus jatkuu vaan. Nykyisellään nautin sen noin yhden annoksen päivässä.

ViestiLähetetty: 2010-02-25 13:08:41 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

eroska kirjoitti:
Nykyisellään nautin sen noin yhden annoksen päivässä.

Siinäpä se syy sitten luultavasti luuraa, ei voi mitään.

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2010-02-26 15:02:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tänä aamuna kermakaakao ja nokare voita.
Puolenpäivän jälkeen appelsiini ja rautatabletti, vissyä.
Illallisella tulee olemaan samantyyppistä salaattia kuin ennenkin (kurkkua, tomaattia, meetvurstia, mozzarellaa, siemeniä), possun kylkiviipaleita ja niiden alla haudutettua punakaalia, paistettua herkkusientä, broilerin koipireittä nahkoineen, pari keltuaista. Voisulaa kastikkeeksi ja lasillinen punkkua. Jälkkäriksi jotain. Lisää vissyä.

Ensi viikolla käyn mittauttamasa hemoglobiinin. Jos anemiaa ei ole, alan kysellä kilpparikokeiden perään, sen verran vetämätön olo tässä on... Pudottelen tavaroita, välttelen opiskelua, liikunta ei kiinnosta ym. Pyrin myös nostamaan hiilareita pikkuhiljaa. Juureksia enemmän, hedelmät takaisin, marjoja päivittäin.

Siitä alkosta vielä... Olisin tosiaan kuvitellut että päiväannoksen jättäminen pois olisi näkynyt jo tuossa ajassa minkä olin ilman. Koko alkuvuosi itseasiassa, pois lukien viime viikko, on mennyt ihan minimaalisella kulutuksella. Koko joulukuun sensijaan tissuttelin urakalla, joten muutos olisi voinut vaikuttaa painoonkin. Mutta myöhemmin keväällä aloitan kyllä kuivan kauden jos mikään muu ei auta. Juuri nyt kaipaan punaviiniäni liikaa :)

ViestiLähetetty: 2010-02-27 20:53:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Lueskelin Optimal diet-ketjuja ja siellä on oikein järkeenkäypää asiaa. Niitä makrosuhteita olen muutenkin lähestynyt, kun olen korvannut proteiinipitoisia ruokia voilla höystetyillä kasviksilla. Tällä hetkellä en haluaisi alkaa laskea grammoja niin tarkkaan kuin optimalin noudattaminen edellyttää. Alan kyllä tehdä taas laskelmia jos en muuten saa tuloksia. OD sallisi sellaisiakin perinneruokia, joita olen tiukkiskarpilla kaivannut. Satunnaiset herkuttelutkaan eivät olisi enää repsuja :?: :!: :?:

Tänään aamulla kermakaakao, peukalonpään kokoinen vaalean leivän kantapala ja niin paljon voita kuin päälle sai.
Välipaloja oli poikkeuksellisesti kaksi. Ensiksi appelsiini rautatabletin kanssa (siitä tuli vatsa kipeäksi) ja muutama pistaasipähkinä, teetä. Toiseksi mustikkakeittoa kermavaahdolla ja kahvi.
Paljon fruktoosia, aijai. Päätin siis jättää makean jälkiruuan päivälliseltä pois.
Ruokana punajuuri-jauhelihapaistos (munapartismaito ja juustokuorrutus) ja pinaattimuhennos (keltuaista ja kermaa). Voita joka paikassa.
Nyt on melkein ähky olo vaikken syönyt paljoa.

Flunssaa on liikkeellä, nyt se on miehelläkin. Jos miuhun ei tartu, alan uskoa että teen jotain oikein :)

ViestiLähetetty: 2010-03-01 13:31:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huhhuh, taas uskoa koetellaan. Painan 61,2 kg. Liikuntasuorituksia ei nyt voi syyttää, kun alla on useampi lepopäivä. Viikonloppuna ei mennyt alkoholia, sitäkään ei voi syyttää. Ilmeisesti hiilareiden nostaminen nostaa myös painoa? Vyötärönympärys ei näytä muuttuvan, mutta alkaa ahistaa, kun kaapissa on vain parit housut jotka mahtuvat jalkaan... Lantionseudulle on kertynyt niin paljon pehmytkudosta...

Käytän voita reippaalla kädellä ja nälkä pysyy hyvin kurissa tälläkin ruokarytmillä. Mutta syönkö sitten liian vähän kun syön vain kerran päivässä? Kulutuskin on näinä päivinä kyllä ollut minimaalista. Eipä auta nyt kuin seurata tilannetta, vaaka ei onneksi kerro koko totuutta. Mutta uskon varassa tässä mennään, koska mitään mitattavia tuloksia parempaan suuntaan ei ole (koko kahden kuukauden ajalta). #-o

ViestiLähetetty: 2010-03-03 17:40:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hb oli 133 - yllättävän hyvä. Nyt olen ollut pirteämpikin, mutta heti jos vetämätön olo palaa, menen kilpparikokeisiin. Vaan ehkäpä hiilareiden varovainen nosto auttoi eikä kokeita tarvita. Arvioin saavani nyt 40-50 g hh/d. Lähteinään kasvikset ja juurekset, marjat ja satunnainen appelsiini.

Aamulla siivu leipäjuustoa ja kermakahvi. Vettä.
Välipalana toinen siivu leipäjuustoa. Vettä.

Tunti lumitöitä, hyvin jaksoi lapioida.
Viiden ja kahdeksan välillä ruokailu:
appelsiini, bratwursti-kiinankaali-paprika-wokki, voita ja keltuaista, sokeritonta mustikkakiisseliä ja hiukan partista, pala 81% suklaata. Vesilinjalla taas.

ViestiLähetetty: 2010-03-05 18:41:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Torstaipäivä meni naposteluksi ja söin sokeria vähän liikaa. Sellaista shokkihoitoa. Laitan väsymyksen piikkiin - ei paljon kiinnostanut... No palkinto näkyi tietysti aamulla vaa'assa kilon turvotuksena. Saas nähdä häviääkö se?

Tänään ruoka-aika oli tavallista aikaisemmin, eli yhden ja kuuden välillä. Herätäkin piti tavallista aiemmin, varmaan siksi.
Aamulla kaakao.
Yhdeltä pieni annos mysliä ja maitoa.
Kahdelta punajuuripaistoksen jämät + 50g voita.
Viiden ja kuuden välillä vissyä, bratwursti-paprika-kiinankaaliwokkia ja kaksi keltuaista. Pala 81% suklaata.

Maanantain ja perjantain välillä tuhosin yhden voipaketin, eli kulutus noin 100g päivässä. Paistamiseen käytetystä voista osa meni miehen lautaselle, mutta vastaavasti osa ruuista oli tehty edellisen voipaketin aikana. Muita rasvan lähteitä kuohukerma, juustot, keltuaiset ja pähkinät. Tuossa järjestyksessä. Nyt suunnittelen kookosöljyyn tutustumista. Josko sitä löytyisi lähimmästä luontaistuotekaupasta tai sitten tilaus cocoviin.

ViestiLähetetty: 2010-03-07 14:05:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Pari viikkoa soturointia takana. Monenlaisia ajatuksia on käynyt päässä, kun foorumillakin on niin paljon erilaisia ohjeita tarjolla.

Onko haitallista jättää aterioita väliin? Meneekö aineenvaihdunta sekaisin? Toisaalta uskon, että syödä pitäisi vasta oikeaan nälkään. Päivällä voi olla häivähtävä näläntunne, mutta se menee nopeasti ohi. Iltaa kohti ei välttämättä tule sen suurempaa nälkää, mutta syön illalliseni hyvällä ruokahalulla. Mielitekojen kanssa painiskelen välillä, kun nysvään kotona. Rasvalisällä keskellä päivää saisin varmasti kaikki närppimishimotkin kuriin.

Syönkö liikaa vai liian vähän kun kutistumista ei tapahdu? Uskallanko lisätä rasvaa jotta saisin lisää kierroksia vai vähennänkö, jotta kehon omat varastot tulevat käyttöön? Viime viikko meni syödessä kunnolla voita, ja paino näyttää paremminkin nousseen. Miinuskalorista menu'a onkin aika mahdotonta rakentaa jos voista (100 g) ja kermasta (1 dl) saa 1200 kcal. Kuitenkin fineliin syöttämällä olen saanut aika hyvin laskennallista kulutusta vastaavia kalorimääriä. Uskon, että säätely toimii miulla melko hyvin, ja syön suhtkoht oikein tarpeeseen nähden. Mutta onhan noissa laskuissa isot virhemarginaalit, kun en jokaista suupalaa punnitse.

Ja sitten hiilareiden määrä. Olen lisännyt niitä, kun alle 30 g hiilareillakaan en laihtunut, mutta toistaiseksi lisäys näkyy vain turvotuksena. En ole mitannut ketoosia tikulla, mutta hengityksessä tuntuvat ketoaineet lisääntyvän iltaa kohti. Ilta-aterialla syön sitten arviolta 40-50 g hiilareita.

Proteiini on vähentynyt warriorin myötä, koska syön paljon rasvattuja kasviksia. Mutta 1 g/painokilo tulee pienellä naisella helposti täyteen. Tässä kohtaa en usko olevan puutetta sen enempää kuin ylimäärää.

Viime viikko lipsahti kuin itsestään täysraittiina, joten säännöllisiä alkoholiannoksia olen nauttinut vain toissaviikon aikana. Silloinkaan ei enempää kuin annos/päivä. Kahvia kuluu mukillinen tai kaksi päivässä. Jätän sen nyt kokeeksi pois.

Taidan sitten ensi viikolla vähentää voita hiukan, ja pienentää annoskokoa illallisella, paitsi salipäivinä jos ruokahalu kasvaa. Säästöliekkiin en nyt usko, koska olen saanut rasvakaloreita reilusti ja salikäyntejäkin jäi väliin. Energiarajoituksen pitäisi toimia.

ViestiLähetetty: 2010-03-07 20:05:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jahas, noniin. Tänään tein sellaisen ruokamäärän-arviointisilmän kalibroinnin, ja punnitsin aivan kaiken ja syötin fineliin.

Aamulla kermakahvit.
Iltapäivällä kuppi yrttiteetä ja vähän suolapähkinöitä.
Alkuruuaksi fetasalaatti. Pääruuaksi poronkäristystä ja paistettua kesäkurpitsaa, herkkusientä ja puolukkasurvosta. Jälkiruuaksi mustikkakiisseliä ja pari lusikallista kreikkalaista jugurttia.

Rasvaa 120 g, proteiinia 60 g ja hiilaria 40 g. Kilokaloreina 1500.

Määrällisesti en ainakaan enempää syö koskaan, olen aika ähkyssä nyt. MUTTA jääkaapistamme ehtyivät SEKÄ KERMA ETTÄ VOI!! Normaalisti olisin siis lisännyt lautaselle voiköntin ja niinpä energiansaantikin olisi noussut - ehkä yli kulutuksen? Olen suorastaan yllättynyt että rasvaa kertyi noin hyvin tämän päivän syömisistä. Kasviksia meni melkolailla puoli kiloa.

ViestiLähetetty: 2010-03-10 20:35:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Parina iltana olen vähentänyt voita lautaseltani niin että kilokalorit pysyvät noin 1500:ssa. Tänään olikin jo päivällä nälkä ja söin kaksi välipalaa. Paino on samassa kuin kuukauden alussa raportoimani 61,2 kg, mutta välillä se taisi käydä korkeammallakin...

Ruokailut tänään:
Aamulla 2 siivua oltermannia, siivu meetvurstia ja ohut viipale voita välissä. Vihreää teetä.
Iltapäivällä manteleita ja voita, mate-teetä.
Päivälliseksi salaatti (jäävuorisalaatti, herneenversoja, pari kirsikkatomaattia, pala kurkkua, 4 aurinkokuivattua tomaattia, punasipulia) ja kulhollinen keittoa (naudan lapaa, porkkanaa, selleriä, palsternakkaa, sipulia, kermaa ja hiukan jauhoja suuruksessa). Voinokare keiton mukana. Jälkkärinä kreikkalaista jogurttia, pari keltuaista ja mangososetta, pari ruokalusikallista mysliä. Ruuan sulatteluun lasillinen punaviiniä.

Olisin kuvitellut että energiamäärä tulee tänään suuremmaksikin, mutta finelin mukaan näillä pääsee suunnilleen siihen 1500:aan. Hiilihydraatit noin 50 g. Vatsa on täysi.

ViestiLähetetty: 2010-03-15 11:58:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Aamupaino 60,8 kg eli laskusuunta viimeinkin :) Nyt kylläkin kärsin taas finneistä kasvoissa - johtuvatko sitten kuivasta ihosta, pienestä määrästä viljatuotteita, keväthormoneista tai jostain muusta. Jotenkin tuntui sopivasti siltä, että kun söin muutamana päivänä mysliä ja räiskäleitäkin pari kertaa, naama alkoi samantien kukkia.

ViestiLähetetty: 2010-03-24 10:03:16 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Paino edelleen 60,8 joten se siitä laskusuunnasta :D On näinä päivinä kyllä makeakin maistunut enemmän kuin pitäisi, joten syytettäiskös sitä tällä kertaa :wink: Liikunnat on myös jääneet tosi vähiin ja tälläkin viikolla täytyy keskittyä tenttiinlukuun.

Ruokailu noudattaa sitä samaa kaavaa, että aamulla juon vettä ja kerma-jotain, iltapäivällä samaten (tää jää välillä pois jos herään myöhään) ja iltasella n. klo 17-20 syön alkusalaatin, lämpimän liharuuan kasvislisäkkeillä ja jotain jälkkäriä. Satunnaisesti menee punaviiniä tai lasillinen tummaa olutta.

Erikoista oli se, että yhtenä iltana ja seuraavana päivänä oli kaamea makeannälkä ja söinkin silloin karkkia. Sen jälkeen ei ole tehnyt mieli, vaikka ennen olisi makeahammasta jäänyt varmasti kolottamaan ja siitä koukusta meni aina muutama päivä irtaantuessa.

ViestiLähetetty: 2010-03-30 14:39:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Soturointi ja kuntosali taitavat jäädä nyt vähän vähemmälle ja keskityn tuohon omaan napaan - totesin olevani raskaana! Tästä eteenpäin hyväkarppina, nauttien pari pientä ateriaa päivän mittaan ja ravitseva illallinen. Ainakin tällä hetkellä näläntunne nostaa päätään myös päivällä.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00